Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

imusolmukesyöpä?

Vierailija
07.01.2015 |

Pelottaa kamalasti. Olen 20 v nainen. Löysin vas. Kainalosta n. Herneen kokoisen kyhmyrän suihkussa ollessani. En tiedä kauan ollut, kun harvoin tulee tunnusteltua.. tietty tulee mieleen kaikkein pahimmat sairaudet ekana ja nyt pelottaa. Lääkäriin menoa olen aina jostain syystä vieroksunut enkä helpolla mene, nyt pitäisi mennä varmaan ?.. ; (

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siellä lääkärissä kävästä. Tosinherneen kokoisen patin takia ei välttämättä tehdä vielä mitään... yleensä ne turpoaa pahemmin jos syöpää. Toisaalta tosi hyvät mahdollisuuden imusolmukesyövässä parantua jos perusterve oot ja nuorikin, kokemusta löytyy :) Siis oikeasti, toteamisesta puoli vuotta ja kaikki hoidot tms oli ohi.

Vierailija
22/29 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut joskus vastaava, ja ihan talia sieltä on jonkin ajan kypsymisen jälkeen tullut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukolla on imusolmukesyöpä, eikä ole patteja missään. 

Vierailija
24/29 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:42"]

Appiukolla on imusolmukesyöpä, eikä ole patteja missään. 

[/quote]

Riippuu mikä lymfooman muoto on. Niitä nimittäin on valtava määrä ja ne on käytökseltään täysin erilaisia. Itselläni on ollut hodgkinin tauti ja imusolmukkeet olivat kooltaan 2-4 cm. 

Vierailija
25/29 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille. Pelottaa hulluna, oon useamman vuoden pelännyt syöpää, mm. Kuvitellut oireita. Mut nyt on oikea "oire", pattia en kuvittele. Oon päättänyt et katson kuukauden päästä onko patti siinä edelleen tai kenties kasvanut. Vasta jos se on siinä vielä kohta, menen lekuriin. Vältän sitä viimeiseen asti :( ei mulla vaan voi olla syöpää, ei vaan voi! mun isä kuoli vuosi sitten aivokasvaimeen. Ja mun lapsi, 7kk tarvitsee mua vielä pitkään.

Vierailija
26/29 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin syöpää. Onhan se oikeesti AIKA harvinaista sit kummiskin.
- ontologi

Vierailija
27/29 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää :D

Vierailija
28/29 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ahdistuksesi, mulla on kolme kipeää pattia, vatsassa, rintakehällä ja kaulassa. Oon kerennyt kuvitella kaikki maholliset taudit, huomenna kuitenkin lääkäriin jos se rauhottais.

Vierailija
29/29 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ruokitte täällä luulotautista? - tk lääkäri