Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se tapahtui. Työpaikan mies kysyi treffeille enkä oikein lämpene

Vierailija
30.10.2021 |

Kysyi siis kasvotusten. Siinä on vaikeaa kieltäytyä. Jotenkin en vain osaa kuvitella hänen kanssaan mitään ystävyyttä enempää. En oikeastaan koe seksuaalista vetoa välillämme.

Toisinkuin erään toisen työpaikan miehen kanssa, aah!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan kauheeta. Punastuitko?

Vierailija
2/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kannattaa ottaa se,joka on kiinnostunut,kuin se,jonka perään kuolaa!

Empiirinen tutkimus. KAIKKI joihin olen "ihastunut" oikeat tai julkkikset,ne mun tyyliset ovat olleet paskiaisia,juoppoja,joka ikinen. Osa jopa vaimonhakkaajia ,huumehemmoja jne

Nyt katselen älykköjä ja semmosia lukijatyyppejä...onpas ihanaa porukkaa,eikä juorulehdet kirjoittele paskatarinoita.

SIIS.

OIta se joka sua kysyi ja on kiinnostunut

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas tärkeätä asiaa🤮

EI TARVII ILKEILLÄ!

Vierailija
4/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia olen aina varoittanut, että ei pidä pyytää treffeille. Jos työkaveri kiinnostaa, voi ehdottaa puolihuolimattomasti kahville, kaljalle tai vaikka työpaikkalounaalle menoa, ei treffejä. Silloinkin, jos sillä toisella osapuolella voisi olla periaatteessa ihan positiiviset fiilikset, treffipyyntö on sellainen "vaatimus" johon ei välttämättä ole valmis, vaikka kahville olisi voinut lähteäkin.

Vierailija
5/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kerrot treffeillä rehellisesti, että haluat vain ystävyyttä. Se on kummallekin osapuolelle reiluinta.

Vierailija
6/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut näköjään kadehtivat ap:ta ja vielä näyttävät sen🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Vierailija
7/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se seksuaalinen veto tulla myöhemminkin. Sen takia varmaan treffeille mennään, että selvitetään onko mahdollista löytää jotain yhteistä kipinää. Ja ole tyytyväinen kun sua kysyttiin, mua ei ole koskaan pyydetty treffeille joten lähtisin varmasti ihan vaan kokemuksen takia.

Vierailija
8/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea ongelma, kun tulee liikaa treffikutsuja. Minulle ei ole tullut keneltäkään, ei edes niiltä miehiltä, joihin en tunne vetoa.

N40

Vierailija
9/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ajattelit, että vähemmän kiusallista kuin kieltäytyä, on lähteä treffeille, joille ei halua ja sen jälkeenkin olette vielä samassa työpaikassa?

Joskus nuorena eräs työpaikan mies ihastui minuun ja yritti saada minua sinne ja tänne mukaansa. Soitteli aina välillä ja jonkin verran juttelin hänen kanssaan, mutta en suostunut Lintsille, baariin jne. Tuota jatkui noin vuoden kunnes vaihdoin työpaikkaa. 

Vierailija
10/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kerrot treffeillä rehellisesti, että haluat vain ystävyyttä. Se on kummallekin osapuolelle reiluinta.

Silloin ei mennä treffeille, kun ei ole kiinnostusta.

Vierailija
11/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et klämpene niin kai muistit tehdä sen minkä joka nainen tekee tuossa vaiheessa, aloit solvaan ja arvosteleen että mies varmasti tajuaa että vaadit paljon korkeampaan tasoa kun hän pystyisi tarjoamaan ettei vahingossakaan toista virhettä lähestyä sinua

Vierailija
12/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan mammat poistattavat tämän kun eivät kestä sitä, että muut naiset ovat miesten mieleen 😂

Vierailija
13/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empiirinen tutkimus. KAIKKI joihin olen "ihastunut" oikeat tai julkkikset,ne mun tyyliset ovat olleet paskiaisia,juoppoja,joka ikinen. Osa jopa vaimonhakkaajia ,huumehemmoja jne

Nyt katselen älykköjä ja semmosia lukijatyyppejä...onpas ihanaa porukkaa,eikä juorulehdet kirjoittele paskatarinoita.

SIIS.

Osaa ne niin kutsutut älykötkin olla mūlkkuja...

Vierailija
14/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta varmaan mammat poistattavat tämän kun eivät kestä sitä, että muut naiset ovat miesten mieleen 😂

Kyllä se asia tuli selväksi jo peruskoulussa. Ei ole mikään uutinen.

15/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika alfa peliliike pyytää työkaveria treffeille. 

Vierailija
16/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kuukautta annoit ymmärtää jos vasta nyt tapahtui. 

Vierailija
17/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin ei mennä treffeille, kun ei ole kiinnostusta.

Mitäpä sanot siihen, että jotkut käyttää tuota sanaa kun sovitaan tapaaminen? Kieltämättä se sana käy korvaan, mutta tällaiseenkin olen törmännyt. On treffejä ja ”treffejä”.

Vierailija
18/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi heistä on se jolla on jykevä leuka ja metsästäjän silmät?

Vierailija
19/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SIIS.

Miksi pitäisi ottaa mies josta ei ole kiinnostunut? Mitä ihmettä?

Vierailija
20/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tätä kommenttia? Ap on nainen, ei mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä