Miten valita kahden miehen välillä
Uskomatonta että edes pyydän mielipiteitä tällaiseen asiaan mutta tilanne on tosiaan se, että eksäni haluaisi minut takaisin mutta elämääni on ilmestynyt myös toinen minusta kiinnostunut henkilö. Rakastan aina eksääni vaikka hän särkikin sydämeni, en varmaan ole päässyt hänestä lopullisesti ylikään ja hieman katkera olen. Tosin tuntuu että jos hän on tajunnut mitä on menettänyt ja sanoo arvostavansa minua aivan uudella tavalla, voisiko se toimia tällä kertaa? Viimeksi olin hänen ensimmäinen todella vakava heilansa ja häneltä tuntui jäävän jotain välistä. Tämä uusi mies taas täyttää periaatteessa kaikki hyvän miehen merkit: arvostaa, hellä, rakastava ja tarpeeksi kunnianhimoinen mutta tunteille en ole uskaltanut kauheasti antaa valtaa. Hänellä ei myöskään ole ollkt aikaisemmin pitkiä tai vakavia suhteita joten en uskalla luottaa hänen sanaansa että tietää mitä haluaa.
Haluaisin sinisilmäisesti uskoa että seuraava mieheni olisi viimeinen ja milemmat miehistä ovat aivan ihania. Miten voi valita kahdesta todella hyvästä paremman?
Kommentit (27)
Onko kellään ikinä onnistunut uudelleen lämmitetty suhde? William ja Kate. Muita? :)
Mies ei kyselisi vaan pitäisi molemmat.
No sen uuden kanssa kannattaa nyt pikaisesti käydä neuvottelut olennaisista asioista eli esimerkiksi siitä, haluaako hän perheen.
Naiselle helppo valinta, ottaa aina sen jolla on suurempi 🍆 - pankkitili! 🤑
Irwin Goodman - Raha ratkaisee
Soita ennustajalle!