Naisille ei kelpaa edes pitkä mies ja suht söpö tavallisen komea mies.
Nykyää naisten rima on tosi korkeella.. yksin saa olla.. Ihmettelen miten toiset pariutuu.
Kommentit (403)
Vierailija kirjoitti:
Onpas melkoista kiusaamista ja lyödyn lyömistä tässä ketjussa. Missä empatia? :(
En tunne lainkaan empatiaa väkivaltaista ja henkisesti sairasta naisvihaajaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos luonne on p as... Ei kelpaa vaik ois kuin adonis
Kyllä luonteeltaan p*skat narsistit kelpaavat oikein hyvin naisille, jos ovat komeita. :)
Eivät kelpaa! Tämänkin ketjun ap on hyvännäköinen, mutta naiset haluavat pysytellä hänestä kaukana 🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiiä. Mun mies on aika lyhyt ja pullea, mutta ihan söpö ja luonteeltaan välittävä ja kiva. Kyllä sussa taitaa olla jotain vikaa, muuta kuin ulkonäkö siis.
Yli 190 cm pitkä en kovin lihava.. jotain vikaa mussa on. Ei ole kavereitakaan.
Et vain ole miellyttänyt ihmisiä tarpeeksi niin et ole saanut kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä luonteeltaan p*skat narsistit kelpaavat oikein hyvin naisille, jos ovat komeita. :)
Eivät kelpaa! Tämänkin ketjun ap on hyvännäköinen, mutta naiset haluavat pysytellä hänestä kaukana 🤮🤮🤮
Ei se kyllä ole, olen nähnyt kuvansa Suoli-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä ole, olen nähnyt kuvansa Suoli-palstalla.
Minä en ole nähnyt kuvaa enkä haluakaan nähdä.
Sen vain tiedän että tätä tyyppiä en haluaisi lähelleni päästää. Kaikkien niitten satojen viestien perusteella mitä noin viiden vuoden ajan on tehtaillut eri nettipalstoille.
Kyllä on ollut senkaltaista kamaa että jokainen itsestään välittävä nainen pysyy kaukana. Nyt lääkkeillä turrutettu niin ei riehu kuten ennen. Mutta kuka takaa että ottaa lääkkeensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi voi. Tässä oppikirjaesimerkki siitä, mitä saadaan, kun samassa henkilössä yhdistyvät todennäköinen autismin kirjon häiriö, matala älykkyysosamäärä sekä mahdollisesti vielä persoonallisuushäiriökin. Harvoin törmää näin patologiseen tapaukseen, ei esim. pelkkä asperger selitä noin pahaa jumiutumista sekä täydellistä itsereflektion puutetta. Alhaisesta älykkyydestä johtuen henkilö ei itse ymmärrä sitä, missä vika tosiasiassa on ja persoonallisuushäiriön temppuja on se, että henkilö näkee itsensä uhrina ja väärinkohdeltuna, vaikka on oikeasti kohdellut muita ihmisiä (=naisia) aggressiivisesti ja väkivaltaisesti.
No näinhän se on. Moniongelmainen.
Oikeastaan kyllä säälittääkin. Tyyppi ei tajua yhtään mitään :( Ymmärrän että elämä on vaikeaa tuollaisen taakan kanssa.
Kyllä kuule aika paljon tajuan.. Miksi olette noin ilkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Oi voi. Tässä oppikirjaesimerkki siitä, mitä saadaan, kun samassa henkilössä yhdistyvät todennäköinen autismin kirjon häiriö, matala älykkyysosamäärä sekä mahdollisesti vielä persoonallisuushäiriökin. Harvoin törmää näin patologiseen tapaukseen, ei esim. pelkkä asperger selitä noin pahaa jumiutumista sekä täydellistä itsereflektion puutetta. Alhaisesta älykkyydestä johtuen henkilö ei itse ymmärrä sitä, missä vika tosiasiassa on ja persoonallisuushäiriön temppuja on se, että henkilö näkee itsensä uhrina ja väärinkohdeltuna, vaikka on oikeasti kohdellut muita ihmisiä (=naisia) aggressiivisesti ja väkivaltaisesti.
Minulla ei ole autismia sori vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan kyllä säälittääkin. Tyyppi ei tajua yhtään mitään :( Ymmärrän että elämä on vaikeaa tuollaisen taakan kanssa.
MIksi mä sit osaan asua yksin hoitaa laskut ja pärjään palkkatöissä kerrohan se?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan, että säälit, lähde treffeille ap:n kanssa. Ei sääli auta ketään.
Miksi puhut tollasia kun toi on väärin? Minulla on ollut lukuisia naisia varmaa 50 naista elämässää... mitä ihmettä?
Kuka normaalijärkinen ja itsesuojeluvaistolla varustettu nainen lähtee tuollaisen miehen kanssa yhtään minnekään? Joko trollaat tai sitten et ole lukenut ketjua kovin tarkasti. Tässä ketjussa on tuotu esiin useita seikkoja, joiden vuoksi naisten on parempi pysytellä aloittajasta kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan, että säälit, lähde treffeille ap:n kanssa. Ei sääli auta ketään.
En missää nimessä ole.. en juo alkoholia käyn salilla töissä.. mitä ihmettä.. on mulla naisia ollut.. mä en ymmärrä ihmisiä.
Kuka normaalijärkinen ja itsesuojeluvaistolla varustettu nainen lähtee tuollaisen miehen kanssa yhtään minnekään? Joko trollaat tai sitten et ole lukenut ketjua kovin tarkasti. Tässä ketjussa on tuotu esiin useita seikkoja, joiden vuoksi naisten on parempi pysytellä aloittajasta kaukana.
En ole lukenut koko ketjua. Ei kai se niin kauhea tyyppi sentään ole, että pitää ihan kaukana pysytellä? :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen komea mies mutta naiset ei halua tavata mua ja juoksee mua karkuun.. vaikka olen muuttunut mies.. miten on mahdollista?
Puhukaa nyt minusta lisää ilkeitä.. luuletko et kiinnostaa.. oon ihan hyvä tyyppi ja muuttunu mies.. luulis vielä naisen saan.
Mulla ei ole autismia.. on oppimisvaikeus afasia tai dysfasia.. komea pitkä mies hyvä palkkanen työ.. auta ja hieno asunto.. mulla menee hyvin.. en ole mikää sekopää mieslapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän AP:n ovella pitäisi olla pitkä jono.
Mulla on vain jatkuvasti huonoa tuuria etten tutustu enää naisiin mitä nuorempana en käy baareissa.. missä tutustua. .kaikilla on omat kaverit piirit perheet.. mä oon pudonnu.. en halua lapsia ei oo ka vereita.. työpaikka vain.. mistä mä löydän.. en mistään kaikki olen miettiny.. ja muuttunut mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän AP:n ovella pitäisi olla pitkä jono.
Ei ole jonoa ja naisia.. en ymmärrä miksi.. ovatko ihan sokeita?
haukkukaa nyt vähä lisää naiset.. miksi ette halua treffeille olen komea ja pitkä?
Mikä teitä naisia vaivaa? Katsokaa mun kuvaa ja mä oon pitkä.. Eilen oli ihan tavallisia miehiä heillä oli naiset kaupungilla.. ja minä yksin.. Miksi minä en sit kelpaa tavalliselle naiselle?
Te naiset olette kyl sokeita.. ei voi ku ihmetellä miksi ei ole jonoa ja saa läheisyyttä?
Onpas melkoista kiusaamista ja lyödyn lyömistä tässä ketjussa. Missä empatia? :(