Onko tosiaan niin, että naiselle alistumiseen liittyvät fantasiat korreloivat keskimääräistä korkeamman älykkyyden kanssa?
Tuolta yhden miesten foorumin puolelta luin vähän tällaista juttua. Ja olen kyllä itsekin törmännyt ihan valtamediassa tähän, että ammattidomina kertoo miten hän antaa toimitusjohtajille piiskaa heidän lounastauollaan.
Onko niin, että yleensä femdom fetissit on juurikin alfa johtajilla eikä millään epävarmoilla luusereilla joiden hauras miehyys vaatii jatkuvaa todistelua?
Ei näitä fantasiota mustilla ja m* uu zli meilla taida juurikaan olla, mutta valkoisilla, japanilaisilla ja juutalaisilla kyllä. Paljon todennäköisemmin insinöörillä kuin työukolla
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Alfan kohdalla lopetin lukemisen.
Vastaus: jos olisit älykäs ja varakas - et kyselisi tätä.
Q: Miltä tuntuu olla köyhä ja alisuoriutuja?
M48, osaaja
Toinen varakas m45 tässä terve. Niin mikä se vastaus oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, osaaja
Toinen varakas m45 tässä terve. Niin mikä se vastaus oli?
Keneltä kysyt?
Kuvailemasi korreloi todellakin, tosin negatiivisesti, älykkyyden kanssa. Alistuminen korreloi positiivisesti miehellä selkeästi homostelutarpeen kanssa. Sekin sinänsä on okei. It's okay to be gay.
Heh, palstan "alfa"miehet alapeukuttamassa kiukuksissaan kun ne naisten hakkaamisfantasiat ei korreloinutkaan älykkyyden kanssa
Vierailija kirjoitti:
Heh, palstan "alfa"miehet alapeukuttamassa kiukuksissaan kun ne naisten hakkaamisfantasiat ei korreloinutkaan älykkyyden kanssa
Tuohon nyt ei tarvitse muuta kuin verrata perussuomalaisten kansanedustajien saamia väkivaltatuomioita koulutustasoon.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys ei ole hakkaamisesta vaan luontaisesta johtajuudesta, joka soveltuu vain miehelle. Mies alistaa, nainen alistuu. Toisenlainen roolitus tuntuu miehestä ja naisesta omituiselta ja kenties aluksi jännittävältä mutta lopulta vaivaannuttavalta. Nainen kaipaa miestä, joka johtaa ja johdattaa. Jokainen meistä on nähnyt uhmakkaan naisen katseessa vahvan miehen kaipuun.
Joo, mut alistuminen naiselle on tyhmää. Kerran seurustelin erään vähän pimahtaneen naisen kanssa, joka tivaamalla tivasi mulle että minkälaisia fantasioita mulla on. No kun jotain piti keksiä, sanoin että olishan se mukava vähän alistumista kokeilla, silleen maltillisesti
Sitten hän meni Googleen ja päätteli, että olen homo (Miehelle kaikki on merkkejä homoudelle jos googlettaa, jopa liian normaalius). Mitä vittua, oikeasti, joku höynähtänyt kana menee Googleen ja päättelee sieltä että olen homo?
Seurustelu päättyi kyllä aika äkkiä hänen toimestaan, mutta ilmoitin kyllä tekstiviestillä että olet kyllä uskomattoman vainoharhainen ihminen, jonka käytös oli täysin perseestä eikä millään lailla kohtuullista, fiksua tai kypsää, jos suoraan sanotaan. Ja mielestäni tein kyllä ihan oikein, toivottavasti muija oppi korjaamaan käytöstään.
Ei ole mistään alistumisesta kyse. Jos on viisas ja iso ego, niin on varaa antaa naiset toteuttaa halujaan ja ottaa orgasmeja miten nainen haluaa. Voi antaa naiselle valtaa seksissa muussakin elämässä, ilman, että oma ego siitä kärsisi. Sitä paitsi viisas mies näin tekeekin, koska palkaksi saa naiseltaan enemmän ja parempaa seksiä.
M48, osaaja