Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä joululahjat olet jo laittanut kiertoon?

Vierailija
07.01.2015 |

Itsellä suklaarasia meni eteenpäin.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi Gina Tricon 100€:n lahjakortin, ja annoin sen eteenpäin siskolleni. En ole Gina Tricon käyttäjä, ja juuri ennen joulua ostin itselleni vaatteita. Sisko on 18-vuotias ja enemmän tuon liikkeen kohderyhmää kuin minä.

Vierailija
42/106 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika vaativa kahvin suhteen en pidä brasilialais tyyppisestä ollenkaan enkä läheskään kaikista italialaisista kahveista en ruotsalaisesta en suomalaisesta enkä amerikkalaisestä... Tietyn tyyppinen italialainen espresso on oltava. Ja kuh et tiedä ostat väärin kuitenkin ja minä en sitten sitä juo vaan ostan mistä itse pidän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:41"]

Olen aika vaativa kahvin suhteen en pidä brasilialais tyyppisestä ollenkaan enkä läheskään kaikista italialaisista kahveista en ruotsalaisesta en suomalaisesta enkä amerikkalaisestä... Tietyn tyyppinen italialainen espresso on oltava. Ja kuh et tiedä ostat väärin kuitenkin ja minä en sitten sitä juo vaan ostan mistä itse pidän.

[/quote]

Ymmärrän sinua varsin hyvin. Itse olen yhtä vaativa lähes kaiken suhteen. En halua yhtään ylimääräistä tavaraa, mistä johtuu, että kaiken on oltava just eikä melkein. En halua yhtään ylimääräistä / vääränlaista tyynyliinaa, pyyhettä, astiaa, tuikkukippoa, kukkaa tai kynttilää sen enempää kuin juustoa, leikkelettä tai sinappiakaan. Ruuan suhtene olen sellainen, että olen mieluummin syömättä kuin syön muuta kuin parasta.

Siksi olen tyytyväinen, kun olen saanut sukulaiset opetettua siihen, että minulle ei tuoda lahjoja.

Vierailija
44/106 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ilmoittanut pienenä että en halua lahjoja, lahjan antaja loukkaa minua paskallaan jota en halua. PISTE

Kiellän ostamasta minulle mitään ja siltikin saan jotain vitun leffalippuja joita en käytä edes. Täysin ajattelematonta idiotismia.

Vierailija
45/106 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain joululahjaksi college-housut, joissa toisessa taskussa oli valtava reikä. Kävin vaihtamassa kyseisen  ketjun liikkeessä housut uusiin samanlaisiin. 

Hmm...Joululahjarahoilla ostin myös kalkkunaleikkeleitä, pari omenaa,maitoa, raejuustoa ja täysjyväpaahtista tänään. 

Vierailija
46/106 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aikuisten ihmisten pakko ostaa lahjoja toisilleen? Ehkä kaikista läheisimmät voivat keskenään lahjoja vaihtaa, jos siihen kokevat tarvetta. LÄheisimmät ihmiset ehkä tuntisivat toisensa sen verran hyvin, että hutilahjojaprosentti olisi hyvin pieni. En ymmärrä, miksi tällaisina huonoina aikoina, kun on paljon työttömyyttä ym. täytyy väkisin ostaa suvulle kaikkea rihkamaa, jolla kukaan ei tee mitään. Eikö yhdessäolossa ole lahjaa kerrakseen? Siis jos on mukava suku. 

Vierailija
47/106 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:35"]

Olen jo ilmoittanut pienenä että en halua lahjoja, lahjan antaja loukkaa minua paskallaan jota en halua. PISTE

Kiellän ostamasta minulle mitään ja siltikin saan jotain vitun leffalippuja joita en käytä edes. Täysin ajattelematonta idiotismia.

[/quote]

Noin herttaiselle ihmiselle epäilemättä sateleekin lahjoja.

Vierailija
48/106 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain helvetin ruman pöytäliinan lahjaksi. Sillä pyyhin perseeni. Valtavan kokoisesta (kiitti vaan vinkistä, mutta antaja on kyllä 3x isompi kuin minä) esiliinasta teen tiskirättejä. 

Vierailija
49/106 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikapselitelineen. Ei mahtunut keittiön tasolle ja olisi ollut muutenkin hankala.

Vierailija
50/106 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:35"]

[/quote]

Noin herttaiselle ihmiselle epäilemättä sateleekin lahjoja.

[/quote]

Tollanen junde sen lahjan mulle juuri väkisin ostaa minulla on yli kymmenen vuotta vanhoja joululahja viinoja joista en tykkää..ymmärrätkö idiootti että en halua lahjaa, vastaa että ymmärrät jos ymmärrät voiko se olla vaikeaa juntti? TÄH sinun kielelläsi

Vierailija
51/106 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta viinalahjat on aika juntteja. Tuolla kaapissa pölyttyy vissiin 4 pulloa punaviiniä (neljän vuoden joululahjat anoppilasta) kun ei tule juotua. Itselleen maistuu, mutta meille ei. Sitä eivät ymmärrä. 

Vierailija
52/106 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
53/106 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan tussilla lahjaan saajan nimen, jotta ei laita kiertoon. Esim suklaarasiasta muoviin leikkaan pienehkön reijän, josta läpi paketin kanteen kirjoitan: Hyvää joulua "Inga-Kristiina Saviolvi-Maitonaamalle"

Vierailija
54/106 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:13"]

Minä laitan tussilla lahjaan saajan nimen, jotta ei laita kiertoon. Esim suklaarasiasta muoviin leikkaan pienehkön reijän, josta läpi paketin kanteen kirjoitan: Hyvää joulua "Inga-Kristiina Saviolvi-Maitonaamalle"

[/quote]

Mutta ei tuo estä heittämästä sitä rasvasokeri-ihralaatikkoa roskiin! Vai tarkistatko kaikki roskikset myös? Ja kaatopaikat?

Vierailija
55/106 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittanut kiertoon mitään paitsi nyt rahat kaupan kautta vaatteiksi :D Sinällään en näe mitään pahaa siinä, että jos jokin lahja ei miellytä tai sattuu sellainen jo olemaan, etteikö voisi kiertoon laittaa. Itse aina sanonkin että, "Jos et tykkää tai tarvi niin anna eteenpäin" ,vaikka yritänjin aina miettiä että ois sellainen tavara jolle löytyisi käyttöä. Eniten kiertoon meiltä on mennyt lasten (etenkin pojan) kavereilta saamia synttärilahjoja koska tullut usein samoja tuotteita. Josku myös karkkeja inhian tummaa suklaata ja marmeladeja). Muutama "tuikku" on mennyt myyntiin tai edelleen lahjaksi, koska kerään vain Iittalan Kivi ja Aalto sarjan tuikkuja...kaikkee kun ei voi kerätä.

Vierailija
56/106 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:02"]

Musta viinalahjat on aika juntteja. Tuolla kaapissa pölyttyy vissiin 4 pulloa punaviiniä (neljän vuoden joululahjat anoppilasta) kun ei tule juotua. Itselleen maistuu, mutta meille ei. Sitä eivät ymmärrä. 

[/quote]

Mä aina ihmettelen, kun jotkut kehuskelevat, että kaapit on täynnä lahjaviinoja/viinejä, kun kukaan ei niitä juo. Miksi niitä ei voi lahjoittaa eteenpäin, tai vaikka myydä edullisesti jollekin tutulle, joka tykkää?

Vierailija
57/106 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:02"]

[/quote]  No niin on! Mä annoin saamani viinit aina anopille kun hälle ne maistui. Itse olen absolutisti.

Vierailija
58/106 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vauvalle tulutta lahjaa meni jo eteenpäin, yksi body oli tullessaan jo liian pieni, toinen samanlainen kuin oli jo, ja kolmas helistin jonkalaisia myös jo on. Lisäksi vietiin kellariin väliaikaisesti säkillinen leluja, ne voi sitten tulla taas kiertoon muutaman kk päästä. Ja tein 100 kohdsn listan tavaroista jotka tästä talosta lähtee kirppikselle/kierrätykseen/roskiin. Sitä krääsä-ähkyn määrää..lapset aiheuttaa ^10 pahempana sen mitä vielä lapsettomana oli.

Vierailija
59/106 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaat, omaan vatsaani :)

Vierailija
60/106 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen lasinen sisustuskippo jossa kaunolla jotain ihkukirjoituksia mitä missäkin kerroksessa voi säilyttää. Vein sen yritykseni liiketilaan, sopii sinne sisustukseltaan paremmin. En yhtään kodissani tykkää noita tekstejä pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi