Missä olet tavannut puolisosi ekan kerran?
Tuon erään ketjun innoittamana kyselen että missä tapasitte ekan kerran?
Katsotaan että tuleeko sitä kirjastoa tms. :)
Itse tapasin mieheni kesäisellä tanssilavalla, ei ollut millään tavalla ennestään tuttu.
Kommentit (90)
Mieheni käveli asuinalueeni lähellä 10-viikkoisen koiran pentunsa kanssa. Oli pakko mennä kehumaan pennun söpöyttä. Molempien mieleen jäätiin.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:10"]Aikanaan Oulun Onnelassa (nykyään Tivoli mikälie) pysty tanssimaan pöydillä. Siinä sitten tanssin menemään, mies viereisellä pöydällä. Mies sitte horjahti ja otti musta tukea jollon minä rämähdin sieltä alas päälleni. Lopputulos oli sitten 8 tikkiä, kuhmu päässä ja orastava parisuhde. 5 vuotta myöhemmin tässä ollaan.
[/quote]
Voih, ihanaa! Kuin suoraan romanttisesta komediasta xD
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 20:38"]
Mies oli asiakkaani ja itse myyjänä :)
[/quote]
Huora prkl?
Mun vanhempien järjestämissä kotipippaloissa varhais teineinä, tuli sinne omien porukoittensa kanssa... Samoissa porukoissa ruvettii pyörimää ja vajaan parin vuoden päästä seurustelemaa... Yli 15 vuotta aikaa siitä...
No piru, suomi24 tutustuttiin ja kutsuin mun luo kahville. Erottamattomat siitä lähtien.
Tavastialla n.15 vuotta sitten :)
Pääsykokeissa oltiin samassa ryhmätilanteessa. Ajattelin että onpas ittiään täynnä oleva mies, toivottavasti ei pääse samalle luokalle. No molemmat päästiin kouluun. 2 vuotta meni ennen ku toisillemme lämmettiin yksissä koulubileissä. Ihana mies, ei tekisi pahaa kärpäsellekään ja täten ensivaikutelma olikin ihan väärä :')
Netin treffipalstan kautta saatiin tietää toisistamme. Tavattiin ensimmäistä kertaa yhdessä kahvilassa Helsingissä. Sieltä jatkettiin Ateneumiin ja iltaa istumaan. Yhdessä viisi ihanaa vuotta, joista puolet naimisissa! <3
Kahvilan ulkopuolella, kun törmäsimme toisiimme ihan kirjaimellisesti. Kuukausia myöhemmin hän tuli siskonsa kanssa kauppaan, jossa olen töissä. Mies kävi sitten pari viikkoa joka ikinen päivä siellä pyörimässä ennen kuin uskalsi pyytää minua ulos. Esikoinen syntyy kesällä ja kihloihin mentiin uuden vuoden aattona :).
Työpaikalla. Siinä vaiheessa, kun alettiin seurustella, en enää ollut töissä siellä.
Mieheni veljen synttäreillä. Nyt ollaan oltu kohta 2 vuotta yhdessä. :)
Jollain deittisivustolla, mitä niitä silloin vuosituhannen vaihteessa olikaan. Ja eka kerran nähtiin Kärpäsen grillillä.
Meillä kotona :) olin 15 ja hän 18 kun talsi kylään
Baarissa tavatiin. Ens kuussa tulee 4vuotta yhdessä<3