Olen huomannut, että aika monilla naisilla on tapana nalkuttaa heti miehen alkoholin käytöstä, jos mies käyttää ihan kohtuumäärän alkoholia - esim. 10-15 annosta kerralla
Onhan tuo aika paljon, jos joka päivä juo noin paljon, mutta jos vaikka 2 kertaa kuussa juo ton verran kerralla, niin ei se kyllä kenestäkään juoppoa vielä tee.
Kommentit (18)
Ootko montakin naista karkottanut tuolla ryyppäämiselläs?
Hih, sama mulla miehet nalkuttaa ku tää eukko nappaa pienen 24-packin huiviin kerran kuussa!
Jep, en mä jaksa katsella luttaamista. Onneksi ei tarvitse.
Eikö kannattaisi valita seurakseen samankaltainen juoja kuin itsekin on? Ei paljon nalkutuksia kuulisi.
Mun mielestä enintään kaksi annosta kerralla olisi kohtuullista.
Mies juo yleensä sen 12-15 per ilta.
Ei se mua häiritse, itse juon enemmän.
No miksi et ota yhtä juoppoa naista itsellesi?
Mistä lähtien ja kenen toimesta 10-15 annosta kerrallaan juominen on määritelty kohtuulliseksi? Selvällä suomella sanottuna se on humalahakuista ryypiskelyä. Minä en tuollaista katselisi edes sitä ensimmäistä kertaa, vaan mies olisi alta aikayksikön siirtynyt ulkoruokintaan. Eikä takaisin ole tulemista.
No mitä ap, haittaako se jos nainen juo ja sä et?
Tuollaisella juomismäärillä jättäisin nalkutusvaiheen kokonaan välistä ja siirtyisin suoraan erovaiheeseen.
En kattois hetkeään tuollaista. Kännissä olevat ihmiset on kuvottavia.
Tosiaan kannattaa pariutua ihmisen kanssa, jonka päihteiden käyttö on samoissa määrissä.
Älä edes haikaile kohtuukäyttäjän saatika raittiin perään.
En annoksista tiedä, lähes joka ilta join itseni pienehköön känniin ja vaimo nalkutti. Niinä iltoina kun en juonut, hän nalkutti, että huomenna kuitenkin taas juot. Sitten kun lopetin juomisen, muutti vaimo pois ja otti avioeron ja uuden miehen. Juopon.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tuollaista katselisi edes sitä ensimmäistä kertaa, vaan mies olisi alta aikayksikön siirtynyt ulkoruokintaan. Eikä takaisin ole tulemista.
Kuulostat melkoiselta löydöltä :D
Kannattaa nuokin alkoholimäärät sitten laittaa suoraan ajokortin uusimiseen yms.
Vierailija kirjoitti:
No miksi et ota yhtä juoppoa naista itsellesi?
Kuka nyt juoppoa huolisi kumppanikseen? Ei edes se alkoholisti. Sehän olisi samalla kohdattava omakin ongelmajuominen.
No en kyllä katselisi sitä, että mies olisi joka toinen viikonloppu yhden illan kännissä ja parantelisi seuraavan päivän krapulaansa. Ei lapsiperheen toinen vanhempi voi pelata itseään säännöllisesti pois pelistä ja jättää toista vastaamaan yksin kaikesta alkoholin takia. Tuollaisia määriä alkoholia meidän perheen aikuiset ottavat muutaman kerran vuodessa (jos silloinkaan). Tuolloin on kyseessä aikuisten illanvietto, jossa joko ollaan ilman kotiin lasten kanssa jäänyttä puolisoa, tai yhteinen miniloma, kun lapset ovat hoidossa. Tosin jälkimmäistä emme yleensä halua pilata liialla juomisella - on kiva nauttia hyvästä ruoasta ja toisistamme sekä illalla että aamulla.
Ai?
En mä naputa kun itse vedän pullollisen vodkaa illassa.
Ja ihan reilusti myönnän, että 50 kiloiselle naiselle se on reilusti liikaa, ei kohtuullista ollenkaan.
Miksi juopot aina kieltävät juoppoutensa?