Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaisitteko Ranskaan ?

Siellä on usein lämmintä
30.10.2021 |

Kuinka moni palstan kirjoittajista tahtoisi muuttaa Ranskaan ?

Ranskassa on kauniita alueita, joissa pieniä taloja ja huoneistoja myydään muutamilla kymmenillä tuhansilla euroilla.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranska vaikuttaa niin lumoavalle. Pelkkää romantiikkaa kaikki tyynni. Jopa lahoavat maalaistalot ja tunkiot.

Vierailija
82/98 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En todellakaan ole tiedätte-kyllä-mikä (5:n pisteen vihje: alkaa r-kirjaimella ja loppuu i:hin, 7 kirjainta), mutta ranskalaiset ovat todella rasittavia ja byrokratia kaupan päälle... Mieluummin Saksaan, osaan kieltäkin 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelkaan tätäkin, kun Espanjaan muutosta puhutaan.

Ranskassa on ainakin vaikeaa saada vuokra-asuntoa.

Vierailija
84/98 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin harkit,  Espanjaa en.

Vaihtoehtoina Ranska tai Italia.

Vierailija
85/98 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..

Sex on the beach?

Vierailija
86/98 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan asua Italiassa tässä elämässä. On rajoitettu sairauden takia. Mutta toivossa on hyvä elää. 

Vierailija
87/98 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä enää Ranskaan, ei edes visiittiin. Kieli niin kammottavan rumaa ja ihmiset tympeitä.

Vierailija
88/98 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nykyään ymmärrän ton ranskalaisten suhtautumisen omaan kieleen tyyliin...jos tulet minun maahan asumaan sinä opettelet ranskan tai sitten itket ja opit!. Suomessa on ihan päinvastoin täällä hölmölässä ei uskalleta vaatii yhtään mitään mitä tulee suomenkielen osaamiseen. Englannilla pärjää vuosikymmeniä ulkkari täällä ja suomi poika on itse innoissaan kun pääsee itse enkkua treenaamaan tai tehdäön tämä ns karhunpalvelus että jos ulkkarilta ei suomi lähde niin käännetään keskustelu enkkuun ja se mikä tappaa ulkkarin motivaation

Vierailija
89/98 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliaikaisesti voisin muuttaa, mutta tuskin pysyvästi.

Vierailija
90/98 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm..

Sex on the beach?

Sex sur la plage est interdit.

Vierailija
91/98 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi, Ranska on mielestäni kulttuurina liian jäykkä. Italia sopii itselleni paremmin.

Vierailija
92/98 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa on ihania vanhoja kyliä ja kauniita taloja myynnissä mutta kielen ja ihmisten vuoksi asun mieluummin Italiassa

Vierailija
93/98 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskassa on ihania vanhoja kyliä ja kauniita taloja myynnissä mutta kielen ja ihmisten vuoksi asun mieluummin Italiassa

Ihmisten?

Vierailija
94/98 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjois-Italian signora?

Vierailija
95/98 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Islamisaatio on edennyt siihen pisteeseen että valtiolla ei ole enää varaa ydintoimintoihinsa, kadut täynnä arabiankielisiä jne. Yksikään hallitus ei enää pysy pystyssä, Ranska on ajautunut ns. epäonnistuneeksi valtioksi Sudanin tyyliin.

Vierailija
96/98 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nykyään ymmärrän ton ranskalaisten suhtautumisen omaan kieleen tyyliin...jos tulet minun maahan asumaan sinä opettelet ranskan tai sitten itket ja opit!. Suomessa on ihan päinvastoin täällä hölmölässä ei uskalleta vaatii yhtään mitään mitä tulee suomenkielen osaamiseen. Englannilla pärjää vuosikymmeniä ulkkari täällä ja suomi poika on itse innoissaan kun pääsee itse enkkua treenaamaan tai tehdäön tämä ns karhunpalvelus että jos ulkkarilta ei suomi lähde niin käännetään keskustelu enkkuun ja se mikä tappaa ulkkarin motivaation

Mutta Ranskassa saa oleskella jos puhuu arabiaa.

Vierailija
97/98 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin viettää siellä ainakin osan vuodesta kun olen jäänyt eläkkeelle. 

Vierailija
98/98 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oui, bien sûr.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä