Mies on ostanut jonkun ison jutun!
Joka kuulemma pelottaa minua, koko 0.1m3, painoa n. 6,5kg ja värivaihtoehtoina punainen, sininen ja vihreä. Maksanut kuulemma monta sataa.
MINKÄ HELVETIN SE ON TILANNUT?!?!
Kommentit (55)
Paljon muovailuvahaa (sehän siinä pelottavaa onkin)
Hitsi....olisin vastannut liikennevalot, jos olis ollu puna,kelta, vihreä.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:07"]
Hitsi....olisin vastannut liikennevalot, jos olis ollu puna,kelta, vihreä.
[/quote]
No joku valo vois olla, joku sellainen shokkivalopallo, josta herkimmät saa migreenin. Jos ap:llä taipumusta tähän ;)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:03"]Tiheydeltään aika harva kapine, kerta 100 litraa painaa vain 6,5 kiloa. [/quote] Näinpä! Joten mitä helvettiä. Ja kuulemma on pelittava turhake! Ei hitto mä en kestä tätä epätietoisuutta! Ap
[/quote]
Tarkenna ap Pelittava turhake, kun on kirjoitusvirhe eli onko pelattava turhake vai pelittävä turhake. Tiedätkö, onko ostettu varmasti uutena?
Joku kuntolaite, tandem-pyörä, motorisoitu joku laite (ne millä pääsee seisaaltaan liikkumaan paikalta toiseen) tms.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:12"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:03"]Tiheydeltään aika harva kapine, kerta 100 litraa painaa vain 6,5 kiloa. [/quote] Näinpä! Joten mitä helvettiä. Ja kuulemma on pelittava turhake! Ei hitto mä en kestä tätä epätietoisuutta! Ap
[/quote]
Tarkenna ap Pelittava turhake, kun on kirjoitusvirhe eli onko pelattava turhake vai pelittävä turhake. Tiedätkö, onko ostettu varmasti uutena?
Joku kuntolaite, tandem-pyörä, motorisoitu joku laite (ne millä pääsee seisaaltaan liikkumaan paikalta toiseen) tms.
[/quote] Harva kuntolaite mahtuu noin pieneen kuutiomäärään.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:55"]Joka kuulemma pelottaa minua, koko 0.1m3, painoa n. 6,5kg ja värivaihtoehtoina punainen, sininen ja vihreä. Maksanut kuulemma monta sataa.
MINKÄ HELVETIN SE ON TILANNUT?!?!
[/quote]
Tilasko helvetin?
Käsiase (pyssy tai muu kamppailuväline)