Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmän ihmisen ominaispiirteet

Vierailija
30.10.2021 |

1) Tyhmä ihminen luulee olevansa viisas; Tyhmä ihminen ei edes ymmärrä olevansa tyhmä, koska tyhmyyden tiedostaminen vaatii de facto älykkyyttä.

2) Tyhmälle ihmiselle kaikki on mustavalkoista: Väite on joko totta tai valhetta - mitään harmaansävyjä ei ymmärretä.

3) Tyhmä ihminen sanoo yhtä ja tekee toista. Tyhmälle ihmiselle sanat ovat ensisijaisia ja teot toissijaisia.

4) Tyhmä ihminen valehtelee jatkuvasti: joko tietoisesti tai tiedostamatta.

5) Tyhmälle ihmiselle ideaalimaailma edustaa todellisuutta ja reaalimaailma valheellisuutta.

6) Tyhmä ihminen on idealisti.

Jatkotoimenpiteet hölmöläisten hallinnassa seuraavat em. tosiasioista.

Kommentit (146)

Vierailija
61/146 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Tyhmä ihminen toistaa samaa asiaa ja toivoo eri lopputulosta (kommunismi, anarkia).

- Tyhmä ihminen ei ajattele asioita itse, vaan ottaa muiden ajatukset omikseen.

Pervopersu, joka ulisee palstalla aamusta iltaan toistamassa samaa puoluetoimiston propagandaa. Pyydä edes joku uusi juttu, alat käydä todella tylsäksi.

En usko, että olen se joku keneksi minua luulet.

Vierailija
62/146 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassari, joka toistaa repeatilla (ilman kykyä omaan ajatteluun) ylen ja vasemmiston ääripropagandaa. 

Tämäkin vastaus kertoo lähinnä vastaajaan omista älyllisistä kyvyistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/146 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kykene vuorovaikutukselliseen keskusteluun. Kommentit kaikkeen, mikä vaatisi hieman omia mielipiteitä tai pohdintoja ovat "aijaa", "oukei", "juuh".

Tämä on niin totta. Mulla on "ystävä", johon olen alkanut väsyä, kun aivan kaikkiin tektareihini, kirjoitan sitten vaikka, että täällä sataa tai kolmas maailmansota on alkanut, vastaa aina vaan Åke 🤣🤣🤣🤣🤣

Miksi ihmeessä sä lähetät kaverillesi tekstarin että täällä sataa? Mitä siihen tarvitsee edes vastata, turhaa spämmäystä jos ei ole asiaa.

Vierailija
64/146 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kykene vuorovaikutukselliseen keskusteluun. Kommentit kaikkeen, mikä vaatisi hieman omia mielipiteitä tai pohdintoja ovat "aijaa", "oukei", "juuh".

Tämä on niin totta. Mulla on "ystävä", johon olen alkanut väsyä, kun aivan kaikkiin tektareihini, kirjoitan sitten vaikka, että täällä sataa tai kolmas maailmansota on alkanut, vastaa aina vaan Åke 🤣🤣🤣🤣🤣

Miksi ihmeessä sä lähetät kaverillesi tekstarin että täällä sataa? Mitä siihen tarvitsee edes vastata, turhaa spämmäystä jos ei ole asiaa.

Mietin samaa. "Mitä, eiiikä? Ootsä kunnossa? Sataa? Siis ei voi olla? Täällä paistaa aurinko"

Vierailija
65/146 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, siellä paistaa aurinko ulkona.

Vierailija
66/146 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviskö ostaa kaljaa? Oikeastaan tarvitsen vain käsisaippuaa, mutta kaljan saisi siinä samalla.

Vierailija
67/146 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu?

Vierailija
68/146 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. Tappaa uhanalaisia eläimiä rahanahneuttaan ja laiskuuttaan.

Vierailija
69/146 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät ihmiset maksaa kirkollisveroa

Vierailija
70/146 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ihminen ei hahmota suurempia kokonaisuuksia, tekee yleistyksiä, yksinkertaistaa ja luokittelu on karkeaa.

Vierailija
71/146 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä ihminen ei hahmota suurempia kokonaisuuksia, tekee yleistyksiä, yksinkertaistaa ja luokittelu on karkeaa.

Päinvastoin. Älykäs ihminen tekee nopeita yleistyksiä. Tämä vapauttaa aivojen kapasiteetin tärkempiin asioihin.

Vierailija
72/146 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen vastaus joka kertoo lähinnä vastaajan omasta älystä.

- Ateisti

Vierailija
73/146 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa ajatella pidemmälle. Nykyhetki ratkaisee.

Vierailija
74/146 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei osaa ajatella muiden tunteita tai ei osaa välittää niistä.

Vierailija
75/146 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tyhmää väittää näin, osa kokee saavansa rahoilleen vastinetta. Yhtä validi väite on sanoa, "Tyhmät ihmiset tilaavat Aku Ankkaa, Hesaria tai Avotakkaa"... Kokemus on täysin subjektiivinen.

Itse en maksa, koska klubijäsenyys ei sisällä edes viimeistä parkkiruutua allekirjoittaneen tomumajalle.

Vierailija
76/146 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei halua opetella asioita vaan jättää tekemättä.

Vierailija
77/146 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möläyttelijä.

Vierailija
78/146 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärrä asioiden kompleksisuutta.Näkee jonkun tapahtuman ja olettaa siitä jotain. Pahimmassa tapauksessa levittelee oletuksiaan ihmisille.

Vierailija
79/146 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ihminen uskoo kaikki juorut ja valheet tosiksi. Sitten vielä lisää niihin omia värikyniään ja jatkaa juorujen ja valheiden levittämistä. 

Vierailija
80/146 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pitää sua tyhmänä eikä viitsi alkaa.  Ystävällisintä mihin pystyy.