TE-toimisto ohjasi hakemaan töitä,
joita en tekisi isolla rahallakaan. Nivelkulumien ja toistuvien nivelten rasitusvammojen vuoksi en saa tehdä enää töitä, joissa on paljon nostoja. Itse en taas halua tehdä töitä lapsiperheessä, koska en pidä lapsista. Vuoro- ja viikonlopputyökään ei liioin enää innosta. Osa-aikatyö päivisin olisi se, mitä kaipaisin ja mieluiten vanhusten parissa. Vaan mitä tekikään TE-toimisto, sain ohjauksen hakea henkilökohtaisen avustajan töitä perheestä, jossa on 4 lasta, työ olisi joka toinen viikko iltatyötä ja myös viikonloppuisin olisi kaksi kertaa kuussa töitä. Lasten harrastuksiin kuskaaminen olisi osa työnkuvaa. Mutta hei, nostoja ei olisi! Millaisen hakemuksen tekisin, ettei minua kutsuttaisi edes haastatteluun. Voinko mainita, etten ole tottunut työskentelemään lasten parissa. Minulla on itse asiassa suunnitelmia toiseen suuntaan, eli työskentelyä vanhusten parissa. Hentoa vaalean vihreää on jo väläyteltykin suunnitelmalleni.
Kommentit (66)
Miten ap aiot hoitaa vanhuksia, jos et voi nostella?! Vai onko sinulla kenties ehto, että hoidat "vain hyväkuntoisia"?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:04"]Kyllä siitä maksetaan helsingissä. Helsingin kaupunkikin hakee seuraneitejä vanhuksille. Ulkoilevat heidän kanssa ja käyvät yhdessä asioita hoitamassa
[/quote]
Laitahan linkkiä
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 13:52"]
En kyllä ymmärrä miksi haluat vanhusten pariin töihin jos sulla on kerran kulumia etkä voi nostella. Vanhusten kanssahan just joutuu oma kroppa koville.
[/quote]
Ei todellakaan ole kroppa, joka eniten kärsii vanhustenhoidossa. Eniten siellä hajoaa pää. Kaiken aikaa saa kuunnella niiden jatkuvaa kiukuttelua. Lisäksi pitäisi toimia niiden omituisten tapojen mukaisesti ja ne säännöt pitäisi lukea niiden ajatuksista.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:04"]Kyllä siitä maksetaan helsingissä. Helsingin kaupunkikin hakee seuraneitejä vanhuksille. Ulkoilevat heidän kanssa ja käyvät yhdessä asioita hoitamassa [/quote] Laitahan linkkiä
[/quote]
Kuule, kato ihan ite mol sivuilta. En minä sinun palvelijasi sentää ole
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 13:43"]Tupakoi. Ne ei ehkä halua sua. [/quote] Hyvällä tuurilla. Minä en esimerkiksi tupakoi, mutta mieheni tupakoi ja voisin otta töihin tupakoivan ihmisen, jos ei tupakoisi lapsien lähellä. Vaan menee ulos ja kun tulee sisään pesee kädet ja laittaa käsidesiä, niin kuin mieheni. Usein syö vielä leijonapastillin siihen päälle niin ei hengitys haise, vaatteet vain vähän.
[/quote]
Kyllä muuten haisee. Olet vain miehesi lemuun tottunut. Hiukset, iho....
T. Hoitsu
Oletpa kranttu ja viestin perusteella vaikutat lusmuilijalta. Jos ei sinulla ole mitään työtä, niin ei kai sitä voi vaan sanoa, ettei "viikonlopputyöt innosta?" Eikä kaikki todellakaan tykkää työstään (et pidä lapsista). Työtä tehdään, jotta siitä saadulla palkalla voidaan elää. Otat nyt sen työn vastaan, mitä tarjotaan ja sitten kun et enää ole työttömänä, voit hyvin töissä ollessasi hakea itsellesi mieluisampaa työtä.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:04"]Kyllä siitä maksetaan helsingissä. Helsingin kaupunkikin hakee seuraneitejä vanhuksille. Ulkoilevat heidän kanssa ja käyvät yhdessä asioita hoitamassa [/quote] Laitahan linkkiä
[/quote]
[/quote]
Laita kuule vaan linkkiä jos tosiaan siellä semmosta on. Minähän lähihoitajana lähden heti seuraneidiksi vanhuksille nykyisen raskaan vuodeosastotyön sijaan!
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:04"]
[/quote]
[/quote]
Eli ei siellä sellasta ole
Älä missään nimessä hakeudu vanhustyöhön oikeasti jos sinulla on fyysisiä rajoituksia. Onko sinulla lähihoitajan tutkinto tai muu? Ja jos jos vanhustyöhön haluat osa-aikaiseksi tulet saamaan vain ilta-/vkl töitä
T. Kokemusta on
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:10"]
[/quote]
[/quote]
Laita kuule vaan linkkiä jos tosiaan siellä semmosta on. Minähän lähihoitajana lähden heti seuraneidiksi vanhuksille nykyisen raskaan vuodeosastotyön sijaan!
[/quote]
Kyllä niitä töitä on. Ainut on palkka ja sen pienuus joka on ongelma, Pyörii jossakin 16-1700 euron tietämillä.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:04"] [quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:04"]Kyllä siitä maksetaan helsingissä. Helsingin kaupunkikin hakee seuraneitejä vanhuksille. Ulkoilevat heidän kanssa ja käyvät yhdessä asioita hoitamassa [/quote] Laitahan linkkiä [/quote] Kuule, kato ihan ite mol sivuilta. En minä sinun palvelijasi sentää ole [/quote] Eli ei siellä sellasta ole
[/quote]
Laita siiderin korkki kiinni ja kato ihan ite. Seuraavaksi pyydät meitä laittamaan sen hakemuksen puolestasi.
[/quote]
[/quote]
Laitoin mol.fi:n hakuun: Seuraneiti. Hakutuloksia oli 0. Hain koko Suomesta.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 13:52"]
En kyllä ymmärrä miksi haluat vanhusten pariin töihin jos sulla on kerran kulumia etkä voi nostella. Vanhusten kanssahan just joutuu oma kroppa koville.
[/quote]
Ei todellakaan ole kroppa, joka eniten kärsii vanhustenhoidossa. Eniten siellä hajoaa pää. Kaiken aikaa saa kuunnella niiden jatkuvaa kiukuttelua. Lisäksi pitäisi toimia niiden omituisten tapojen mukaisesti ja ne säännöt pitäisi lukea niiden ajatuksista.
[/quote]
Samaahaan se on normaalissa toimistossakin nykyään. Nämä edellä mainutut ominaisuudet saat vaan esimiehen taholta. Työ pitää ottaa vaan työnä eikä niin henkilökohtaisesti jos joku vähän kiukuttelee. Saahan siitä palkan.
Pistät tekstiviestin "saako niitä töitä?!" Pari hymiötä perään. Älä esittele itseäsi. Et varmasti saa kutsua edes haastatteluun.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 13:45"]
Onneksi kaikki työttömät haluaa töihin.
[/quote]
Kuka väitti, että kaikki? Sanotaanko puolet. Olen ollut itsekin työttömänä ja tuollaiset lusmut pilaavat työttömien maineen. Tosin TE toimiston tehtävä on kyykyttää työttömiä ja näyttää niille niiden paikka, joten ei niiltä voi muunlaista käytöstä odottaakaan.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:10"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä niitä töitä on. Ainut on palkka ja sen pienuus joka on ongelma, Pyörii jossakin 16-1700 euron tietämillä.
[/quote]
No laita sitä linkkiä sitten.
Kyllä siitä maksetaan helsingissä. Helsingin kaupunkikin hakee seuraneitejä vanhuksille. Ulkoilevat heidän kanssa ja käyvät yhdessä asioita hoitamassa