Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntomaailma Jyväskylä?

Vierailija
07.01.2015 |

Onko kenelläkään kokemuksia kyseistä paikasta? Nyt näyttäisi olevan 5 kk -50% hinnoista! 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se torikeskuksen vivianin sali minkälainen? Itse olin jäsen vuonna 2011 ja muistaakseni siellä ei häävejä ne laitteet ollut ja hyvin vähän tuntui olevan... sillon kävinkin lähinnä jumpissa joten ei haitannut mutta nyt tarkoitus olisi rueta reenaamaan niin haluaisi myös niitä laitteita olevan sitten kunnolla :) 

Vierailija
2/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:58"]

Kiitos vastauksista taidan harkita liittymistä :) nimim. Ex kuntoportin asiakas (ei enään ikinä)

[/quote]

Mikä eniten tökki Kuntoportissa?

nimim. nykyinen ihan tyytyväinen jäsen (tosin ei kokemusta muista)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän paikasta! Olen jäsen. Kaksi kuntosalia, ahjokadulla ja vivianissa kuntosali + jumppia ihan mukavasti tarjolla. Vivian on pelkästään naisten sali. Ahjokadulle voi mennä kaikki, siellä on myös ilmasia parkkipaikkojakin tarjolla.

Vierailija
4/6 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin aiemmin kanssa jäsen, kävin keskustan vivianissa. Kiva paikka ja hyvät ryhmäliikunnat. Näin alkuvuodesta voi olla ruuhkaa mutta muuten on aina sopivasti porukkaa :) lopetin jäsenyyden vaan koska opiskelijabudjetilla ei enää viiti maksaa niin paljoa.

Vierailija
5/6 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista taidan harkita liittymistä :) nimim. Ex kuntoportin asiakas (ei enään ikinä)

Vierailija
6/6 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liityin vastaavalla sopimuksella aiemmin ja olin yllättynyt kun nuo -50% kuukaudet oli määritelty etukäteen. Eli siitä päivästä kun liityt niin et saa seuraavaa 5 kuukautta puoleen hintaan vaan ne on esim tammi, helmi, maalus, loka ja marraskuu mitkä tulee puoleen hintaan. Ja jos liityt tammikuun vika päivä niin silti se tammikuu on se -50% vaikket ehdi käydä siellä kuin päivän.

Noh niin tai näin, mutta itse paikasta tykkään kovasti :) Käy kaikenlaisia ihmisiä, ihania tunteja, sali ihan jees, pääsee myöhään illallakin salille, suosittelen siis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän