Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

imusolmukesyöpä?

Vierailija
07.01.2015 |

Pelottaa kamalasti. Olen 20 v nainen. Löysin vas. Kainalosta n. Herneen kokoisen kyhmyrän suihkussa ollessani. En tiedä kauan ollut, kun harvoin tulee tunnusteltua.. tietty tulee mieleen kaikkein pahimmat sairaudet ekana ja nyt pelottaa. Lääkäriin menoa olen aina jostain syystä vieroksunut enkä helpolla mene, nyt pitäisi mennä varmaan ?.. ; (

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lekuriin ?! Voi olla syöpä !!

Vierailija
2/29 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on mullakin kainalossa semmosia. Ne on normaaleja imusolmukkeita. Äidillä oli imusolmuksesyöpä ja imusolmukkeet kasvo kyllä lähinnä kananmunan kokoisiksi, ei herneen kokoisiksi... Mutta jos se huolestuttaa kovasti tai alkaa siitä kasvaa, käy näyttämässä lääkärille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä löysi kolmekymppisenä peukalonpäänkokoisen patin kainalostaan - imusolmukesyöpä

Vierailija
4/29 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kerran rynnistin lääkäriin, kun löytyi (ennen menkkoja) patti kainalosta. Ihan turhaan. Näitä patteja tosiaan tulee kuukautiskierron eri vaiheissa, ja useimmiten ovat ihan harmittomia. Seuraile tilannetta rauhallisesti ap :)

Vierailija
5/29 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kainalossa juurikin tuollainen patti. Menin itkien ja täristen lääkärille. Ei ollut mitään vakavaa. Oli varmaan imusolmuke joka oli jostain vähän ärtynyt. Kesti kyllä aika kauan ennenkuin häipyi. Lääkärin käskystä unohdin sen pariksi kuukaudeksi ja sitten sitä ei enää löytynyt. Pahalaatuiset ovat usein vähän isompia sanoi lääkärini. Älä pelkää, se on luultavasti ihan harmiton juttu. Tsemppiä! 

Vierailija
6/29 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tuntuu?

Vierailija
7/29 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi rasvapattia kaulassa. Ollut jo 20 vuotta. Voivat flunssassa hieman kasvaa. Lisäksi korvan edessä turpoaa helposti imusolmuke, jos on finni otsassa. Nyt turposi imusolmuke nivusessa, kun sain ruusun jalkaan. Menkkojen aikaan rinnat ovat yhtä kyhmyä.

Vierailija
8/29 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kipee (se patti) ei ole syöpä. Jos taas ei ole kipeä (kosketus arka) voi ollakkin syöpä.

Vierailija
9/29 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kipeä ( se patti ) ei ole syöpä. Jos taas ei ole kipeä ( kosketus arka ) voi olla että se on syöpä.

Vierailija
10/29 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars lekuriin. Voi olla juurikin imusolmukesyöpä tai sitten rintasyöpä

Vierailija
11/29 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajanut kainalokarvoja. Voisiko olla siitä johtuva märkäpatti. Tulehtunut karvantuppi?

Vierailija
12/29 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla aivan hyvin esim. tulehtunut karvatuppi. Älä näpelöi pattia jatkuvasti, kokeile esim. kerran viikossa ja jos patti tuntuu kasvavan, niin käy sitten näyttämässä lääkärissä. Itselläni on muutama n. herneen kokoinen imusolmuke, jotka ovat olleet jo vuosikausia.

Vierailija
13/29 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa ihan hyvin olla tulehtunut karva? :) älä hätäile vielä! Voimia!

Vierailija
14/29 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herneen kokoinen imusolmuke on normaalikokoinen, niitä löytyy sieltä kainaloista, jos tarkasti tunnustelee ja vähintään ultralla niitä löytyy kaikilta. Jos se kasvaa, mene sitten näyttämään. Onhan sulla imusolmukkeita varmaankin tunnettavissa myös leuan alla ja kaulalla. Joillakin imusolmukkeet tuntuu myös korvien edessä/takana, niskassa, kainaloissa, nivusissa.

Vierailija
15/29 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.. Itse olen 17v ja joka paikassa kaulalla ja korvien vieressä jotain pattia, kainaloissa myös. Ihan normaali finni sulla varmaan jos on noin pieni. Tai sitten imusolmuke joka häviää vähän ajan kuluttua(voi myös jäädä suurentuneeksi)
En ole käynyt muutakuin verikokeissa eikä siinä ainakaan mitään poikkeavaa löytynyt.. Joskus kyllä vähän huolettaa nämä.

Vierailija
16/29 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla turpoaa imusolmukkeet aina ennen menkkoja

Vierailija
17/29 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli samanlainen, soitti lääkäriin ja sai vinkin kokeilla ensin Bacibact-voiteella. Lähti viikossa pois. 

Vierailija
18/29 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut kaulassa jo pitkään hernettä isompia patteja, samoin nivusissa. Tutkittu on ja ovat vaan turvonneita imusolmukkeita. Niin useimmiten. Sanoivat lääkärissä minulle, että jos on syöpää niin patit kasvavat hurjaa vauhtia, eli jos pysyy samankokoisena niin todnnäk on ihan harmitonta, mutta tutkituttaa toki kannattaa. Ei huolta :)

Vierailija
19/29 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole turvonnut imusolmuke. Ja toi menkkajuttu.. onko sulla menkat alkamassa tms, tai parhaillaan päällä?

voi liittyä siihenkin

Vierailija
20/29 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menkat piti jo muutama päivä sitten alkaa mut ei näy ei kuulu. Tuhruvuotoa ainoastaan tuli. Mutta en tiedä voiko nää kaks asiaa liittyä toisiinsa..

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi