Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karma kostaa tilanteita?

Vierailija
30.10.2021 |

Tiedän yhden, eräs hlö teki ilkeän tempun läheiselleen.
Tuskin mietti vaikutuksia ja sitä miltä läheisestä tuntuu.
Nyt ovat välit totaalisesti poikki.
Saattaa olla loppuelämän ajan välit poikki.
Siinäpä itkee sitten.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain hyvät kuolee nuorina

Mulkut mennä porskuttaa satavuotiaisiksi

Tauno Pasanen täyttää pian 90 vuotta. Jammu-Setäkin eli vanhaksi. 

Kuolema ei ole rangaistus vaan siunaus. Kärsimys on rangaistus.

Vierailija
42/62 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pomo piti työpaikkaansa omana temmellyskenttänä. Savusti ulos ja kehitteli draamaa. Alaisilleen kehityskeskusteluissa vihjaili irtisanomisista tarkoituksena pahoittaa mieli vaikka oli vain pikkupomo. Lopulta joutui yt-neuvotteluussa itse pihalle. Se on sitä aitoa karmaa. Sen minkä toivoi muille tulikin hänelle itselleen. 

Toinen keissi oli kun eräs ihminen manasi toiselle kuolemaa ja itsellään terveys romahti ja hlö jolle toivoi elää terveenä. 

En uskalla toivoa pahimmille vihamiehille mitään pahaa, koska olen nähnyt mitkä on seuraukset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi pomo piti työpaikkaansa omana temmellyskenttänä. Savusti ulos ja kehitteli draamaa. Alaisilleen kehityskeskusteluissa vihjaili irtisanomisista tarkoituksena pahoittaa mieli vaikka oli vain pikkupomo. Lopulta joutui yt-neuvotteluussa itse pihalle. Se on sitä aitoa karmaa. Sen minkä toivoi muille tulikin hänelle itselleen. 

Toinen keissi oli kun eräs ihminen manasi toiselle kuolemaa ja itsellään terveys romahti ja hlö jolle toivoi elää terveenä. 

En uskalla toivoa pahimmille vihamiehille mitään pahaa, koska olen nähnyt mitkä on seuraukset. 

On kuin olisi jokin suurempi tietoisuus joka seuraa meitä. Sen minkä lähetät universumiin tulee takaisin sulle itsellesi.

Vierailija
44/62 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät psykopaatit välttämättä kärsi koska omatunto ei juurikaan paina. Ymmärtävät kyllä tekojensa mahdolliset seuraukset mutta eivät juurikaan välitä. Steen Christensenkin sai useita kirjeitä naisilta vankilaan tekonsa jälkeen ja oli lähinnä huvittunut. Samalla ampumansa poliisien omaiset joutuivat kärsimään.

Vierailija
45/62 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuu ne isotkin pomot joskus pihalle. Joko pakotetaan itse lähtemään tai irtisanotaan. Niin käy jos ummistaa silmät vaikka pitäisi puuttua. Mikään paikka ei ole varma.

Vierailija
46/62 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät psykopaatit välttämättä kärsi koska omatunto ei juurikaan paina. Ymmärtävät kyllä tekojensa mahdolliset seuraukset mutta eivät juurikaan välitä. Steen Christensenkin sai useita kirjeitä naisilta vankilaan tekonsa jälkeen ja oli lähinnä huvittunut. Samalla ampumansa poliisien omaiset joutuivat kärsimään.

En tarkoita kärsimyksellä omatunnollista kärsimystä, vaan vaikkapa syöpää/muistisairautta/jatkuvaa hermokipua. Me kuitenkin elämme maassa, jossa ei saa edes eutanasiaa. Aika monen kohtalo on kirkua nurkassa paskat vaipoissa kipujaan. Ja kukaan ei koskaan tule, koska hoitajamitoitus. Kuolema olisi enemmän kuin siunaus.

Vierailija
47/62 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karma on pelkkää seuraamusoppimista, sitä että omista sanomisista ja tekemisistä aina seuraa jotakin. Kannattaa tarkoin miettiä mitä tekee ja kenelle, selviääkö itse paluupostista. Tämå pikku seikka tuntuu olevan yleisesti hukassa monilta. Ensin perseillään ja sitten ollaan alaleuka väpättäen, kun tuleekin takaisin. Ei karmassa  mitään sen kummemmasta taikauskosta ole kyse. 

Hyvin kiteytetty.

Vierailija
48/62 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule karma ei toimi.

Narsisti, väkivaltainen isäni on pilannut useiden ihmisten elämän, hakannut vaimoa ja lapsi, kiusannut esimiehen työkyvyttömäksi, kiusannut sukulaiset uupumuksen partaalle ja yhä jatkaa vaan!

On yli 70 ja vauhti sen kun kiihtyy. Ja mitään, siis yhtään mitään, rangaistusta tai karmaa ei ole saanut koskaan. Ei todellakaan toimi.

Taitaa olla aika yksinäinen. Eikö se ole seuraus pahoista teoista. Karma.

Vierailija
49/62 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä vaan niin käy , kun tarpeeksi mulkku ihmisenä oot ni karma jossain vaiheessa astuu kuvaan. Se voi olla monenlaista negatiivista tapahtumaa. Ennemmin täi myöhemmin karma hoitaa.

Olen saanu seurata tämän ihan aitiopaikalta.

Kuvaamasi ei ole karmaa vaan kostamista.

Kostaminen ei ole tervettä. Aitiopaikkasi on rikokseen osallistumista. Jos tiedät rikoksista, etkä niistä ilmoita, olet osallinen.

Joku voi olla ilkeä, sanoa pahasti. Jos mietitään karmaa, voi sanoa ilkeästi takaisin, jos haluaa kostaa tai antaa takaisin. Mutta jos joku sanoo pahasti ja kostat ylimitoitetusti, ja seuraa "monenlaista negatiivista tapahtumaa", puhutaan ihan jostakin muusta kuin karmasta.

Silloin puhutaan narsismista ja sadismista, joka heräsi ja jota tekijä oikeuttaa, koska joku vähän sanallisesti hipaisi egoa.

Vierailija
50/62 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en varsinaisesti usko karmaan mutta koen että omilla valinnoilla ja teoilla on merkitystä.  Eli hyväksyn mahdolliset seuraukset mitä toiminnastani saattaa seurata.

Vierailija
51/62 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän siis teki? 

Vierailija
52/62 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule karma ei toimi.

Narsisti, väkivaltainen isäni on pilannut useiden ihmisten elämän, hakannut vaimoa ja lapsi, kiusannut esimiehen työkyvyttömäksi, kiusannut sukulaiset uupumuksen partaalle ja yhä jatkaa vaan!

On yli 70 ja vauhti sen kun kiihtyy. Ja mitään, siis yhtään mitään, rangaistusta tai karmaa ei ole saanut koskaan. Ei todellakaan toimi.

Jospa tuommoisen henkilön karma on se ainainen paha olo, mitä hän levittää sitten ympärilleen? Ei ole hyvä olla tuollaisella ihmisillä. 

Vierailija
53/62 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri usein höpöttää karmasta kun on katkera exälleen edelleen, empä ihan usko.

Vierailija
54/62 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule karma ei toimi.

Kiinnostaa mikä on isäsi tausta. Miksi hänetä tuli tuollainen? Lapsuus mimmoinen 

Vierailija
55/62 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnollinen kosto on suloista.

Joo, mulle on kostettu mm. se, etten halunnutkaan enää olla kiusaajan nyrkkeilysäkkinä ja se, etten suostunut tekemään sitä, mitä toinen halusi (ja joka ei kertakaikkiaan onnistunut). Nuo molemmat kiusaajat sitten saivat nautintonsa kostaessaan minulle.

Vierailija
56/62 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen toivonut kiusaajilleni vain sitä samaa, josta olen itse joutunut heidän takiaan kärsimään. Se tuntuisi reilulta.

Vierailija
57/62 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule karma ei toimi.

Taitaa olla aika yksinäinen. Eikö se ole seuraus pahoista teoista. Karma.

Narsisti itse asiassa kärsii itsekin. Hän on uhri, sillä hänellä on lapsuudessa mennyt jotakin tosi pahasti pieleen ja hän on sen seurauksena pysyvästi rikki. Itsetunto on täysin olematon, joten hänen täytyy pakonomaisesti koko ajan alistaa muita ympärillään kokeakseen edes hetken helpotuksen siinä, kun joku onkin häntä huonompi.

Ei ehkä paljon lohduta, mutta itse ajattelen eräästä narsisti-kiusaajastani, josta olen jo päässyt eroon, että hän on yksin rikkinäisen kuorensa sisällä.

Vierailija
58/62 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman kokemukseni mukaan karma ei aina toimi, kuitenkin joskus,mutta eniten käy niin ettei toimi

Vierailija
59/62 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmaa ei ole. 

Vierailija
60/62 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä vaan niin käy , kun tarpeeksi mulkku ihmisenä oot ni karma jossain vaiheessa astuu kuvaan. Se voi olla monenlaista negatiivista tapahtumaa. Ennemmin täi myöhemmin karma hoitaa.

Olen saanu seurata tämän ihan aitiopaikalta.

Kuvaamasi ei ole karmaa vaan kostamista.

Kostaminen ei ole tervettä. Aitiopaikkasi on rikokseen osallistumista. Jos tiedät rikoksista, etkä niistä ilmoita, olet osallinen.

Joku voi olla ilkeä, sanoa pahasti. Jos mietitään karmaa, voi sanoa ilkeästi takaisin, jos haluaa kostaa tai antaa takaisin. Mutta jos joku sanoo pahasti ja kostat ylimitoitetusti, ja seuraa "monenlaista negatiivista tapahtumaa", puhutaan ihan jostakin muusta kuin karmasta.

Silloin puhutaan narsismista ja sadismista, joka heräsi ja jota tekijä oikeuttaa, koska joku vähän sanallisesti hipaisi egoa.

Tällöinhän niiden rikollisten, rikoksiin osallistuvien ja niitä aitiopaikalta kieli pitkällä seuraavien, tulisi kohdata karma ihan omista sairaista tekemisistään.

Sivusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi