Missä olet tavannut puolisosi ekan kerran?
Tuon erään ketjun innoittamana kyselen että missä tapasitte ekan kerran?
Katsotaan että tuleeko sitä kirjastoa tms. :)
Itse tapasin mieheni kesäisellä tanssilavalla, ei ollut millään tavalla ennestään tuttu.
Kommentit (90)
Samassa chatissa tykättiin käydä höpöttelemässä. Ekan kerran kiinnostuttiin toisistamme sellaisissa elämäntilanteissa, ettei kummallakaan kuitenkaan ollut rahkeita järjestää tapaamista, mutta neljä ja puoli vuotta myöhemmin päätettiin vihdoin tavata. Tavattiin Helsingin rautatieasemalla ja käveltiin varmaan 10km sen päivän aikana ristiin rastiin kaupungilla. Eräs turisti pyysi jopa saada ottaa kuvan meistä, kun näytettiin kuulemma niin rakastuneilta :D (olis kiva saada se kuva..) Nyt ollaan oltu reilu vuosi naimisissa ja esikoinen täytti vuoden viikko sitten :)
Sähköpostilla vuonna -95. Kolme päivää myöhemmin matkustin toiselle puolelle Suomea hänen ooiskelukämpälleen, jossa tavattiin kasvotusten eka kerran. 20 v kohta yhdessä, kolme lasta.
Nyt sataa alapeukkuja mutta kerron silti. Olin hänen lapsensa "päiväkodintäti" Joka toinen viikko lapsi oli miehellä ja sitte tietty tuli aina lapsesta juteltua. Ajattelin että ompa harvinaisen mukava ja hauska mies! Mitään flirttailua siinä ei kumminkaan vielä tapahtunu. Olin siellä määräaikasena pari vuotta. Siirryin sitten muualle töihin ja puolisen vuotta sen jälkeen törmättiin baarissa. Vaihettiin kuulumiset (enemmänki lapsesta) ja mää sitte vähän aloin lähtöä tekemään. Mies sitte juoksi perään ja kysy että onko mun mielestä hurjan epäeettistä jos se pyytää minut ulos. Nyt ollaan oltu yhdessä kolme vuotta. Ja mulla on maailman paras mies ja maailman paras tytärpuoli! Ja niin, kumpiki oltiin tollon parikymppisiä, ei ollu mikään hoitsu 19 vee&isi 45vee-tilanne.
Mies on minun isoveljien paras kaveri, minä olin tavatessa 18 ja mies 20. Isoveljet on vieläki kuuden vuoden jälkeen vähän järkyttyneitä :D
Monet porilaiset tietävät tämän; Talolla.
Baarissa, kaatoi kelkka-drinkkiä kengilleni ja seuraavana päivänä pyysi kahville peukkubaariin :D Kaikesta huolimatta niiin hyvä löytö!
Lontoossa törmättiin toisiimme kadulla.
Aikanaan Oulun Onnelassa (nykyään Tivoli mikälie) pysty tanssimaan pöydillä. Siinä sitten tanssin menemään, mies viereisellä pöydällä. Mies sitte horjahti ja otti musta tukea jollon minä rämähdin sieltä alas päälleni. Lopputulos oli sitten 8 tikkiä, kuhmu päässä ja orastava parisuhde. 5 vuotta myöhemmin tässä ollaan.
Koulussa. Ei vaan silloin vielä tiedetty olevamme ne oikeat toisillemme. Aikuisina sitten töissä/puhelimessa, kun kumpikin oli muutettu kotipaikkakunnaltamme pois.
Ekan kerran tavattiin perhepäivähoitajalla. Myöhemmin sitten vuosien päästä ihan vaan baarissa.
Molemmat oltiin kännissä kun käet kalajoen juhannuksessa. Samaan telttaan päädyttiin ja jopa nukahdettiin kesken yhdynnän. Siitä huolimatta tai sen takia yhdessä jo 24 vuotta kera kolmen lapsen
Opiskelu kannattaa ;)
Mies vm. 1972
Yläasteella, mutta päädyimme seurustelemaan vasta vuosia myöhemmin ja silloin ehdotin Facebookissa, että jos haluaisi lähteä muutamalle. :)