Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttaminen lipsuu, apua!

Vierailija
07.01.2015 |

Tämän päivän syömiset.

Aamu: 250g maitorahka, mustikoilla. Kahvi kevytmaidolla. Vitamiinit

Lounas: - (en koskaan syö lounasta)

Välipala: Omena, 150g raejuustoa

Päivällinen: lohta uunissa, kasviksia

Keksipaketti 150g

Geisha-levy

2 jälkiuunipalaa levitteellä ja juustolla

7 riviä fazerin hasselpähkinäsuklaata

100 juustoraastetta (en tiedä, ei edes maistunut hyvältä)

Olen laihduttanut jo kauan ja onnistunutkin, en ole koskaan syönyt lounasta, enkä koskaan repsahdellut tällä tavoin. Tämä on toistunut jo viidesti kahden viikon sisällä. Tällä tavoin söin ennenkin (paitsi en mitään kasviksia yms). Puolen vuoden laihduttamisen aikana silti mahaan mahtuu ton verran, vartin päästä varmaan lisää vielä. Vinkkejä, ihan oikeasti. Huomenna olen varmasti lihonut, ja se lannistaa varmasti enemmän mässäämään taas, ja hei kohta on perjantai.. lauantai.. :| apua!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:07"]Olen 54 kg, 162 cm mutta läskiä on silti. Loppusuoralla ollaan ja siksi en haluakaan pilata tätä. Paino ei aina kerro kaikkea.

t ap.
[/quote]

Ja muista, että naisella kuuluu olla rasvaa kehossa :) se on tervettä

Vierailija
22/41 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:35"]Olen alle 25v, ja aineenvaihduntakin on nopea sillä liikun paljon, juon vettä jne. Syön ainakin parin päivän ajan lounaan, jos se auttaisi.

[/quote]

Se lounas on tärkeä, sen ei tarvitse olla raskas. Saalattiannos kanalla on vähä kalorinen ja kevyt
[/quote]

Salaatti*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:07"]

Olen 54 kg, 162 cm mutta läskiä on silti. Loppusuoralla ollaan ja siksi en haluakaan pilata tätä. Paino ei aina kerro kaikkea.

t ap.

[/quote]

No niinpä tietenkin, olisihan tuo jo pitänyt arvata. :D

[/quote]

Niin mikä? Haluan timmiytyä vielä, nyt kun ylipainokiloista olen eroon päässyt.

[/quote]

Siihen tarvitaan myös liikuntaa jos haluaa timmiytyä. Ihmeen hyvin olet päässyt noin alhaiseen painoon vaikka syöt edellä mainitusti.

Vierailija
24/41 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole liian laiska timmiytymään salilla, mutta jos et tiennyt, niin sen kanssa tärkeää on ruokavalio. Olen käynyt salilla tänään. Ei se vaikuta paljoa mitenkään, kun olen tuollaisen suklaamäärän syönyt. Lihon silti. Miksi tylyjä vastauksia?

Vierailija
25/41 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:07"]Olen 54 kg, 162 cm mutta läskiä on silti. Loppusuoralla ollaan ja siksi en haluakaan pilata tätä. Paino ei aina kerro kaikkea.

t ap.
[/quote]

Ja muista, että naisella kuuluu olla rasvaa kehossa :) se on tervettä
[/quote]

Ihan turha läskien lohduttautua tuollaisella :D

Vierailija
26/41 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt tällä tavoin sen viisi kertaa kahden kuluneen viikon aikana, koska nämä ovat olleet ns. repsahduksia.. Normaalisti syön erittäinkin terveellisesti. Olen työskennellyt paljon, sekä liikkuen että ruokavalion kanssa että olen saanut laihdutettua, juuri siksi kysynkin täällä vinkkejä. Huoh.

Vierailija
27/41 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/41 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuuko tolla? Tai pikemminkin ei ihme että dietti lipsuu. Rahkaa aamupalaksi ja koko päivänä ei mitään. No, tajuat itsekin.

Mä olen syönyt tänään:
Kananmuna, kinkkuleikettä ja viipale realia

Lounas:
Papuja, kevyt jauhelihaa ja kasviksia sekä n 1dl riisiä

Päivällinen:
Grillattua kanaa ja kasviksia

Iltapala:
Omena ja rahka

Kevyttä, mutta täyttävää. Ei tee mieli mässäillä illalla.

Vierailija
29/41 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen syönyt aika vähän. Pienempi paha varmasti syödä se viisi kertaa päivässä, kokeilen ainakin. Vaikka en laihtuisi vähään aikaan, en ainakaan liho. Se on tärkeintä.

Vierailija
30/41 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on sun kehosi viesti, että olet ollut liian kauan liian tiukalla dieetillä? Että välillä täytyy saada kunnon mättökaloreita?

Vierailija
31/41 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/41 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin ylipainoinen niin söin aina tämän verran kuin tänään, ellen enemmänkin päivässä, koska aloitin mässäilyn jo heti aamusta. Mutta osittain varmasti vaikuttaa sekin, etten ole syönyt hyvin.

Vierailija
33/41 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:30"]Joo, olen syönyt aika vähän. Pienempi paha varmasti syödä se viisi kertaa päivässä, kokeilen ainakin. Vaikka en laihtuisi vähään aikaan, en ainakaan liho. Se on tärkeintä.
[/quote]

Eikä sun tarvitse viittä kertaa päivässä syödä, jos sun kroppa ei vedä. Juuri Helsingin sanomissa oli tutkimus, jossa sanottiin, että yksilöllisesti 2-10 kertaa päivässä ruokaa. Mä syön kolmesti päivässä: aamiainen, lounas ja päivällinen sekä iltapala. Se on sama rytmi muuten mikä mulla on ollut lapsuudessanikin ja uskon että se sopii kropalleni parhaiten. En tarvitse mitään aamupäivän tai iltapäivän välipaloja, vaan kolme kunnon ateriaa n 4-6 tunnin välein.

Terv. Toi ylempi joka kommentoi että ihme jos ei laihdu.

Vierailija
34/41 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaako tämä ok:lta huomiselle?

Aamu: Jälkiuuni ruisleipäsiivu täytteillä (juusto, levite), ruisleipä sopii parhaiten minulle ennen treeniä, vitamiinit, kahvi

Treeni, sen jälkeen maitorahka

Lounas: kana/lohisalaatti

Välipala: hedelmä

Päivällinen: pinaattikeittoa kananmunalla ja raejuustolla (100-200g)

Iltapala: Maitorahkaa, marjoja

Tuntuupa paljolta.. mitä mieltä olette?

Vierailija
35/41 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä tarvitse viittä kertaa syödä, mutta pakko kokeilla (kiitos muuten vinkeistä), ettei tästä mässäilystä tule taas tapaa.

Vierailija
36/41 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen, suklaata kotiin ostanut itkee lipsuvaa laihista. Uskomatonta.

Vierailija
37/41 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, koska painoni on jojoillut yläasteajoilta asti normaalipainosta ylipainoon, ylipainosta normaalipainoon, takaisin ylipainoon. Siksi tämä onkin niin tärkeää, haluan olla terve, enkä halua mässäillä koko ajan koska siitä tulee turvonnut olo.

Vierailija
38/41 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity treenaamiseen, kovaan tavoitteelliseen treeniin ja syö se lounaS.

Vierailija
39/41 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla herkkupäivä? Ilman niitä liosut taatusti.
Nyt et syö enää mitään etkä käy aamulla vaa'alla. Aloitat juomalla paljon vettä ja keksimällä jotain tekemistä syömisen sijaan.

Vierailija
40/41 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttajan kotona ei pitäisi olla suklaata.