Haluaisitteko asua Kampissa yli 200 neliön asunnossa?
Nyt olisi yksi myynnissä 3 millin hintaan.
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/15803793
Kommentit (45)
En haluaisi, Kamppi on todella levotonta seutua.
Ei riitä rahat tuohon yhtiövastikkeeseen. Ja tuo nimenomainen asunto näyttäisi siltä kuin kermakakussa asuisi, liikaa krumeluuria makuuni.
Kamppia ja kahtasataa neliötä vastaan ei sinänsä mitään. Oikeasti minulla ei kyllä niin monelle neliölle olisi käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
En. Liikaa värinää.
Sulla on jotain päänsisäistä värinää ilmeisesti, mä en ole Kampissa tuntenut ikinä sellasta.
En kyllä yksin ihan 200 neliötä tarttis kyllä…mutta paikan puolesta voisin muuttaa, olisi kivaa olla ytimessä, nyt asun parin kilsan päässä.
En. Asun yksin. Kerran kokeilin siivouspalvelua. Huomasin, että en pidä siitä että joku muu siivoaa kodissani. Joten semmoinen 65 neliötä olisi hyvä, ja jos lotossa voitan tarpeeksi, semmoisen ostan, ja vaikkapa Kampista.
En, asun mieluummin toisaalla Helsingissä ja noin 10 min matkan päässä keskustasta.
Pari vuotta sitten siinä pihalla olisi ollut maahan muuttaja ammuskelemassa. Nyt vain piri virtaa.
Kamala ajatuksenakin. Kartan Helsingin keskustaa kaikin tavoin. Olisi hirveää, että kotiin päästäkseen pitäisi sinne mennä mahdollisesti joka päivä. Ei kiitos. Nykyinen 8 km etäisyys kampista kelpaa minulle.
En haluaisi muuttaa niin paljon pienempään.
No jopas! On siinä kyllä panostettu ja kunnioitettu vanhaa. Arvostan. Omana kotinani en tuosta pitäisi, liian keskustassa ja liian aurinkokuningasmainen.
Ilmaiseksi tai halvalla tietty kelpaisi. Jos itselläni olisi rahaa yhtä paljon asuntoon, käyttäisin saman kuitenkin ennemmin asuntoon Eirassa. Sellaiseen, jossa vanha henki säilytetty myös, mutta maltillisemmin. Pienempikin saisi olla.
Toivottavasti tuo löytää ostajan, joka haluaa nykyilmeen säilyttää sillä onhan se melkoinen :D
Kyllä voisin. En kuitenkaan tuossa asunnossa koska en pidä tuosta tyylistä mutta en haluaisi pilata sitä remontoimallakaan.
Kamppi on liian levoton paikka tosiaan. Hieman Töölön suuntaan ja mielelläni asuisin.
En ole koskaan ajatellut, että Bulevardi kuuluisi Kamppiin, minusta katu on Punavuoressa.
Oikeampi määrittely asunnon sijainnille on Bulevardi. Se ei ole enää Kamppikamppia, vaan sitä kuitenkin hieman rauhaisampaa pl. liikenteen melu.
Tuo kuitenkin taatusti läpitalon asunto, joten silläkään ei niin isoa merkitystä.
Ai, onko se asunto Bulevardilla, sehän on ihanaa seutua.
Onpas edullinen yhtiövastike.
Itse asun muuttotappiokunnassa ja täällä lähes joka taloyhtiössä on yhtiövastikkeet tuota luokkaa. Eikä todellakaan ole mitään arvokiinteistöjä nähneetkään.
En, Helsinki ei todellakaan kiinostaisi asuinpaikkana.
Näppärähän tuo sijainti olisi pojan lukion kannalta.
En. Liikaa värinää.