Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sykkeen jaksot 15-20 tulleet Yle Areenaan!

Vierailija
06.01.2015 |

Jes! Koko ilta pelastettu :)

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:22"] Pidät minua harhaisena edelleen, vaikka tämä oli provo. Jos luulisit että joku keskusteku on provo, et jankkaisi viidettä sivua enää samoista aioista, kuvitelmistasi siitä että tiedät muista ihmisistä asioita. Eli oli vissiin aika hyväkin provo kun noin kauan jakoit omaa "kantaasi" täällä toitottaa? Jankkaajilla ei muuten yleensä ole paljoakaan läheisiä, ihmiset pyrkii kaltaistesi läheltä useimmiten kauas. Ap [/quote] Ei, ei ollut hyvä provo koska se paljastui jo otsikossa. Minusta oli vaan mielenkiintoista nähdä kauanko pidät kiinni noista harhaisista jutuistasi ja jaksat jankuttaa tuota asiaa. Teitä typeriä provoajia on aina kiva vedättää, etenkin kun otatte kaiken niin henkkoht ja suututte kun ette saakaan haluamaanne huomiota ja reaktioita. Ja sitten itkette, kuinka provonne "pilataan". Nuo onnettomat "loukkauksenne" joita koitatte viljellä kuvitellessanne jonkun loukkaantuvan, on aina myös huvittavaa seurattavaa. Ja uskon kyllä ettei sinulla ole läheisiä, tuolla jankutuksellasi ja valehtelullasi. [/quote] Oijoi älä nyt hei pillittämään rupee, tää on kuitenkin vaan nettipalsta. Toivottavasti sinä et sentään luullut minua onnettomilla jutuillasi loukkaavan, loppupuolella meni jo niin surkeaksi että ihan oksetti :D En minä ainakaan kuvitellut enkä halunnutkaan loukata, vedin vain provon niin pitkälle kuin jaksoin. Edelleenkään et osaa erottaa provoa ja totuutta, jonka jo itsekin myönsin. Toitotat vieläkin tuota samaa asiaasi, että olen harhainen, vaikk jo myönsin että provohan tämä oli. Ei helvetti, toivottavasti et nyt itke siellä :33 ap

[/quote]

Sinähän tässä olet pillittänyt, aloitit sen keskimäärin jo 2. sivulta kun alkoi pikkuista höpönassua itkettää kun ei kukaan usko sen surkeaa provoa :D

Miksi sinulla ei ole paukkuja mihinkään omaan? Kopioit koko ajan toisten juttuja ja esim. kun minä esim. ensin kirjoitin että halusin nähdä kuinka pitkälle tämä paska provosi kestää, ja kuinka naurettavia nuo sinun mukaloukkaukset on, kirjoitat heti perään, että "vedin vain provon niin pitkälle kuin jaksoin." ja kuinka et loukkaantunut itse. Mikset kykene tuottamaan omia ajatuksiasi? Miksi kitiset koko ajan?
[/quote] Tästäkin viestistä huomaan useammankin jutun jonka kopioit minulta, joten aika huvittavaa väittää että MINÄ kopioisin. Muutenkin lapsellista tällainen "älä matki, mä tein näin EKANA!!!". Tuohan sitä kitinää on eikä mikään muu. Katso vittu peiliin, idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi