Missä olet tavannut puolisosi ekan kerran?
Tuon erään ketjun innoittamana kyselen että missä tapasitte ekan kerran?
Katsotaan että tuleeko sitä kirjastoa tms. :)
Itse tapasin mieheni kesäisellä tanssilavalla, ei ollut millään tavalla ennestään tuttu.
Kommentit (90)
Suomi24 treffipalvelussa. Ekan kerran tavattiin kasvotusten s-marketin edessä :D Nyt esikoinen tulossa :)
Kadulla. Mies korjasi pyörän ketjut pyörästäni :)
Erään teekkarien yhdistyksen jossain tilaisuudessa.
Hänen eka vaimonsa oli mun käly. Meidät jätettiin molemmat samalla tavalla, eli mun mies petti mua ja siskonsa petti miestään. Me sitten tavattiin ja käytiin läpi noita kokemuksia, oltiin kavereita. Siitä se lähti.
Töissä ensin ja sitten terassilla pari vuotta myöhemmin. Oli mies eronnut ja muuttunut. :)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 20:11"]
Netissä, tarkemmin Suomi24 treffeillä.
[/quote]
Mutta missä tavannu, mä samoin suomi24 treffeillä tutustunu mutta kalajoen abc:llä tavattiin ekan kerran ja nyt odotetaan meille toista lasta...
Baarissa :) Seuraavana päivänä kahville ja loppu on historiaa.
Mies oli asiakkaani ja itse myyjänä :)
Työpaikalla. Suhde tosin alkoi vasta siirryttyäni toisiin tehtäviin.
Miten noin moni on tavannut bensa-asemalla? Ootteko näitä nykyajan ABC-nuoria?
Yliopiston asuntolassa ekalla viikolla. Olin hänen kämpillä bileissä, ja hän sit ohikulkiessaan nipisti mua takapuolesta ja vinkkasi silmää. Siitä meni sitten kyllä vielä puoli vuotta ennen kuin alettiin tutustua ja sittemmin seurustella.
4v sitten tapahtui, häät on ensi vuonna.
Työhaastattelussa. Tuleva esimieheni (ja myöhemmin mieheni;D) haastatteli mut töitä varten. Pari vuotta tehtiin töitä rintarinnan ennenkuin mies teki aloitteen.