Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voimakkaat vitutus/raivokohtaukset

Vierailija
06.01.2015 |

mikä mahtaa parikymppistä naista vaivata, kun joutuu todella usein hillitsemään raivokohtauksiaan kaikilla ihme konsteilla, ettei alkaisi hajottaa paikkoja ja käydä käsiksi muihin ihmisiin jne.? Ei käytä huumeita, lääkkeitä, eikä mitään muitakaan päihteitä. Välillä saa vitutuskohtauksia jolloin ei pysty kuin puremaan hampaita yhteen, puristamaan silmät kiinni ja kädet nyrkkiin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti vaan jonkin asteista huomionhakua, ei kannata pahemmin välittää.

Vierailija
2/21 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 15:51"]

Todennäköisesti vaan jonkin asteista huomionhakua, ei kannata pahemmin välittää.

[/quote]

Ei ole huomionhakua, kun ne on ihan mun omia tuntemuksia ja tapahtuu myös ihan yksin ollessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehinen luonne. Voi tietysti johtua verenpainetaudistakin, usein korkea verenpaine saa tuota aikaiseksi. Hanki nyrkkeilysäkki ja hakkaa se paskaksi aina kun vituttaa.

Vierailija
4/21 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä samanlaista. En tiedä mistä johtuu. Stressi? Hormonit? Temperamentti?

Esim. joku kassajonossa ohittelija tms. pieni ärsytys saattaa huonona päivänä saada raivostumaan niin että tekisi mieli alkaa väkivaltaiseksi. Pystyn kuitenkin hillitsemään itseni, mutta se tunne on inhottava.

Vierailija
5/21 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sttrssi. Masennus. Itselläni oli hermot kireällä pitkään. Aloitin mielialalääkkeet ja vaivaa ei ole enää ollut.

Vierailija
6/21 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit teki minusta raivohullun.

Vierailija
7/21 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-PILLERIT!!!!!

Minä itkin ja raivosin päivittäin kun söin vuosia pillereitä, kun lopetin ne, loppui draama siihen paikkaan. Luulin että se oli mun luonteessa ja miehessä vika, ei käynyt mielessäkään että se mun riehuminen olisi johtunut ehkäisytavasta.

Vierailija
8/21 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa lue, että en syö lääkkeitä? Miksi tulla vauhkoamaan tähän jostain e-pillereistä...

ap

Vierailija
9/21 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 15:53"]

Miehinen luonne. Voi tietysti johtua verenpainetaudistakin, usein korkea verenpaine saa tuota aikaiseksi. Hanki nyrkkeilysäkki ja hakkaa se paskaksi aina kun vituttaa.

[/quote]

Mitä tarkoittaa miehinen luonne? Eiköhän korkea verenpaine ole seurausta raivostumisesta, eikä toisinpäin...

ap

Vierailija
10/21 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo muusta kerro kuin kasvattamattomasta kusipäästä. Niiden määrä tällä planeetalla on vakio.

Vierailija
11/21 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:07"]

Sttrssi. Masennus. Itselläni oli hermot kireällä pitkään. Aloitin mielialalääkkeet ja vaivaa ei ole enää ollut.

[/quote]

Mitä mielialalääkettä syöt?

ap

Vierailija
12/21 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:12"]

Eikö tuossa lue, että en syö lääkkeitä? Miksi tulla vauhkoamaan tähän jostain e-pillereistä...

ap

[/quote]

No nyt ymmärrän mitä aloituksessasi tarkoitat. Raivohullu. Kannattaisi syödä niitä lääkkeitä *vinkvink* ;)

Vierailija
13/21 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:14"]

[/quote]

Mitä tarkoittaa miehinen luonne? Eiköhän korkea verenpaine ole seurausta raivostumisesta, eikä toisinpäin...

ap

[/quote]

Ei, vaan toisin päin! Korkea verenpaine ei läheskään aina johdu tunteista mutta liian korkeana vaikuttaa tunne-elämään.

Vierailija
14/21 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:17"]

[/quote]

ap

[/quote]

Ei, vaan toisin päin! Korkea verenpaine ei läheskään aina johdu tunteista mutta liian korkeana vaikuttaa tunne-elämään.

[/quote]

Täytyypä tutkia asiaa, koska pumppu hakkaa välillä sairaan lujaa.

Vierailija
15/21 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

EI e-pillerit ole lääke, ei niillä paranneta mitään, ovat vaan hormonivalmiste joka estää raskauden.

Vierailija
16/21 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:39"]

ap

[/quote]

EI e-pillerit ole lääke, ei niillä paranneta mitään, ovat vaan hormonivalmiste joka estää raskauden.

[/quote]

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ehk%C3%A4isypilleri

Ehkäisypilleri (e-pilleriehkäisytabletti) on raskauksia ehkäisevä pillerimuotoinen lääke.

Vierailija
17/21 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se eilinen maksusitoumustyyppi?

Vierailija
18/21 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:18"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:17"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Täytyypä tutkia asiaa, koska pumppu hakkaa välillä sairaan lujaa.

[/quote]

Töissä olin usein raivona pienimmistäkin vastoinkäymisistä ja milloin mistäkin. Työpaikkalääkäri totesi korkean verenpaineen ja määräsi lääkityksen. Ei mennyt puoltakaan vuotta, kun sekä pomo että lääkäri totesivat luonteeni muuttuneen; olin tullut rauhallisemmaksi ja tasaisemmaksi.

Vierailija
19/21 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kaikkeen aina löytyä syitä sen kummemmin?
Olet temperamenttinen luonne. Mä olen samanlainen. Mun isä on samanlainen, varmaan sieltä puolelta sukua tullutta.

Opettele itsehillintää.

Vierailija
20/21 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:38"]

Pitääkö kaikkeen aina löytyä syitä sen kummemmin?
Olet temperamenttinen luonne. Mä olen samanlainen. Mun isä on samanlainen, varmaan sieltä puolelta sukua tullutta.

Opettele itsehillintää.

[/quote]

NIINSANOTTU temperamenttisuus tarkoittaa vähemmän kaunistelevasti sanottuna LUONNEVIKAISUUTTA. Ei mulla muuta.