Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä joululahjat olet jo laittanut kiertoon?

Vierailija
07.01.2015 |

Itsellä suklaarasia meni eteenpäin.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakaan ei aaltomaljakot inspaa. Miksi niitä pitää mummojen ja kummien kantaa selkä väärällään joka juhla lahjaksi? Kiertoon menee. Olkoonkin kallis tai jotain. Pitäkää omalla pöydällänne, jos se kerran on niin kiva. Ja minäkin olen sanonut etten kaipaa muiden valitsemia astioita tai sisustustavaroita.

Tänä jouluna oltiin ulkomailla ja lahjoja tuli onneksi vähän. Suurin osa on kyllä jo myyty Torissa. :) rahoilla ostin desigualin ihanan toppiksen!

Vierailija
102/106 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädiltä saadut suklaat meni eteenpäin. Kyseinen täti tietää mun olleen aina allerginen pähkinöille (olen jo 27) ja antoi pähkinäsuklaata. Vaihdettiin siskon kanssa rasiat, se rakastaa sitä mun saamaa suklaata ja mä taas tykkään sen saamasta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle lasimaljakon heivaajalle ja muillekin kysymys: MIKSI vitussa se kierrättäminen OIKEIN on niin vaikeaa??!! Siellä laatikon vieressä lukee selkeästi mitä sinne SAA laittaa!!

Vierailija
104/106 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teitä oikeasti joulusta toiseen ärsyttää ne sukulaisten väärät lahjat, miksi ihmeessä ette sano sitä suoraan? Miksi tämä kaikki hankaluus kiertoon laittamisen kanssa? Jos joku suuttuu, niin tuskin kuitenkaan niin ikihyviksi, etteikö jossakin vaiheessa ymmärtäisi. Ihmeellistä vaalia sellaista perinnettä, josta ei ole kenellekään hyötyä. Harkitumpaa kuluttamista olisi tosiaankin antaa vain sitä rahaa, jos haluaa välttämättä jotenkin osallistua. Nykyajan ongelma on entistä useammin liika tavara, ja sitä ei ollenkaan auta tavaramäärän kasvattaminen.

Vierailija
105/106 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko, että ensi jouluna kukaan ei anna kenellekkään konvehtirasioita! Joka toinen vähintäänkin on antanut saamansa konvehtirasian eteenpäin kuka mistäkin syystä. Jos joku haluaa konvehtirasian, ostanee hän sen itse itselleen. Kolme kympillä, vai mikä se tarjous on joka joulu.

Joku tuollaa aiemmin kirjoitti, että lahjanantaja on huolella miettinyt, mitä antaa. No ei tod! Joka joulu saan pari lahjaa, joista heti tiedän, että antaja ei ole vaivautunut ajattelemaan sekuntiakaan, mistä pidän. Kokee, että pakko on antaa joku lahja ja nappaa kaupasta jotain älytöntä hinnaltaan varmaan sopivaa.

Vierailija
106/106 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita lahjoja kiertoon. Likaista peliä. Tosin äsken lainasin toissajoulun villasukkia poikaystävälle. Onko se lahjojen kierrättämistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi