Mies on ostanut jonkun ison jutun!
Joka kuulemma pelottaa minua, koko 0.1m3, painoa n. 6,5kg ja värivaihtoehtoina punainen, sininen ja vihreä. Maksanut kuulemma monta sataa.
MINKÄ HELVETIN SE ON TILANNUT?!?!
Kommentit (55)
Tiheydeltään aika harva kapine, kerta 100 litraa painaa vain 6,5 kiloa.
Käsipainot, kahvakuula? Tosin jos hinta on monta sataa, niin varmaan ne on tehty jostain arvometallista :D
Jumppapallo, johon piirretty irvistävä naama?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:03"]Tiheydeltään aika harva kapine, kerta 100 litraa painaa vain 6,5 kiloa.
[/quote]
Näinpä! Joten mitä helvettiä. Ja kuulemma on pelittava turhake! Ei hitto mä en kestä tätä epätietoisuutta! Ap
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:03"]
Tiheydeltään aika harva kapine, kerta 100 litraa painaa vain 6,5 kiloa.
[/quote]
No jos tuo on vaikka postipaketin koko, niin voipi olla paketoituna isompaan laatikkoon.
Toi tilavuus on pienimmän yksikön mukaan ilmoitettu, eli voi olla pienempikin. Umpijadesta tehty dildo kenties.
Pölynimuri. Pelkäät sitä koska olet perheen koira eikä vaimo kuten useimmat luulivat. Kun isäntäväki on töissä niin Musti purkaa traumojaan netissä.
Tulee ekana mieleen kiuas.. ja nimenomaan sähkökiuas, vaan eihän ne noin paljoa maksa.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:22"]
Pölynimuri. Pelkäät sitä koska olet perheen koira eikä vaimo kuten useimmat luulivat. Kun isäntäväki on töissä niin Musti purkaa traumojaan netissä.
[/quote]
Joo varmaan semmonen robottipölynimuri. Minä ainakin pelästyisin kun se tulisi äkkiä nurkan takaa.
Takuuhyvät ehdotukset :D mua hämää toi et niitä on kolmessa eri värissä.. Oisko joku designhuonekalu?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:53"]Takuuhyvät ehdotukset :D mua hämää toi et niitä on kolmessa eri värissä.. Oisko joku designhuonekalu?
[/quote]
Ei miehet niitä tilaa
Jättiläisgeishakuula, jonka vaikutus testataan juhannuksena. Pelottava ainakin, ja ehkä punainen...
Tää koukuttaa, sun on pakko sit muistaa tulla heti kertoo mikä se oli.
-yleiskone tai joku muu erikoislaite (joku mokkamaster)
-joku eksoottinen lisko, käärme tms.
2