Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten valita kahden miehen välillä

Vierailija
07.01.2015 |

Uskomatonta että edes pyydän mielipiteitä tällaiseen asiaan mutta tilanne on tosiaan se, että eksäni haluaisi minut takaisin mutta elämääni on ilmestynyt myös toinen minusta kiinnostunut henkilö. Rakastan aina eksääni vaikka hän särkikin sydämeni, en varmaan ole päässyt hänestä lopullisesti ylikään ja hieman katkera olen. Tosin tuntuu että jos hän on tajunnut mitä on menettänyt ja sanoo arvostavansa minua aivan uudella tavalla, voisiko se toimia tällä kertaa? Viimeksi olin hänen ensimmäinen todella vakava heilansa ja häneltä tuntui jäävän jotain välistä. Tämä uusi mies taas täyttää periaatteessa kaikki hyvän miehen merkit: arvostaa, hellä, rakastava ja tarpeeksi kunnianhimoinen mutta tunteille en ole uskaltanut kauheasti antaa valtaa. Hänellä ei myöskään ole ollkt aikaisemmin pitkiä tai vakavia suhteita joten en uskalla luottaa hänen sanaansa että tietää mitä haluaa.

Haluaisin sinisilmäisesti uskoa että seuraava mieheni olisi viimeinen ja milemmat miehistä ovat aivan ihania. Miten voi valita kahdesta todella hyvästä paremman?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ennustajalle!

Vierailija
22/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teelehdet sen kertovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään ikinä onnistunut uudelleen lämmitetty suhde? William ja Kate. Muita? :)

Vierailija
24/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsitko uuden?

Vierailija
25/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kyselisi vaan pitäisi molemmat.

Vierailija
26/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen uuden kanssa kannattaa nyt pikaisesti käydä neuvottelut olennaisista asioista eli esimerkiksi siitä, haluaako hän perheen.

Vierailija
27/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle helppo valinta, ottaa aina sen jolla on suurempi 🍆 - pankkitili!  🤑

Irwin Goodman - Raha ratkaisee