Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhdistin astianpesukoneen. Vedet jäi pohjalle. Mitäs nyt?

Vierailija
06.01.2015 |

Tuota puhdistusta ennen toimi ihan hyvin. Mitä nyt jäi välillä astiat likaiseksi. Mutta se saattoi olla myös täyttäjän vika. Miten se poistopumppu, letku yms. tarkastetaan? Pitääkö mun aukaista tuo kone takaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/6 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä piti vaihdattaa koko se pesualtaan alla oleva putkisto kun kone ei saanut tyhjennettyä vesiä pois. En tiiä mikä oli ongelma, mutta siinä edellisessä ei ollut ainakaan sitä hajulukkoa ollenkaan. Itse kokeilisin puhdistaa hajulukon ja pesisin koneen kerran tyhjänä. Meidän pesukoneen manuaali kieltää käyttämästä konetta jos se varoittaa siitä, että vettä nousee sisälle. Kannattaa ottaa yhteyttä putkimieheen jos et osaa itse tehdä sille mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi käyttöohje, tai kerro vähintään merkki ja malli. Mulla on koneen sisällä sihtien alla se osa, josta pääsee pumppuun käsiksi.

Oletko kokeillut käyttää vain huuhteluohjelmaa? Toimiiko se, eli jääkö vain se viimeinen huuhtelu/ kuivausvesi poistumatta?

Vierailija
4/6 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä käyttistä kaapista enkä netistä. Hoover superSilent nextra hnd 312

Vierailija
5/6 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään huuhteluohjelmaa erikseen. Vain neljä pesuohjelmaa ja kuivaus/lämmitys( mikä lie)

sitä mä tässä mietin, että kun laitan seuraavan pesun, niin voiko tuo puskee vedet pihalle...

nythän se ilmoitti piippauksella, että on häikkää...

Vierailija
6/6 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irroita töpseli ja käynnistä uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi