Uskotko pystyväsi arvioimaan
Miehen painon arviointi kuvasta, luuletko pystyväsi arvioimaan edes lähelle todellista? Itse epäilen, että sadasta vain ehkä noin viisi kykenee siihen, koska meillä on kadonnut suhteellisuuden taju normaalia painoa kohti.
Kommentit (8)
En pysty arvioimaan ollenkaan. Oma poikaystävä voi painaa mitä tahansa 70-90 kg väliltä.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:25"]
En tiedä edes miksi minun se pitäisi pystyä arvioimaan.
[/quote]
Ei kai sinun tarvikaan, eikä se pointti ollut, vaan uskotko pystyväsi, mutta se kävi jo selväksi sinun kohdaltasi, että et usko.
[/quote]
En tiedä kun en ole koskaan sitä kuvasta tehnyt. Ihan kasvotusten kyllä esim. punnitessa miehiä ja silloin ei kovin paljon oletu ole heittänyt.
Uskon osaavani sen aika hyvin, koska olen töissä sairaalassa ja siellä pitää arvioida painoa ja potilas punnitaan usein päivittäin. Kyllä siinä on kehittynyt hyvä näppituntuma siitä, kuka painaa 90 ja kuka 110 kiloa.
Juu, jos tiedän pituuden. Miksi kysyt, onko linkki?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:20"]
Juu, jos tiedän pituuden. Miksi kysyt, onko linkki?
[/quote]
Kokemusta asiasta ja mielenkiinnolla mitä ihmiset uskovat omaan arviointikykyynsä?
30 kilon tarkkuudella ehkä jos paino välillä 0-110
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:25"]
[/quote]
Ei kai sinun tarvikaan, eikä se pointti ollut, vaan uskotko pystyväsi, mutta se kävi jo selväksi sinun kohdaltasi, että et usko.