Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää kun monet ei lue treffiprofiilia ennen kun kirjoittaa viestiä!

Vierailija
08.01.2015 |

Kun esillä oli kuva, puolet yhteydenotoista oli että: "Moikka! Oot tosi kaunis. Mitä sulle kuuluu, olisi kiva tutustua sinuun paremmin?" sitten normaalia keskustelua hetki, kunnes mies lukee profiilitekstini ja alkaa tulemaan että: "Ai, sä olet pahasti allerginen koirille..... mulla on 3 koiraa", "Ai sulla on jo lapsia ja olet yh, no voi höh et oo sitten sitä mitä haen... :(" No olisit lukenut profiilin ennen kuin kirjoitat mitään niin olisi ainakin muutama asia selvillä! Kuvasta kun ei voi vielä paljoa päätellä!

Nyt kun ei ole enää kuvaa niin yhteydenotot on enemmän että: "Sulla oli kiva ja mielenkiintoinen teksti profiilissa, löysin monia samankaltaisuuksia, olisi kiva jutella enemmänkin".

Silti osa yhteydenotosta on selkeästi kiertoviestejä jotka lähetetään jokaiselle, tai sitten on selvä että mies ei ole ollenkaan vilkaissut profiilia kun kyselee harrastatko mitään ja oletko töissä, vaikka ne on selkeästi mainittu siellä profiilissa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset sentään saavat vastauksia. Miehille ei tule edes niitä ei toivottujakaan, ei ainakaan tarvitse keskustella mistään.

Missä sulla on treffiprofiili?

Vierailija
2/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee paljon "Moi kaunokainen" - viestejä tai sellasia missä suoraan kehutaan ulkonäköö. Kivahan se on mutta kun kuvaa ei näkyvillä oo niin ei taida olla ihan uniikki, just mulle kirjotettu viesti. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 01:25"]

No naiset sentään saavat vastauksia. Miehille ei tule edes niitä ei toivottujakaan, ei ainakaan tarvitse keskustella mistään.

[/quote]

suomi24

Vierailija
4/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 01:27"]

Mulle tulee paljon "Moi kaunokainen" - viestejä tai sellasia missä suoraan kehutaan ulkonäköö. Kivahan se on mutta kun kuvaa ei näkyvillä oo niin ei taida olla ihan uniikki, just mulle kirjotettu viesti. :D

[/quote]

Mullekin on käynyt joskus noin että kuvattomana satelee kehuja ulkonäöstä :D kai hän haluaa olla vain kohtelias, tai sitten tosiaan sama viesti on mennyt alueen kaikille naisille :D

Vierailija
5/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 01:29"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 01:25"]

[/quote]

suomi24

[/quote]

Olet vaan kärsivällinen, ennemmin tai myöhemmin joku mielenkiintoinen löytää ilmoituksesi ja vie mennessään.

Vierailija
6/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen niiiin hyvin!! Onneksi joukossa on joskus joku viisaskin henkilö.

Vierailija
7/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin

Vierailija
8/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä sama homma. Mulla lukee selkeästi
paikkakunta / opiskelen alaa X / mitä harrastan.
Silti usein ekat kysymykset on
-mistäspäin oot?
- mitäs opiskelet?
- harrastatko mitään?

Kiva tietää että olen päässyt "jatkoon" miesten tinderselailussa vain ulkonäön ansiosta.. eivät vaivaudu lukemaan esittelyjä alkuunkaan. En jaksa tälläisille edes vastata, joskus oon sanonut "lukee tuossa profiilissa kyllä" mutta useimmiten jätän vastaamatta. Mielestäni mieheltä emävirhe kysellä asioita jotka hän näkisi jos sattuisi kiinnostamaan muukin kuin tissit ja blondit hiukset.
t. 20 v.

Vierailija
9/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne jotka lopettaa juttelun samantien kuvan nähtyään, vaikka oltaisiin juteltu jo pidempi aika....

Vierailija
10/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on kyllä jännä paikka :D Mulle tulee siä aina silloin tällöin joiltain tummaihoisilta miehiltä viestiä tyyliin "hello there beautiful", "i would like to meet you" ja "i am looking for a girlfriend" Häiritsevää tässä on se, että olen mies :'D

Vierailija
11/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 02:15"]

Ja ne jotka lopettaa juttelun samantien kuvan nähtyään, vaikka oltaisiin juteltu jo pidempi aika....

[/quote]

Linkkiä kuvaan? Saatan ratkaista ongelman. T: Mies

Vierailija
12/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teistä tunnu yhtään halvalta olla tuolla tavalla "näyteikkunassa"? Erään työkaverini ilmoitus löytyi netistä, ja nyt hänelle naureskellaan selän takana. :(

Vierailija
13/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 02:26"]

Eikö teistä tunnu yhtään halvalta olla tuolla tavalla "näyteikkunassa"? Erään työkaverini ilmoitus löytyi netistä, ja nyt hänelle naureskellaan selän takana. :(

[/quote]

eihän siinä mitään hävettävää ole. jotkut vaan saattaa ajatella että on jotenkin epätoivoista hakea kumppania netistä, vaikka se on ihan normaalia tänäpäivänä.

Vierailija
14/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
15/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 02:18"]

Tinder on kyllä jännä paikka :D Mulle tulee siä aina silloin tällöin joiltain tummaihoisilta miehiltä viestiä tyyliin "hello there beautiful", "i would like to meet you" ja "i am looking for a girlfriend" Häiritsevää tässä on se, että olen mies :'D

[/quote]

what! onko ne ihan sokeita

Vierailija
16/18 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:24"]

[/quote]

No mistä se kumppani pitäisi löytää? Kirjastosta? KIRKOSTA? Työkavereiden miehistä?

Baareissa notkuminen parisuhteen toivossa se vasta helvetin noloa onkin.

[/quote]

Juuri näin! Baarista löytää kyllä yhden yön seuraa, mutta harvoin parisuhdetta. Jos kokeilee hakea netistä, niin ei siinä mitään häviä

Vierailija
17/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 02:18"]

[/quote]

what! onko ne ihan sokeita

[/quote]

komea suomipoika, tule minä luokse!

Vierailija
18/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No mistä se kumppani pitäisi löytää? Kirjastosta? KIRKOSTA? Työkavereiden miehistä?

Baareissa notkuminen parisuhteen toivossa se vasta helvetin noloa onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä