Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä huomaa etsiikö nuorempi nainen isähahmoa miehestä?

Vierailija
06.01.2015 |

Vähän päälle parikymppinen nainen on tuonut ilmi ihastuksensa minuun. Olen 36-vuotias mies, ja imarteleehan tuollainen kieltämättä. Mutta naisella vaikuttaa olevan paljon ongelmia suhteessa itseensä ja isäänsä(ollut jopa väkivaltainen, ja ei ole ollut juuri ikinä läsnä naisen elämässä). En siis halua itselleni ongelmia, enkä aio ryhtyä toimimaan minään isähahmona, jos nainen tällaista on vailla. Mitkä ovat selviä merkkejä siitä, että tästä voisi olla kyse?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nainen, joka kiihottuu seksuaalisesti vanhemmista miehistä. Tunnen oloni yleensä vain kiusaantuneeksi tai liian ujoksi ikäisteni miesten seurassa, kun taas vanhempien miesten läheisyydessä minulla on hyvä ja luonteva olla. En osaa itsekään sanoa mistä tämä johtuu, koska isäsuhteeni oli turvallinen ja läheinen.

Vierailija
22/28 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa itse selvää, miten vaikuttavat.Yllätyt varmaan aika lailla, jos käytät niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:20"]

Juuri ne luettelit. Etsitkö kotiisi kaunista koristusta vai tasapainoista aikuista naista, joka seisoo omilla jaloillaan? Pitemmän päälle ongelmakimpun lohduttelu alkaa tympiä niin, ettei sitä korjaa seksikään. Ja tuskin sitä antaa, jos on ongelmakimppu.

[/quote]

Niin luettelin, mutta mieltäni askarruttaa, että voisiko nainen haluta tuosta isäsuhteestaan huolimatta normaalia suhdetta kanssani? Ap

[/quote]

Vaikka haluaisikin niin ensin joudut joka tapauksessa kasvattajaksi.

Vierailija
24/28 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:33"]

Otapa itse selvää, miten vaikuttavat.Yllätyt varmaan aika lailla, jos käytät niitä.

[/quote] Ai mitä? Siis että miten e-pillerit vaikuttavat kumppaninvalintaan? Itse aloin seurustelemaan mieheni kanssa vähän päälle neljä vuotta sitten, enkä silloin käyttänyt pillereitä. Aloin käyttämään niitä noin vuosi seurustelun jälkeen, ja vieläkin tosiaan olen mieheni kanssa, enkä ole tuntenut vetoa erityisen paljon vanhempiin miehiin. Mieheni on minua 5 vuotta vanhempi, ja se ei ole paljon. Eivät noi pillerit ole vaikuttaneet mitenkään negatiivisesti, helpottaa vaan kun ei aina tarvitse kaivaa kortsua jos haluaa harrastaa seksiä. 

Vierailija
25/28 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:07"]

Onko teillä lapsia? Jos ei niin mikä estää kokeilemasta? Vaimosi jättänee sinut joka tapauksessa kun suhde paljastuu.

[/quote]

Ei ole lapsia. Turha kokeilla, jos on jo ennalta tuhoon tuomittu homma. Sitä tässä yritän juuri pohtia. Ei vaimo ole ennenkään pelkän seksisuhteen takia jättänyt. Ja jos jättää, on se hänen asiansa. Suhde ei myöskään välttämättä paljastu, jota toivon, ettei hän turhaan loukkaantuisi.

[/quote] Se että vaimosi ei ole jättänyt tuollaista kroonista petturia aikaisemmin, ei meinaa etteikö tekisi sitä seuraavan kerran, kun saa tietää hommistasi. Sinä loukkaat häntä eniten juuri siten, että jätät kertomatta, ja sitten kun hän jossain vaiheessa saa tietää (ihan varmasti saa kyllä jossain vaiheessa), niin hänelle tulee todennäköisesti niin loukattu olo. Olisit reilu ja jättäisit hänet nyt, niin hän voisi ehkä päästä sen ylitse ja päästä myöhemmin sellaiseen parisuhteeseen, jossa mies kunnioittaa häntä. 

[/quote]

Mitä ei tiedä, ei myöskään voi loukata. Ei se täysin varmaa ole, että saa tietää. Ja jos onkin, niin silloinhan ap:n ei turhaan tarvitse itse kertoakaan. Ap:han nimenomaan kunioittaa vaimoaan yritämällä turhaan olla loukkaamatta hänen tunteitaan. Silloin tietenkin saa tietää, jos ap:n ja nuorikon suhde etenee, mutta siinä vaiheessa asialla ei ole enää väliä. Ohis

Vierailija
26/28 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:07"]

Onko teillä lapsia? Jos ei niin mikä estää kokeilemasta? Vaimosi jättänee sinut joka tapauksessa kun suhde paljastuu.

[/quote]

Ei ole lapsia. Turha kokeilla, jos on jo ennalta tuhoon tuomittu homma. Sitä tässä yritän juuri pohtia. Ei vaimo ole ennenkään pelkän seksisuhteen takia jättänyt. Ja jos jättää, on se hänen asiansa. Suhde ei myöskään välttämättä paljastu, jota toivon, ettei hän turhaan loukkaantuisi.

[/quote] Se että vaimosi ei ole jättänyt tuollaista kroonista petturia aikaisemmin, ei meinaa etteikö tekisi sitä seuraavan kerran, kun saa tietää hommistasi. Sinä loukkaat häntä eniten juuri siten, että jätät kertomatta, ja sitten kun hän jossain vaiheessa saa tietää (ihan varmasti saa kyllä jossain vaiheessa), niin hänelle tulee todennäköisesti niin loukattu olo. Olisit reilu ja jättäisit hänet nyt, niin hän voisi ehkä päästä sen ylitse ja päästä myöhemmin sellaiseen parisuhteeseen, jossa mies kunnioittaa häntä. 

[/quote]

Mitä ei tiedä, ei myöskään voi loukata. Ei se täysin varmaa ole, että saa tietää. Ja jos onkin, niin silloinhan ap:n ei turhaan tarvitse itse kertoakaan. Ap:han nimenomaan kunioittaa vaimoaan yritämällä turhaan olla loukkaamatta hänen tunteitaan. Silloin tietenkin saa tietää, jos ap:n ja nuorikon suhde etenee, mutta siinä vaiheessa asialla ei ole enää väliä. Ohis

[/quote] Mutta onko se siltikään oikein, että ap:n vaimo ei tiedä asiasta? Aivan käsittämättömän moraaliton ajatustapa. Ap:n vaimo voisi löytää vielä tosirakkauden jos pääsisi eroon tuollaisesta pettäjästä. Voi sitä surua sitten kun/jos hän saa tietää muutaman vuoden päästä mitä mies oikein on hommaillut, varmaan romahtaa maailma samantien ja vituttaa kun ukko on vienyt häneltä monta vuotta elämästään. Se mitä ap hommailee, ei ole ketään kohtaan oikein, ja olisi mielenkiintoista muuten tietää, tietääkö toi nuorikko että miehellä on vaimo? Voi olla että jos tietäisi, niin silloin ei häntäkään enää kiinnostaisi moinen petturi. Ja jos siltikin kiinnostaa, niin täytyy olla hyvin alhainen itsetunto että hyväksyy tuollaisen ukon miehekseen. 

Vierailija
27/28 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tahtoisin tietää jos mieheni olisi minua pettänyt. Ei ansaitse minua silloin, ja voisin siirtyä eteenpäin elämässäni. 

Vierailija
28/28 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sen tytön isä isäksi 16-vuotiaana tuli.

-Mies 29v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme