Viihdyn vaan hyvännäköisten kavereiden seurassa
En mielestäni luonteeltani ole niin paska kuin voisi olettaa. Kuitenkin jos joku on mielestäni ruma ilman siis mitään spugehapitusta niin olen huomannut ettei meistä tule kavereita, vaikka kuinka yritän. Ja kuitenkin mielestäni sillä ei pitäisi olla väliä miltä ystävät näyttää. Mistä tämä johtuu ja miten siitä pääsisi?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 03:17"]
Itse olen huomannut sen, että monet "rumat" välttelevät kauniiden naisten seuraa. Olen myös pistänyt merkille tuttavapiirissäni että rumat/mitäänsanomattomat naiset katsovat minua usein halveksuvasti sekä yrittävät tarkoituksella tehdä oloni epämukavaksi. Erittäin outoa, etenkin sellaisten osalta jotka luokittelen melkeinpä ystävikseni. Ja ei, en ole vainoharhainen enkä luule itsestäni liikoja. Tämä ei kuitenkaan onneksi hetkauta minua, sillä minkä minä sille voin ettei neideillä ole itsetunto kohdillaan ja sitä pitää pönkittää muiden kustannuksella. Vaikka tiedän olevani kaunis ja saan paljon huomiota ja kehuja, olen erittäin jalat maassa oleva tyyppi enkä todellakaan käyttäydy mitenkään ylimielisesti, päinvastoin, yritän usein olla mahd. hillitty sillä en tykkää olla huomion keskipisteenä kun seurassa on miehiä koska alan saamaan vinoja katseita muilta naisilta ja oloni muuttuu vaivautuneeksi. Mutta fakta on tosiaan se, että useimmiten kauniit päätyvät kauniiden seuraan sekä toisinpäin, juuri sen takia ettei välille syntyisi kilpailua.
[/quote]
"Vaikka tiedän olevani kaunis ja saan paljon huomiota ja kehuja", pitäisikö sinunkin joskus kehua muita? :) Vaikka niitä ystäviäsi joilla on huono itsetunto. Kehuvatko he sinua?
Minä taidan olla tuollainen "ruma nainen", meikkaan vain juhliin, en laittele hiuksiani, en juurikaan ikinä käytä koruja enkä liiemmin vietä pukeutuessani aikaa peilin edessä vaatteita valiten. Kavereita minulla on hyvinkin erilaisia mutta aika pitkälti ovat ne "hyvännäköiset" kaverit unohtuneet ja jääneet pois elämästäni. Meillä ei vain ole ollut juuri mitään yhteistä heidän kanssaan vaikka koulussa/töissä oltaisiin ihan hyvin tultu toimeen. Vapaa-aikaani vietän esim tietokonepelien parissa, ommellen, leipoen, lenkkeillen, laavunuotiolla, veneillen, automiiteissä, lukien, maalaten...joko yksin tai porukassa. Shoppailusta (yleensäkään omistaminen ei palkitse) ja kahviloissa kikattamisesta en piittaa enkä ole vielä kertaakaan nähnyt kauniita rakenne-geeli-tms-kynsiä ja hyvin moni tuollaisten kynsien omistaja haluaa niitä kynsiään muille esitellä ja tietysti odottaa saavansa ihasteluja.
Olet outo, onneks et ole mun kaveri. Häviät sitäpaitsi niiden kauniimpien kavereittesi taaksen. Ja jos joku sut sit huomaa, niin voi todeta saman, minkä avauksesi kertoo, olet sisältäpäin ruma.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 03:38"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 03:17"]
Itse olen huomannut sen, että monet "rumat" välttelevät kauniiden naisten seuraa. Olen myös pistänyt merkille tuttavapiirissäni että rumat/mitäänsanomattomat naiset katsovat minua usein halveksuvasti sekä yrittävät tarkoituksella tehdä oloni epämukavaksi. Erittäin outoa, etenkin sellaisten osalta jotka luokittelen melkeinpä ystävikseni. Ja ei, en ole vainoharhainen enkä luule itsestäni liikoja. Tämä ei kuitenkaan onneksi hetkauta minua, sillä minkä minä sille voin ettei neideillä ole itsetunto kohdillaan ja sitä pitää pönkittää muiden kustannuksella. Vaikka tiedän olevani kaunis ja saan paljon huomiota ja kehuja, olen erittäin jalat maassa oleva tyyppi enkä todellakaan käyttäydy mitenkään ylimielisesti, päinvastoin, yritän usein olla mahd. hillitty sillä en tykkää olla huomion keskipisteenä kun seurassa on miehiä koska alan saamaan vinoja katseita muilta naisilta ja oloni muuttuu vaivautuneeksi. Mutta fakta on tosiaan se, että useimmiten kauniit päätyvät kauniiden seuraan sekä toisinpäin, juuri sen takia ettei välille syntyisi kilpailua.
[/quote]
"Vaikka tiedän olevani kaunis ja saan paljon huomiota ja kehuja", pitäisikö sinunkin joskus kehua muita? :) Vaikka niitä ystäviäsi joilla on huono itsetunto. Kehuvatko he sinua?
[/quote]
Itseasiassa eivät koskaan :D saan useimmiten kehuja tuntemattomilta/uusilta tuttavuuksilta. Itse taas kehun erittäin usein ystäviäni ihan vilpittömästi. Minussakin on toki monia virheitä, mutta olen sitä mieltä että kauneus näkyy ulospäin siten, että oma asenne on kohdillaan ja osaa "kantaa" itseään oikein. Harmi että itse tajusin tämän vasta aikuisiällä, mutta parempi myöhään kuin ei koskaan :)
Vaikutat hyvin pinnalliselta ihmiseltä. Sen takia meistä ei voisi tulla ystäviä.
T. Kaunis nuori nainen
Enkä minäkään haluaisi olla kenenkään kauniin nuoren naisen ystävä. Heterona en saa niistä mitään muuta kuin harmia miesten suhteen. Ongelmani on että olen väen vängällä yrittänyt ystävystyä epämiellyttävänkin näköisten mutta ihan pidettävien ihmisten kanssa ja aina se on epäonnistunut täysin ja ollaaan päädytty lähes vihamiehiksi. Kiinnostaisi tietää miksi mulle aina käy näin. Mitä vitun väliä sillä on miltä ystävät näyttää???
onko tälle jotain psykologisempaa syytä kuin tuon pikkilis
tää mun ongelma on kun heittää tuollaiset itsestäänselvyydet kuin pinnallisuus romi
Luulen toisaalta että syy voi löytyä taipuvaisuudestani masennukseen jonka vuoksi maksimoimaan kaiken joka tuottaa iloa. Ehkä keskustelukumppanin nätti naama on jonkinlainen saippuaoopparatakuu minulle. Siis takuu siitä että kuulee joistain elämäniloisista asioista ja että nätti naama on onnellinen ja levittää ilonsa myös muihin. Hmm.
Mutta on kyllä tosi noloa silti... En kyllä haluaisi olla mikään viehättävänpien perskärpänen. Miten muuttua?