Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 160/55 ja pitäisi saada tuo ylimääräinen 5kg pois

Vierailija
30.10.2021 |

Mikä olisi realistinen aika? 500g viikossa tuntuu aika paljolta normaalipainon sisällä ja vaatisi todella vähäistä syömistä... Olisiko kilo kuussa hyvä?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö.

Vierailija
2/41 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan.

T: 160cm/75kg :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku laihdutusfoorumi? Tulit kalastelemaan älä laihduta kommentteja. Mene AP ostamaan 100g suklaata lauantain kunniaksi ja lopeta höpsöttelyt. Ensi viikolla pystyt syömään jo 200g

Vierailija
4/41 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää joku laihdutusfoorumi? Tulit kalastelemaan älä laihduta kommentteja. Mene AP ostamaan 100g suklaata lauantain kunniaksi ja lopeta höpsöttelyt. Ensi viikolla pystyt syömään jo 200g

Kannattaa syödä kilo suklaata tänään ja sen jälkeen syödä vain salaattia viikko. Kehosi pääsee suklaansyönnistä kulutustilaan ja viikon päästä olet jo laihtunut sen 5 kg.

Vierailija
5/41 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kilo rasvaa se pitää saada pois koska huono asia?

Jos on kilo 2€ kolikoita haittaako paino silloin?

160{55 on ihan hyvä mitta T:Mies

Vierailija
6/41 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samankokoinen ja epäilijöille voin vakuuttaa että näin lyhyellä tuohon 55kg sisältyy jo oikeasti ihan vatsamakkaroita. Ymmärrän ap:n halun laihduttaa sillä itsekin olen ollut tyytyväisin painooni silloin kun paino oli n.50kg. Ei tämän mittainen näytä silloin edes mitenkään erityisen laihalta vaan ollaan ihan normaalipainossa ilman niitä itseä häiritseviä vatsaläskejä.

Vierailija
7/41 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvät mitat sulla on

jos et oo tyytyväinen voit vaikka alkaa urheilla

kiinteydet sillä tavalla

Vierailija
8/41 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on edelleen normaalipainoinen jos pudottaa 5 kg. Jos se 5 kg tuntuu hänestä ylimääräiseltä, niin sitten tuntuu. Syökää itse suklaanne.

Vierailija
9/41 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samankokoinen ja epäilijöille voin vakuuttaa että näin lyhyellä tuohon 55kg sisältyy jo oikeasti ihan vatsamakkaroita. Ymmärrän ap:n halun laihduttaa sillä itsekin olen ollut tyytyväisin painooni silloin kun paino oli n.50kg. Ei tämän mittainen näytä silloin edes mitenkään erityisen laihalta vaan ollaan ihan normaalipainossa ilman niitä itseä häiritseviä vatsaläskejä.

Mä oon pari senttiä lyhyempi ja painan saman verran eikä mulla ole vatsaläskejä tai vatsamakkaroita.

Millainen sun ruumiinrakenne on vaikuttaa enemmän, onko se paino rasvaa vai lihasta ja mihin se rasva on jakautunut. On nääs eri muotoisia kehoja.

Eikä se paino jossain tietyssä luvussa tee sinusta onnellista, aina löytyy jotain muuta fiksattavaa. Kannattaa pyrkiä terveellisyyteen.

Vierailija
10/41 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laihduttaa. 50-kiloisena miehet kiinnostuvat sinusta enemmän, mutta 45-kiloisena niitä tulee ovista ja ikkunoista. Jatkuvasti.

Vierailija
11/41 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan hyvät mitat sulla on

jos et oo tyytyväinen voit vaikka alkaa urheilla

kiinteydet sillä tavalla

Kiinteytyminen on laihtumista. Ei läski kiinteydy tai muutu lihakseksi vaan sulaa pois.

Ap

Vierailija
12/41 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin. En tavoittele alipainoa vaan minulle sopivaa painoa, jonka kokemuksesta tiedän olevan n. 50kg.

Ap

Vierailija
13/41 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laihduttaa. 50-kiloisena miehet kiinnostuvat sinusta enemmän, mutta 45-kiloisena niitä tulee ovista ja ikkunoista. Jatkuvasti.

Hieno oletus taas että naiset laihduttaa aina vaan siksi, että saisi miehiä.

Vierailija
14/41 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno oletus taas että naiset laihduttaa aina vaan siksi, että saisi miehiä.

Joo, miehiä tai miesten huomiota en tarvitse, tuo yksi riittää. Mutta olen lihonut enkä haluaisi ostaa uusia vaatteita jne.

Ap

Vierailija
15/41 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

500g/viikko ei ole liikaa, vaan varsin sopiva tahti. Jos kyseinen laihdutustahti vaatii sinulta liian suuria ponnisteluja syömisen rajoituksen suhteen, niin syöt sitten niin vähän kuin pystyt.

Vierailija
16/41 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt -tuttaa. Oispa mullakin yhtä vähän.

161/93

Vierailija
17/41 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

500g/viikko ei ole liikaa, vaan varsin sopiva tahti. Jos kyseinen laihdutustahti vaatii sinulta liian suuria ponnisteluja syömisen rajoituksen suhteen, niin syöt sitten niin vähän kuin pystyt.

Eikö tuossa kantsi enemmin katsoa mitä syö? Ja toisekseen arkiaktiivisuutta lisäämällä on helppo lisätä kulutusta niin ettei se aiheuta nälkää. Toisin on kunnon hikilenkin suhteen vaikka siitä tuleekin hyvä olo niin se myös tuo nälän..

Vierailija
18/41 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuossa kantsi enemmin katsoa mitä syö? Ja toisekseen arkiaktiivisuutta lisäämällä on helppo lisätä kulutusta niin ettei se aiheuta nälkää. Toisin on kunnon hikilenkin suhteen vaikka siitä tuleekin hyvä olo niin se myös tuo nälän..

1000-1200kcal pitäisi syödä että pääsisi siihen -500kcal päivässä, josta seuraisi -500g viikossa. Kyllä tuo tuntuu minusta tosi vähäiseltä, kun pitäisi jatkaa 10 viikkoa tuolla tavalla.

Ap

Vierailija
19/41 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitat ruokavalion kuntoon niin eiköhän tuo 5 kg tipu pois ihan siinä samalla ilman sen kummempia laihdutuksia. Mutta jos haluat nopeasti tuloksia niin sitten vaan syömiset minimiin ja rutkasti liikuntaa niin olet varmasti jo kuukaudessa laihtunut 5 kg. Valinta on sinun.

Vierailija
20/41 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1000-1200kcal pitäisi syödä että pääsisi siihen -500kcal päivässä, josta seuraisi -500g viikossa. Kyllä tuo tuntuu minusta tosi vähäiseltä, kun pitäisi jatkaa 10 viikkoa tuolla tavalla.

Ap

Niin no, pienikokoinen nainen ei vaan kuluta mitenkään kamalasti energiaa. Ja auta armias kun ikää tulee..

Liikuntaa, lihasmassaa ja aktiivisuutta lisäämällä toki voi lisätä omaa kulutustaan, mutta se vaan on fakta ettei pienikokoisena voi _eikä tarvitse_ syödä mitään mega-annoksia ruokaa saati sitten jättipusseja sipsejä tai suklaata levykaupalla.

Eihän sylikoirallekaan syötetä samankokoisia annoksia mitä vaikka seefferille. Tai taaperolle samankokoisia kuin teinille. Miksi ihmeessä ihmiset kuvittelee, että ihan jokainen (aikuinen) kuluttaa sen vähintään 2000 kaloria päivässä?! Tai siis oikeammin vielä niin, että kaikki alle tuon rajan jäävä on miinusta jonka voi sitten kompensoida mässypäivänä eikä silloin liho?