Ääh! Vihaan ruumiinrakennettani, ihan oikeasti :(
Olen normaalipainoinen ja lihaksiakin löytyy, mutta silti kroppani on tosi.... Outo. Teini-iässä tuli raskausarpia ja selluliittia, enkä noista ole päässyt eroon vieläkään.
Minulla kaikki "paino" tuntuu menevän alavartaloon ja rintoihin. Karsea megapeppu, jonka takia en voi käyttää lyhyitä hameita ja shortseja. Takamukseni puolesta (ja reisien) voisin olla ylipainoinen, mutta kun mennään vähän ylemmäs niin kylkiluut paistavat rumasti.
Kaikki lihakset tuntuvat olevan ylävartalossa ja käsissä. Mulla on kroppaani täysin sopimattoman kokoiset rinnat (liian isot). Käsivarteni ovat kuin vastakohta läskireisistäni, eli ovat langanlaihat.
En löydä istuvia housuja mistään kun alavartaloni on noin oudon muotoinen. Olen lyhyt, joten sopivan isot housut ovat lahkeiltaan liian pitkät.
Tähän mennessä kyllä kaikki seurustelukumppanit ovat tykänneet vartalostani, mutta tämä on jotenkin vain niin.. epäkäytännöllistä.
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 12:19"]taidat olla aika nuori :)
[/quote]
Heii mun laini!!!
Ei sulla oikeasti ole mitään valittamista. Voisit olla vaikka sellainen että hartiat on kuin miehellä, kaikki läski menee mahaan josta tulee pienimmästäkin ylipainosta pallo, pituutta on hätinä 160 ja tähän lisänä ne suhteettoman isot rinnat. Ylävartalon vaatekoko numeron tai kaksi isompi kuin alavartalon ja jalat niin lyhyet että housuja saa lyhentää aina 20 cm. Kiitä luojaasi.
taidat olla aika nuori :)