Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskallanko ostaa unelmieni talon?

Vierailija
08.01.2015 |

Olisi nyt myynnissä erittäin halvalla. Minulla on säästöjä, mutta olen opiskelija ja raskaana. Miehellä vakityöpaikka, mutta it-alalla.

Talo on unelmani, mutta käytännössä kuitenkin liian iso ja vaatii paljon remonttia.

Seuraisitteko unelmaanne vai etsisittekö järkevän talon, joka ei kuitenkaan samanlailla sytytä?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijainti, sijainti ja hinta? Eli onko talo sellaisella paikalla, että joku muukin olisi siitä joskus kinnostunut? Vaikka kuinka ostaisit unelmataloa loppuiäksesi, niin usein vaan tulee eteen tilanne, että talo pitääkin myydä. Pääsettekö siitä eroon tarvittaessa? Paljonko talo maksaa, paljonko menee remontteihin ja mitä sen ylläpito maksaa? Miksi se on edullinen? Mitä pankki sanoo asiasta?

Vierailija
2/49 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on unelma niin miksei. Tilanteenne kuitenkin ihan ok. Isoon taloon saat tarvittaessa vuokralaisenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on nyt edullinen ja asuttavassa kunnossa, niin ostakaa pois. Lainaa saatte varmaankin, jos miehellä on vakituinen työ. Kyllä siitä pikkuhiljaa rempatessa hyvä tulee. Olkaa vain tarkkoina, ettei ole hometta, koska silloin se unelma voidaan joutua purkamaan kivijalkaa myöten pois.