Naisille ei kelpaa edes pitkä mies ja suht söpö tavallisen komea mies.
Nykyää naisten rima on tosi korkeella.. yksin saa olla.. Ihmettelen miten toiset pariutuu.
Kommentit (403)
Vierailija kirjoitti:
En töni naisia en tee naisille mitään.. olen rauhallinen. ja en juo enää alkoholia olen muuttunut.. mtuta en tiedä mistä saisin naisen?
Olet ihan itse kertonut olleesi aggressiivinen naisia kohtaan, kun eivät kiinnostuneet sinusta. Miksi valehtelet?
Tämän trollauksen oletettu päähenkilö ei ole vammainen, mutta trollaajalla viiraa pahasti. Se, että vuosikausia jankuttaa samaa pas*aa kertoo kyllä riittävän paljon kirjoittelijan mielenmaisemasta.
Kysy tinderistä jos joku muikkeli antais pildee, ees kerran.
Vierailija kirjoitti:
Tämän trollauksen oletettu päähenkilö ei ole vammainen, mutta trollaajalla viiraa pahasti. Se, että vuosikausia jankuttaa samaa pas*aa kertoo kyllä riittävän paljon kirjoittelijan mielenmaisemasta.
Kyllä minä uskon että tämä tyyppi on oikeasti olemassa. Äo on vaan kengännumeroa pienempi, joten jankuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En töni naisia en tee naisille mitään.. olen rauhallinen. ja en juo enää alkoholia olen muuttunut.. mtuta en tiedä mistä saisin naisen?
Olet ihan itse kertonut olleesi aggressiivinen naisia kohtaan, kun eivät kiinnostuneet sinusta. Miksi valehtelet?
Niin humalassa.. mutta olen tosi rauhallinen ja vakaa kun en ota.. ja lopetin sen alkoholin käytön ja nyt osaan keskustella kyllä naisille jos haluan.. mutta ei ole kavereita ja naiset ei halua mulle jutella
Haluan kovasti muuttua käyn töissä.. en ole laihtunut muttak untoilen kuitenkin ja käyn sielä lenkillä väkisin tai salilla.. en juo alkoholia hetkeen tauko.. Sitten maksan velkojani.. sitten yritän muuttua.. mutta ehkä maine jo menny et mut tunnetaan kun liikun kaupungilla. koska ennen pyörin humalaisten kanssa ja paska kavereitten kanssa ja join.. pistin ne pihalle ehkä liian myöhästä mut jo tunnetaan ja siksi en saa naista.
Paskalta tuntuu kun itse vaan aina pilaa kaikki naisjutut.. ja se on oma syy.. sitte en ole laihtunut ja pitäny itsestä huolta.. juonut ja syönyt väärin työttömänä en oo jaksanu tehdä töitä.. Tässä tulos niin ei ole naista ja naisia ei kiinnosta.. nyt panostan hitosti itseeni.. käyn töissä en juo... haluan mennä kokoajan ylöspäin käyn terapiassa.. mutta en tiedä miten saan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä uskon että tämä tyyppi on oikeasti olemassa. Äo on vaan kengännumeroa pienempi, joten jankuttaa.
Jankuttaja olen mutta en mitenkää lievästi kehitysvammainen.. Mulla on todettu vain kielellinen häiriö ja oppimisvaikeus.. se ei tee minusta mitenkää kehitysvammaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuttaja olen mutta en mitenkää lievästi kehitysvammainen.. Mulla on todettu vain kielellinen häiriö ja oppimisvaikeus.. se ei tee minusta mitenkää kehitysvammaista
Voin huolia syrjäytyneen masentuneen työttömänä tavis pullukka naisen joka on yksinkertainen.. huom ei kehitysvammainen.. joka on muutenki vaan yksinkertainen.. kyllä. mutta kehitysvammaista ne huoli.. ja syystä että en ole itse kehitysvammainen.. enkä ole niin epätoivonen sentään.. ei ei ei miksi.. niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kekvata kuin yhdelle naiselle. Kyllä hän siellä jossain on.
Joku voi ajatella noin, jos hänestä kiinnostuu vain yksi nainen ja on sitten pakko ripustautua siihen ainoaan.
Naiset sen sijaan valikoivat tuhannesta Tinder-mätsistä ne komeimmat ja sitten katsovat, kuka tekee kirjoitusvirheen tms. virheen, jonka takia ei pääse jatkoon, treffeillä käydään ehkä kuuden kanssa ja niistä yksi kelpuutetaan suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin huolia syrjäytyneen masentuneen työttömänä tavis pullukka naisen joka on yksinkertainen.. huom ei kehitysvammainen.. joka on muutenki vaan yksinkertainen.. kyllä. mutta kehitysvammaista ne huoli.. ja syystä että en ole itse kehitysvammainen.. enkä ole niin epätoivonen sentään.. ei ei ei miksi.. niin ei.
Koska minusta ei näy päältäpäin ja kyllä osaan keskustella livenä en jankuttaa naisista asioista olen erilainen.. en koske naisiin. Mutta joo yksinkertainen tai tavallinen nainen minulle kelpaa. Muuten olen yksin. Etsikööt lievästi kehitysvammaiset omantasosta seuraa.
Olen nähnyt noin 20 naista elämässä ja kukaan niistä ei ole ollut lievästi kehitysvammainen.. on ollut yksinkertaisia naisia noin 2... ja niiden kanssa oli sutinaa kyllä. ja loput normaaleja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kysy tinderistä jos joku muikkeli antais pildee, ees kerran.
Ei ole tinderiä enkä asenna.. En kelpaa niille kauneille missinaisille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen muuttunut ja seonnut myönnän.. Kaverit lähti ja pistin huonot kaverit pellolle.. mut jätettiin kaunis nainen jätti mut ja olen muuttunut. en tapaa enää naisia siksi olen alkanut ruikuttamaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ALkoholin takia olen ollut.. se ei sovi mulle.. nyt en juo ja ono paljo rauhallisempi.. teen hitosti hitosti töitä että saan naisen.. mutta en saa millään.
Kerropa mitä silloin tapahtui kun tönit naisia?
Ei mulla ole enää mitää tehtävissä. kerta olen yksinkertainen ja olen kuulemma ihmisten mielestä nirso.. mun pitäs laskee rimaa.. miksi ihmeessä.. naisetkaan ei laske.. minulle kelpaa yksinkertainen tavis nätti pullukka.. mielellää maksimissaa 100 kg. naisellinen josta minä tykkään.. tai normaalipainonen.
Vierailija kirjoitti:
Kerropa mitä silloin tapahtui kun tönit naisia?
Olin humalassa ja sitten naiset sanoi rumasti mulle ja käski mun mennä pois. En halua olla enää sellainen.
Ihmettelen kun nuorempana niin kelpasin.. tapasin paljo tyttöjä.. mentii kahville.. baariin.. oli yhden illanjuttuja.. nyt ei ole enää mitää.. no tottakai ei ole tinderiä ja en käy baareissa.. että oma syy.. mutta en halua enää etsimällä etsiä lähinnä oon menettäny hermot siihen.. tauko tekee hyvää.
Kai mä en ole normaali.. ihmettelen vaan miksei naiset kiinnostu ja katso.. kaipaan huomiota katseita koska olen pitkä ja komea.. EN ymmärrä.. Ei mulle oo todettu lievää kehitysvammaa?