Exä ei anna tavaroita takaisin!!
Välimatkaa meillä on n. 8h, ei suostu näkemään mua sen vertaa että antas mun kamat. Eikä kuulemma jaksa lähettää postilla.
Voi helevetti, voinko vaan mennä sinne ja soittaa poliiseille että herra ei luovuta mun kamoja? Alkaa jo vituttaan. Anteeks huono ulosanti, veret kiehuu!
Kommentit (16)
Arvioit rahallisen arvon niille ja käsket maksaa, niin pitäköön tavarat.
Mitäköhän tavaraa siellä on?
Tulee vaan mieleen eräs samankaltainen aloitus täältä
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:06"]Mitäköhän tavaraa siellä on?
Tulee vaan mieleen eräs samankaltainen aloitus täältä
[/quote]
:D eiköhän monella oo samanlainentilanne
Sano rauhallisesti exälle, että haluat tavarasi (ehjänä) takaisin ja jos hän ei niitä anna tulet poliisin kanssa. Sitten pyydät valitsemaan lähettääkö vaiko näättekö. Pysy rauhallisena.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:05"]Arvioit rahallisen arvon niille ja käsket maksaa, niin pitäköön tavarat.
[/quote]
Ei se ees velekojaan maksa. 600e.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:06"]Mitäköhän tavaraa siellä on? Tulee vaan mieleen eräs samankaltainen aloitus täältä [/quote] :D eiköhän monella oo samanlainentilanne
[/quote]
Joo. Siinäkin vaan oikeasti oli se tilanne että tavaroiden arvo oli todella vähäinen ja se tavaroiden tivaaja halusi vaan yrittää terrorisoida exän elämää tavaraoiden haun varjolla. Että jos tässä on sama homma niin anna ap exäs olla
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:06"]Mitäköhän tavaraa siellä on? Tulee vaan mieleen eräs samankaltainen aloitus täältä [/quote] :D eiköhän monella oo samanlainentilanne
[/quote]
Joo. Siinäkin vaan oikeasti oli se tilanne että tavaroiden arvo oli todella vähäinen ja se tavaroiden tivaaja halusi vaan yrittää terrorisoida exän elämää tavaraoiden haun varjolla. Että jos tässä on sama homma niin anna ap exäs olla
[/quote]
Mitä helevettiä, en oo ennen aloitusta tänne tehny nii moro
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:08"]
[/quote]
[/quote]
No mikä sinusta on tarpeeksi alhainen hinta ettei omia tavaroita pitäisi antaa takaisin?
Mulla oli samanlainen tilanne, exä panttasi mun tavaroita ihan vaan "kostaakseen", eikä maksanut velkojaan. Otin yhteyttä paikalliseen moottoripyöräkerhoon (ihan ystävällistä porukkaa, ei mitään rikollisia), tutun kautta. Sieltä löytyi yllättävän ymmärtäväistä porukkaa jotka lähtivät "henkiseksi tueksi". Eivätkä siis muuta tehneet kuin seisoskelivat auton vieressä. Mun exä on sellainen terrieri, luulee itsestään hieman liikoja ja rähisee sieltä kauempaa. Hiljaa antoi tavarat ja rahat kun huomasi mun seuralaiset.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:08"] [quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:06"]Mitäköhän tavaraa siellä on? Tulee vaan mieleen eräs samankaltainen aloitus täältä [/quote] :D eiköhän monella oo samanlainentilanne [/quote] Joo. Siinäkin vaan oikeasti oli se tilanne että tavaroiden arvo oli todella vähäinen ja se tavaroiden tivaaja halusi vaan yrittää terrorisoida exän elämää tavaraoiden haun varjolla. Että jos tässä on sama homma niin anna ap exäs olla [/quote] Mitä helevettiä, en oo ennen aloitusta tänne tehny nii moro
[/quote]
VITUN PÄLLI KIRJOTIN ETTÄ JOS ON SAMANLAINEN TILANNE
Ei ihme ettei exäs halua nähdä tollasta umpiluupäätä. :D Köyhä unohda nyt vaan ne roinas ja anna exän jatkaa elämää
Ei sun exälläs ole mitään velvollisuutta lähettää sun tavaroitas yhtään minnekään. Mene hakemaan.
Jotenkin tuntuu sille että ap kerjää nenään
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:08"]
[/quote]
EI. Luuseri.
[/quote]
[/quote]
Meinaatko sitä sänkyriitaa?
No auttakkee nyt!