Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jo 6 vuotta täysin ilman miessuhteita... kohtalotovereita?

Vierailija
07.01.2015 |

Hups, kuusi vuotta on vierähtänyt ilman parisuhdetta, seksiä, edes treffejä. Olen yksinhuoltaja eikä aikaa uusille tuttavuuksille oikein tahdo löytyä. En herätä enää kiinnostusta enkä itsekään kelpuuta ketä tahansa.

Onko muita, joilla sama kohtalo? Kolmekymppisiä tai vanhempia?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vuonna 2005 erosin, eksä kävi viimeksi "päiväkahvilla" ehkä joskus 2008-2009 mutta siinäpä se. Ja olen 35+

Vierailija
2/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Yksi lyhyt juttu, mutta lähes samanmoinen aika vietetty täälläkin yksin. Ankeeta, mutta mistä sitä löytäisi ketään ja kelle kolmen yh kelpaisi? Puuh. Vaikealta tuntuu alkaa etsimään ketään. Voimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, täällä alkaa viides vuosi... Olen vähän yli kolmekymppinen ja todellakin tuntuu, etten enää herätä kiinnostusta. Tämä taitaa olla sitä vaihetta, kun oman ikäiset miehet on parisuhteissaan. Sen verran olen kyllä matkan varrella viisastunut, etten ihan ketä tahansa huolisikaan. Vähän pelottaa, kun tuntuu että tähän on jo niin tottunut, ettei osaa oikein muuta kuvitellakaan. Lapsia minulla ei ole, juurikin siksi, etten ole löytänyt kunnollista miestä kumppaniksi. Se kyllä surettaa... Enkä ole sellainen nirsoilija, että odottaisin jotain ihmeellistä prinssiä, vaan ihan tavallinen, luotettava mies olisi kelvannut.

Vierailija
4/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kaksi vuotta olen ollut ilman miestä. Mutta ei ole myöskään aikaa tutustua uusiin ihmisiin eikä halua sekoittaa lasten elämää yhtään enempää.

Vierailija
5/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vasta kolme vuotta takana, vajaa nelikymppinen olen. Parisuhdetta en kaipaa enkä elättäjää mutta hyvä seura ja laadukas seksi kelpaisi silloin tällöin.

Joskus mietin että tässäkö tämä nyt oli, en oikein edes tiedä missä voisi tavata mukavia tavallisia miehiä.

Vierailija
6/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi. Ikää 34v ja yksinhuoltaja. Onneksi olen tyytyväinen muuten elämäänk. En kovin paljon kärsi tästä tilanteesta, vaikka tietysti olisi ihanaa olla rakastunut ja rakastaa. Tai edes, että olisi jotain pientä säpinää. Mutta olen töissä naisvaltaisella alalla ja meidän perheen harrastuksetkin ovat ns. tyttöjen juttuja, joten missäpä minä miehiin törmäisin. Nettiä olen pari kertaa yritäänyt, muttei oiken ole iskenyt.

Vierailija
7/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdullista että on muitakin samassa tilanteessa.. Miettinyt olen, että hyväksyäkö tämä kohtalo ja elää yksin, vai vielä koittaa etsiä jotain. Oletteko muut jo luovuttaneet?

t. ap, kolkyt ja risat

Vierailija
8/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös ongelma siinä, etten edes tiedä mistä voisin löytää mukavan miehen.

Vierailija
9/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:kin on onnellinen yksin (tai siis lapsen kanssa), mutta silti tuntuu karulta ajatella, että tässäkö tämä elämä parisuhderintamalla nyt sitten oli. t. ap

Vierailija
10/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta vuotta mennään. Niin pahasti sain siipeeni edellisessä suhteessa, että ne oli mun kohdalta sitten siinä.
N38

Vierailija
11/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen ajatellut, etten tee miehen löytymisestä mitään elämäntehtävää, tulee vastaan jos tulee. (Toki toivon että tulee) Elämässä on niin paljon muutakin mielenkiintoista, onneksi.
- 4

Vierailija
12/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta jo

Vierailija
13/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aika lailla sama tilanne. Olen kolmekymppinen yksinhuoltaja ja seksitöntä sekä treffitöntä aikaa on nyt tullut täyteen 6,5v. En ihan heti lähtisi tätä putkea rikkomaankaan, sen verran nirso minusta on tullut. Eikä ole enää kyllä halujakaan, ei romantiikkaan eikä seksiin.

Vierailija
14/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta tuli viime keväänä täyteen! Tänä aikana 2 yhdenyön juttua, jotka kyllä olleet henkisesti tosi tärkeitä ja positiivisia juttuja. Aika ja uskallus ei vaan riitä mihinkään vakavampaan. Koen aikamoista syyllisyyttä siitä että tuli lisäännyttyä kauhean kusipään kanssa, ja nyt koen velvollisuudekseni lapsia kohtaan keskittyä vaan heihin. N33

Vierailija
15/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on vähän niinkuin tupakkakin: alku on vaikea, mutta kun on tarpeeksi pitkään ilman, ei tee enää mielikään. 

Vierailija
16/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole luovuttanut. Mutta panostan nyt lapsiin, parisuhteen aika on viimeistään sitten joskus myöhemmin. Haluan olla lapsilleni läsnäoleva äiti ja olen valmis uhraamaan siihen ison palan itsestäni. Vaikka päätös on itselleni selvä ei se tarkoita, että tämä yksinäisyys, kaikesta yksin huolehtiminen ja arjen jakamatta jääminen (ilot, surut) helppoa olisi.

Vierailija
17/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut ilman 4-v

Vierailija
18/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:15"]

Kolmatta vuotta mennään. Niin pahasti sain siipeeni edellisessä suhteessa, että ne oli mun kohdalta sitten siinä. N38

[/quote]

Mitä tapahtui? Ei ole pakko tarkkaan kertoa, mutta noin suunnilleen?

Olen edellisen pitkän suhteen jälkeen miettinyt paljon optimistista suhtautumistani, koko ajan olen jaksanut uskoa, että kyllä löydän sen minulle hyvän miehen. Jossain vaiheessa, yhtäkkiä iskikin ajatus, että entä jos niin ei vaan käykään.

Vierailija
19/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:24"]

Mä olen ollut ilman 4-v

[/quote]

Sä olet ollu ilman 4-vuotias?