Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö koskaan, että sut tunnistetaan täällä?

Vierailija
07.01.2015 |

Mä olen pohtinut usein tota kun kerron todellisia tapahtumia. Käytän tekstissä yleensä jotain, mikä poikkeaa totuudesta. Eli vaikka jos mulla olis mies ja yksi lapsi, niin tarinaassa puhun miehestä ja 2 lapsesta. Ja tällä suojelen niiden yksityisyyttä joista puhun, en omaani. Omat asiansahan saa huudella, mutta toisten asioita ei kai saa (jos ei ole julkisuuden henkilö) vai meneekö se näin.

Tekeekö kukaan muu tätä samaa?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiinnyn naapurin ämmänä, ja toivon, että viestejäni luultaisiin hänen omikseen. :D

Vierailija
2/46 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin kerran täällä unettomuuspöhinässä yhden vanhan kamalan panotarinan, josta lähipiiri voi minut tunnistaa helposti. Se jäi harmittamaan pitkäksi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:51"]

Esiinnyn naapurin ämmänä, ja toivon, että viestejäni luultaisiin hänen omikseen. :D

[/quote]

Se onnistuu täydellisesti, jos kykenet vielä kytkemään itsesi naapurin ämmän WLAN-verkon mokkulaan. Se vaatii vain salasanan tietämisen, paitsi jos naapurin ämmä on niin tyhmä, että ei ole osannut asettaa WPA2-salasanaa. Yleensä naapurin ämmät ovat.

Vierailija
4/46 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 19:57"]En pelkää, mutta poliisi on aina perässäni ja seuraa kaikkia tekemisiäni netissä. Sen takia, että kirjoitin monta vuotta sitten nettiin yhden tekstin, joka oli liian tyly.
[/quote]
Oletko Jussi Halla-aho? Hänen tyyliinsä sopisi kyllä av!

Vierailija
5/46 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä tunnistetaan eli en pelkää.

Vierailija
6/46 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka tuntee minut niin tietää monet asiat niin mitä väliä.

Vierailija
7/46 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumaa tai ei, kirjoitin muutama vuosi sitten sukulaisnaisestani, huomattavasti minua ja miestäni vanhemmasta joka yritti joka kekkereissä iskeä miestäni ihan avoimesti. Siitä tuli pitkä ketju täällä ja sen koommin, ei ainuttakaan kertaa ole näitä iskuyrityksiä tullut. Joten?? :-) sattumaako vain vai löysikö kenties tää nainen ketjun, ja tunnisti itsensä,mene ja tiedä.

Vierailija
8/46 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pelkää. kerron täällä vain neutraaleja asioita elämästäni, jotka suku ystävät ja tutut jo tietävät. jos joku tunnistaa niistä niin siitä vaan. en puhu koskaan palstalla muiden asioista, niin kuin palstalla on tapana. ruoditaan ystävien ja tuttujen asioita, mikä ystävä sellainen on en alennu moiseen. ei siis syytä pelkoon.

Vierailija
9/46 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla pienellä paikkakunnalla missä on vain kaksi suomalaista perhettä. Minulla on harvinainen ammatti kuten myös miehelläni ja yhdellä lapsellani. Jos annan liikaa yksityiskohtia on tuttujen helppoakin helpompi tunnistaa minut. Siksipä muuttelen elämäni pieniä yksityiskohtia kommenteissani.

Vierailija
10/46 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
11/46 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut on tunnistettu :p

Vierailija
12/46 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ois muutamasta ketjusta helppo tunnistaa jos juuri ne ihmiset joita nää ketjut koskee pamahtais paikalle. Mutta epäilen hyvin vahvasti että nää tyypit kävis AV:lla :D

Vierailija
13/46 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/46 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
15/46 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
16/46 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tunnistettu.

Vierailija
17/46 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun kirjoittaessani muuttamaan tyyliäni ja välttämään tiettyjä ilmaisuja, sillä muuten minut tunnistettaisiin ja nimettäisiin. Suomi on turhan pieni maa ja täällä ei aktiivisia kirjoittajia ole kovin montaa. Kopioin muiden tyyliä, sillä se helpottaa matalan profiilin pitämistä. 

Name and shame - yritelmiä olen nähnyt täällä useita, joskin ovat tulleet pian poistetuiksi. Se on yksi tapa estää keskustelua poliittisesti kuumista aiheista.

Vierailija
18/46 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan pelkää. En laita enempää tarkkoja tietoja itsestäni kuin pakko (kuvaukset sopii moniin). Lisäksi olen sellainen ihminen, jolla ei ole oikein kuuntelijoita. Kukaan ei oikein tiedä asioitani. Sen sijaan olen hyvä kuuntelija, olemuksestani varmaankin huokuu, että olen pienten intiimien asioiden ja juorujen hautausmaa. Voi hyvät hyssykät, jos joskus alkaisin kirjailijaksi.

Vierailija
19/46 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmä-langasta bongasin erään ex-bloggaajan (pass the salt, will ya?)

Vierailija
20/46 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva tunnistaa, en edes asu enään suomessa enkä ehdi pitää yhteyttä suomeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi