Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelloja siirretään tunti taaksepäin lauantain ja sunnuntain välisenä yönä klo 4.00. - ei millään jaksaisi herätä noin aikaisin

Ei millään, mutta pakkohan se on
30.10.2021 |

Ei sitten millään jaksaisi herätä kello 4 siirtämään kelloja tuntia taaksepäin, mutta koska se on virallista, ei ole muuta vaihtoehtoa.

https://yle.fi/uutiset/3-12166552
Kelloja siirretään tunti taaksepäin lauantain ja sunnuntain välisenä yönä klo 4.00.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut ihmisen joka ihan oikeasti laittoi kellon herättämään ajan siirtämisen takia. Hän oli tehnyt niin aina. Asia paljastui sattumalta kun olin kerran hänen luonaan myöhäiseen aikaan, ja hän rupesi asettamaan herätystä samalla kun tein lähtöä.

Sanoin hänelle että voit säätää kellot jo nyt ja nukkua rauhassa. Tämä tapahtui 90-luvulla. Ilmeisesti hänen lapsuuden kodissaankin oli aina herätty siirtämään kellonaikaa.

Vierailija
42/55 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka ei siirrä kellojaan säädetyllä ajalla, on suorastaan sivistymätön barbaari.

Kaikki vastuulliset ja tunnolliset ihmiset pitävät kiinni virallisesta kellojen siirtämisen ajankohdasta, siirtävät kellonsa tasan klo 4 aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntenut ihmisen joka ihan oikeasti laittoi kellon herättämään ajan siirtämisen takia. Hän oli tehnyt niin aina. Asia paljastui sattumalta kun olin kerran hänen luonaan myöhäiseen aikaan, ja hän rupesi asettamaan herätystä samalla kun tein lähtöä.

Sanoin hänelle että voit säätää kellot jo nyt ja nukkua rauhassa. Tämä tapahtui 90-luvulla. Ilmeisesti hänen lapsuuden kodissaankin oli aina herätty siirtämään kellonaikaa.

Siinä oli kunnollinen ihminen, joka on esimerkkillinen meille kaikille.

Vierailija
44/55 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko olemassa ihmisiä jotka eivät herää siirtämään kelloja ajallaan?

Vierailija
45/55 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi puujalka⏱

Vierailija
46/55 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko sellaisia ihmisiä oikeasti edes olla, suurin osa ihmisistä noudattaa kuitenkin virallisia määräyksiä ja siirtää kellon aamulla klo 4.

Vierailija
47/55 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän luulen, että monet siirtää joko nukkumaan mennessä etukäteen tai sitten herätessä.

Vierailija
48/55 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman hankalaa on kun joutuu aina muuttamaan Ruotsiin kun siirtää kelloja tunnin taaksepäin ja Muuttamaan takaisin Suomeen kun siirtää kelloja tunnin eteenpäin. Toivottavasti Eu lopettaa tämän turhan kellojen siirtelyn.

Vierailija
49/55 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman hankalaa on kun joutuu aina muuttamaan Ruotsiin kun siirtää kelloja tunnin taaksepäin ja Muuttamaan takaisin Suomeen kun siirtää kelloja tunnin eteenpäin. Toivottavasti Eu lopettaa tämän turhan kellojen siirtelyn.

Tuohan tulee hieman kalliiksi ja aina joutuu pakkaamaan, eikä se muuttoautonkaan maksu, ole mikään halpa.

Vierailija
50/55 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sitten mennä ajoissa nukkumaan, jotta jaksaa herätä kello 4 siirtämään kelloja paikasta toiseen.

Vierailija
51/55 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte olla sitten ystävällisiä, jättäkää ne heippa lappujen kirjoittamisen väliin, toki pidän meteliä kello 4 aikoihin, kun siirtelen kelloja paikasta toiseen. Iskuporakone ei ole hiljainen kone, kellojen siirteleminen edellyttää kirjahyllyn tyhjentämistä ja siirtämistä toiseen paikkaan, ehkä pihalle siksi ajaksi, mutta sen voi toki tehdä jo kello 3 aikoihin.

Vierailija
52/55 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut talviajassa koko vuoden. Mun sisäinen kello ei suostunut siirtymään. 🤷‍♀️

Vierailija
53/55 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut talviajassa koko vuoden. Mun sisäinen kello ei suostunut siirtymään. 🤷‍♀️

Sitten kenenkään ei tarvitse ruveta siirtämään sinua paikasta toiseen.

Vierailija
54/55 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kenenkään ei tarvitse ruveta siirtämään sinua paikasta toiseen.

Joo ei. Pääsee mieskin helpolla.

Vierailija
55/55 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa naapuri, sinä sait sitten sen seinäkellosi siirettyä, mutta aiheutit meille muille, joilla oli vain pieniä herätyskelloja ja rannekelloja, sitten suuremman ongelman, olemme nyt kodittomia, tilapäismajoituksessa.

https://yle.fi/uutiset/3-12168590

Varkaudessa kerrostalossa tapahtui räjähdys ja tulipalo – asukkaita pelastettiin talosta nostolavalla

Huoneisto, missä räjähdys sattui, tuhoutui täysin. Vielä ei ole tietoa, oliko asunnossa ketään sisällä tapahtumahetkellä.

Huoneisto, missä räjähdys sattui, on tuhoutunut täysin. Myös rakennuksen porrashuone kärsi mittavia vaurioita.

– Kerrostalon julkisivu ja parveke tulivat räjähdyksen voimasta alas ja tippuivat kadulle. Iso kasa kiviä ja tiiliä on irronnut rakennuksen seinästä, kertoo Nyholm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän