Apua! Taloyhtiössämme tapahtuu kummia
Vein äsken roskapussin. Törmäsin samalla reissulla naapurin mieheen ja johonkuhun hempukkaan! Olen siis kahvitellut tämän miekkosen kanssa muutaman kerran, jonka vuoksi olin siinä uskossa että meillä olisi jotain vispilän kauppaa. Taisin kuitenkin erehtyä sillä miekkonen ei esitellyt tuota hänen seurassa ollutta hempukkaa. Eli ei taida illan ihan valon kestävää. Ei kai kukaan muuten hiippaile keskellä yötä? Oli miten oli, ajattelin kohta mennä miekkosen oven taakse kuuntelemaan mitä he puuhailevat. Eipä voi miekkonen sitten väittää että he vain joivat kupposen teetä.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 02:24"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 02:09"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 02:02"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 01:59"]
Miksi ihmeessä sinulla on tähän aikaan yöstä haisevia roskia asunnossasi?
[/quote] Tein silakkasoppaa. Herkullista mutta ne raadot löyhkäävät hullun lailla! Ap
[/quote] Ensinnäkin mitä ihmettä on silakkasoppa? Toiseksi, miksi teit sitä tähän aikaan yöstä? :D
[/quote] Mehevää soppaa jossa on silakkaa, perunaa, sipulia ja porkkanaa. Tein soppaa kun teki mieli. Etkö muka itse ikinä harrasta yösyömistä? Ap
[/quote]
VOI LUOJA,OIKEESTI!
Etkös sinä nyt kuitenkin ole se kumma asia siinä taloyhtiössä kun ovilla hiippailet :D
Kerro nyt ap mitä ääniä sieltä miekkoselta ja hempukalta kuului?
Onpa taas kerran tyhmää porukkaa :D:D täysin päivänselvä läppä mutta kukaan ei tajua.