Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut, että aika monilla naisilla on tapana nalkuttaa heti miehen alkoholin käytöstä, jos mies käyttää ihan kohtuumäärän alkoholia - esim. 10-15 annosta kerralla

Vierailija
30.10.2021 |

Onhan tuo aika paljon, jos joka päivä juo noin paljon, mutta jos vaikka 2 kertaa kuussa juo ton verran kerralla, niin ei se kyllä kenestäkään juoppoa vielä tee.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai?

En mä naputa kun itse vedän pullollisen vodkaa illassa.

Ja ihan reilusti myönnän, että 50 kiloiselle naiselle se on reilusti liikaa, ei kohtuullista ollenkaan.

Miksi juopot aina kieltävät juoppoutensa?

Vierailija
2/18 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko montakin naista karkottanut tuolla ryyppäämiselläs?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, sama mulla miehet nalkuttaa ku tää eukko nappaa pienen 24-packin huiviin kerran kuussa!

Vierailija
4/18 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, en mä jaksa katsella luttaamista. Onneksi ei tarvitse.

Vierailija
5/18 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi valita seurakseen samankaltainen juoja kuin itsekin on? Ei paljon nalkutuksia kuulisi.

Vierailija
6/18 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä enintään kaksi annosta kerralla olisi kohtuullista.

Vierailija
7/18 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies juo yleensä sen 12-15 per ilta.

Ei se mua häiritse, itse juon enemmän.

Vierailija
8/18 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et ota yhtä juoppoa naista itsellesi?

Vierailija
9/18 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien ja kenen toimesta 10-15 annosta kerrallaan juominen on määritelty kohtuulliseksi? Selvällä suomella sanottuna se on humalahakuista ryypiskelyä. Minä en tuollaista katselisi edes sitä ensimmäistä kertaa, vaan mies olisi alta aikayksikön siirtynyt ulkoruokintaan. Eikä takaisin ole tulemista. 

Vierailija
10/18 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ap, haittaako se jos nainen juo ja sä et?

Vierailija
11/18 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella juomismäärillä jättäisin nalkutusvaiheen kokonaan välistä ja siirtyisin suoraan erovaiheeseen.

Vierailija
12/18 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattois hetkeään tuollaista. Kännissä olevat ihmiset on kuvottavia.

Vierailija
13/18 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan kannattaa pariutua ihmisen kanssa, jonka päihteiden käyttö on samoissa määrissä.

Älä edes haikaile kohtuukäyttäjän saatika raittiin perään.

Vierailija
14/18 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En annoksista tiedä, lähes joka ilta join itseni pienehköön känniin ja vaimo nalkutti. Niinä iltoina kun en juonut, hän nalkutti, että huomenna kuitenkin taas juot. Sitten kun lopetin juomisen, muutti vaimo pois ja otti avioeron ja uuden miehen. Juopon.

15/18 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tuollaista katselisi edes sitä ensimmäistä kertaa, vaan mies olisi alta aikayksikön siirtynyt ulkoruokintaan. Eikä takaisin ole tulemista. 

Kuulostat melkoiselta löydöltä :D

Vierailija
16/18 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nuokin alkoholimäärät sitten laittaa suoraan ajokortin uusimiseen yms.

Vierailija
17/18 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi et ota yhtä juoppoa naista itsellesi?

Kuka nyt juoppoa huolisi kumppanikseen? Ei edes se alkoholisti. Sehän olisi samalla kohdattava omakin ongelmajuominen.

Vierailija
18/18 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä katselisi sitä, että mies olisi joka toinen viikonloppu yhden illan kännissä ja parantelisi seuraavan päivän krapulaansa. Ei lapsiperheen toinen vanhempi voi pelata itseään säännöllisesti pois pelistä ja jättää toista vastaamaan yksin kaikesta alkoholin takia. Tuollaisia määriä alkoholia meidän perheen aikuiset ottavat muutaman kerran vuodessa (jos silloinkaan). Tuolloin on kyseessä aikuisten illanvietto, jossa joko ollaan ilman kotiin lasten kanssa jäänyttä puolisoa, tai yhteinen miniloma, kun lapset ovat hoidossa. Tosin jälkimmäistä emme yleensä halua pilata liialla juomisella - on kiva nauttia hyvästä ruoasta ja toisistamme sekä illalla että aamulla.