Sykkeen jaksot 15-20 tulleet Yle Areenaan!
Kommentit (121)
Siis minulla tuli toissapäivänä aamulla Areenaan jaksot 11-15, tänään tuli myös aamulla jaksot 16-20, mutta huomasin vasta iltapäivällä.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:31"]Ap linkkaapas sitten jakso nro 16. En usko.
[/quote] Miten linkkaan mobiililla? Ap
Juonipaljastuksia oli siinä toisessa Syke-ketjussa. :) Mutta joo, 15 on uusin jakso netissä, 15-20 tulevat ensi kuussa.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:28"]
En tiedä mitä teillä muilla siellä on mutta voin kertoa, että 16-18 jaksoon mennessä Johannan mies Toni on tullut yleislääkäriksi Sveitsistä samaan sairaalaan missä Johanna & Co ovat töissä. Iiris ja Max menevät sänkyyn ja Marleena yllättää Ilmarin tyttären polttamasta taas. Ap
[/quote]
Höpö höpö, älä nyt viitsi valehdella. Ne ei ole siellä Areenassa, edes sinullakaan, senkin Haldolia tarvitseva jakomielitautinen.
Ensi kerralla sitten parempi provo.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:29"]
Lue mun selostus alhaata, en näe mitään harhoja :D ap
[/quote]
Nimenomaan harhoja näet. Eikä susta ainakaan mitään käsikirjoittajaa tule, on niin paskat juonikuviot.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:28"]
En tiedä mitä teillä muilla siellä on mutta voin kertoa, että 16-18 jaksoon mennessä Johannan mies Toni on tullut yleislääkäriksi Sveitsistä samaan sairaalaan missä Johanna & Co ovat töissä. Iiris ja Max menevät sänkyyn ja Marleena yllättää Ilmarin tyttären polttamasta taas. Ap
[/quote]
Höpö höpö, älä nyt viitsi valehdella. Ne ei ole siellä Areenassa, edes sinullakaan, senkin Haldolia tarvitseva jakomielitautinen.
Ensi kerralla sitten parempi provo.
[/quote] Siis mitä?! Mulla on juuri nuo jaksot Areenassa. Ei ole mun vika jos sulla ei näy Areenassa kaikkea, ei mullakaan aina. Aamulla klo 9 tuli kuitenkin nuo jaksot. Ap
Imekää paskaa :(
t. vieroitusoireet kun imuroin su ne kaikki uudet kerralla
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:28"] En tiedä mitä teillä muilla siellä on mutta voin kertoa, että 16-18 jaksoon mennessä Johannan mies Toni on tullut yleislääkäriksi Sveitsistä samaan sairaalaan missä Johanna & Co ovat töissä. Iiris ja Max menevät sänkyyn ja Marleena yllättää Ilmarin tyttären polttamasta taas. Ap [/quote] Höpö höpö, älä nyt viitsi valehdella. Ne ei ole siellä Areenassa, edes sinullakaan, senkin Haldolia tarvitseva jakomielitautinen. Ensi kerralla sitten parempi provo. [/quote] Siis mitä?! Mulla on juuri nuo jaksot Areenassa. Ei ole mun vika jos sulla ei näy Areenassa kaikkea, ei mullakaan aina. Aamulla klo 9 tuli kuitenkin nuo jaksot. Ap
[/quote]
SULLA EI VARMASTI OLE NIITÄ JAKSOJA AREENASSA, KUN EI NE SIELLÄ OLE.
JOS VÄITÄT VIIMEISIMMÄT JAKSOT KATSONEESI, OLET NÄHNYT HARHOJA.
MENIKÖ JO JAKELUUN, SKITS0?
Olenko nyt tyhmä mutta mulla viimeinen jakso mikä näkyy areenassa on numero 15 joka päättyi siihen Maxin ja Iiriksen outoon tilanteeseen "en mäkään päästäis" lauseeseen..? Ei näy siis mitään uusia jaksoja 16-20
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:39"]
Olenko nyt tyhmä mutta mulla viimeinen jakso mikä näkyy areenassa on numero 15 joka päättyi siihen Maxin ja Iiriksen outoon tilanteeseen "en mäkään päästäis" lauseeseen..? Ei näy siis mitään uusia jaksoja 16-20
[/quote]
Et ole tyhmä. Areenassa viimeinen jakso on jakso 15. Ap näkee harhoja ja kuvittelee katsoneensa jaksot 16-20 vaikkei niitä ole missään vielä esitetty. Skitsofreenikko ilman lääkitystä, you know.
Tämä nyt on uusin trendi provota tällä palstalla jankkaamalla.
http://areena.yle.fi/tv/2375854 on tuossa iha ylimmäisinä noi jaksot ja esitys päivät niille
Jaksot 16-20 ilmestyvät Areenaan 8.2
Jaksot 16-20 näkyvät YLE Areenassa 8.2. alkaen.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:29"]
Lue mun selostus alhaata, en näe mitään harhoja :D ap
[/quote]
Nimenomaan harhoja näet. Eikä susta ainakaan mitään käsikirjoittajaa tule, on niin paskat juonikuviot.
[/quote] Haha, kantsii varmaan lopettaa Sykkeen kattominen jos on sun mielestä paskat juonikuviot, nimittäin jo siinä sun jankkaamassa 15. jaksossa on viitteitä tuleviin juonikuvioihin. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:28"] En tiedä mitä teillä muilla siellä on mutta voin kertoa, että 16-18 jaksoon mennessä Johannan mies Toni on tullut yleislääkäriksi Sveitsistä samaan sairaalaan missä Johanna & Co ovat töissä. Iiris ja Max menevät sänkyyn ja Marleena yllättää Ilmarin tyttären polttamasta taas. Ap [/quote] Höpö höpö, älä nyt viitsi valehdella. Ne ei ole siellä Areenassa, edes sinullakaan, senkin Haldolia tarvitseva jakomielitautinen. Ensi kerralla sitten parempi provo. [/quote] Siis mitä?! Mulla on juuri nuo jaksot Areenassa. Ei ole mun vika jos sulla ei näy Areenassa kaikkea, ei mullakaan aina. Aamulla klo 9 tuli kuitenkin nuo jaksot. Ap
[/quote]
[/quote] Sä sanot mua skitsoksi vaikk itse jankkaat ja hermostut, tuohdut ja raivoat kun et löydä tiettyjä jaksoja. Melkoiset vieroitusoireet tv-sarjan takia, mutta ehkä löydät sieltä ratkaisun ongelmiisi ja diagnoosin, sairaalasarja kun on. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:35"]
[/quote]
[/quote] Eli koska sinulla ei niitä ole ja koska sä et osaa niitä etsiä, niitä ei ole kenelläkääbn?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:04"]
Eli koska sinulla ei niitä ole ja koska sä et osaa niitä etsiä, niitä ei ole kenelläkääbn?
[/quote]
No eipä niitä ole sulta mielenvikaiseltakaan tähän linkitetty, useista pyynnöistä huolimatta. Ja btw, ei siinä ole mitään "etsimistä", uudet jaksot tulee tuohon sivulle jossa ne edellisetkin on.
Että aika jännä, miten ne näkyy VAAN sulla, kun niiden julkaisupäiväkin on vasta helmikuun alussa.
Sulla on oikeasti jotain vakavaa päässäsi vialla.
Ap linkkaapas sitten jakso nro 16. En usko.