Suomalaisperhe kuoripuvuissa Barcelonassa
Miksi? Olin viime vuoden puolella Roomassa, kun metroon astui suomalaisperhe. Kaikilla perheenjäsenillä oli käytännölliset kuoripuvut. Ulkona paistoi aurinko pilvettömältä taivaalta ja lämmintä oli 20 astetta. Oli vähän outo näky tyylikkäiden roomalaisten keskellä.
Kommentit (64)
En pysty kommentoimaan. Olen matkustellut vain muoripuvussa.
Ai paavia katsomassa Barcelonassa. ?. Hmmmm... Paavi asustaa Rooman naapurissa Vatikaanissa.
Ehkä paikkana oli kuitenkin ihan vaan Tampere ja kauppakeskus Koskikeskus. Autocorrect vaan vähän temppuili.
Eli tunnistit perheen suomalaiseksi housuista pilkottavasta passista, et suomen puhumisesta? :)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:52"]
Oikeasti tämä on totta, siis olin Barcelonassa matkalla metrolla kuninkaanlinnaan silloin.,AP autocorrect sotkee.
[/quote]
Barcelonassa ei vaan ole kuninkaanlinnaa. Espanjan kuninkaanlinna on Madridissa.
Miten kuoripuku eroaa tuulipuvusta?
Kai ap kävit myös Pietarinkirkossa ja Louvressa sen Colosseumin lisäksi? Kiva että olet päässyt matkustelemaan ja näkemään kaikenlaista. Myös passin miehen perstaskussa. Sellainen vanha sininen passi, ei EU? Jänskää. Kaikkea Porvoossa tapahtuukin.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 19:14"]
Oikeasti tämä on totta, siis olin Barcelonassa matkalla metrolla kuninkaanlinnaan silloin.,AP autocorrect sotkee.
[/quote]
Barcelonassa ei vaan ole kuninkaanlinnaa. Espanjan kuninkaanlinna on Madridissa.
[/quote]
Vastaus tähän on varmaan autocorrect.
Mikä kuninkaanlinna on Barcelonassa???
Rooma on osa Barcelonan kuningaskuntaa ja suur-Heinolan lääniä. Sori jos autocorrect sotkee mun ajatukset.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 19:19"]
Mikä kuninkaanlinna on Barcelonassa???
[/quote]
Ludvig I. Bårvoon.
Sori mä meni sekaisin. Ei se ollutkaan Rooma vaan Vantaa. Olin ihan autokorrektin verran humalassa kuoripuvussani Vantaa hotellissa.
ap
Suomalainen perhe oli Barcelonassa tapaamassa paavia kuoripuvut päällä takataskussa passi törröttäen ulkona. Mielenkiintoista.
Kuninkaanlinnan Barcelonassa?!? Taitaa kuitenkin olla Madridissa...
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 19:14"]
[/quote]
[/quote]
AP olikin matkalla junassa ei metrossa, autocorrect sotkee. Junamatkalla Barcelonasta Madridiin.
Paavilla taisi olla vaan pienet kuoripojat mielessä...ei herranen aika miten tää autocorrect nyt näin kirjoittelee?!
Piti kirjoittaa, että Apeellä taisi olla vaan hienot kuoripuvut mielessä.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:53"]
Mikä on kuoripuku?
[/quote]
No semmosesta puun kuoresta tehty puku. Vrt. tuohivirsut, jotka varmaan nekin oli jalassa ja selässä kontti.
Esittelikö se äijä sulle passinsa, kun tiedät että se oli juurikin Suomen passi. Kas kun kaikissa EU-maissa on viininpunaiset passin kannet. Ja kuka muka on niin kahjo, että kantaa passia perstaskussa niin, että se näkyy? Kyllä ei ap:llä ole kaikki inkkarit nyt kanootissa matkalla muumien luo laaksoon!
HUPSIS. :D