Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mikä konsti oikeasti auttaisi punaisiin arpiin kasvoissa??

Vierailija
07.01.2015 |

Mulla ei ikinä ollut nuorena varsinaista aknea, aikuisiällä sain jonkun finnirykelmän molempiin poskiini ja niistä jäänyt punaisia laikkuja joita siis lähinnä poskissa ja muutama leuassa. Onko jollakin konsti mikä oikeasti olisi vaalentanut noita laikkuja? Kuoppa-arpia ei ole ja kyllähän noi peiteaineilla saa piiloon mutta kun iho on nyt muuten oikein hyvässä kunnossa niin olisi kiva jos ei tarvisi käyttää aina meikkejä, varsin kirjava tuo iho poskista ilman...kotikonsteja kaipailen ja mahdollisimman luonnonmukaisia mutta olen kyllä kaikista vinkeistä kiitollinen :) Sinkkivoidetta olen apteekista hakenut ja käyttänyt muutaman kuukauden mutta en huomaa sen auttaneen asiaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei arpiin ole tehokasta kotikonstia, sun on mentävä ihotautilääkärille.

Vierailija
2/6 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkipastaa on kehuttu. Käy apteekissa.

Vierailija
4/6 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut myös kuoppa-arpia ja ainut mikä auttoi, oli ihotautilääkärin tekemät hoidot. Reilun parin vuoden ainana on tehty dermabrasiota ja TCA-kuorintaa. Lisäksi on ollut Avitcid-lääkevoide käytössä. Nyt punaisuus on poissa ja kuoppa-arvet tasoittuneet, mutta täydellinen ei ihoni kuitenkaan ole, mutta kuitenkin parempi kuin lähtötilanteessa.

Vierailija
5/6 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikooniteippi ja -geeli. Saa apteekista. Geeli varmaankin kätevämpi useisiin arpiin, kun on läpinäkyvää ja päälle voi meikata.

Vierailija
6/6 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 jatkaa: ennen ihotautilääkäriä olin kokeillut apettkista saatavat silikonivoiteet, luontaistuotekaupasta etenavoiteet, sinkkupalstan ja BM-voiteet. Olivat kuitenkin omalla kohdallani lähinnä rahanmenoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän