Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri rikkoi kännykän

Vierailija
06.01.2015 |

Eli oltiin eilen etsimässä yhtä kauppaa ja kaverini tiputti kännykkäni, kun katsoi siitä karttaa. Koko näyttö on ihan rikki. Kyseessä on siis iPhone 4s, ja nyt kaverini kysyi, että mitä tehdään asian kanssa. Kehtaanko pyytää kaveriani korvaamaan koko näytön korjauksen, koska sen rikkominen oli hänen vikansa? Tuntuu jotenkin kurjalta laittaa hyvä kaveri maksamaan yli 100 euroa vahingosta, mutta en kyllä itsekään haluaisi maksaa, koska olen aina pitänyt  hyvää huolta kännykästäni.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksakaa puoliksi

Vierailija
2/13 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliksi laittaisin minäkin, vaikka vahingossa varmaa putosikin. 50€/nuppi ei kirpaise niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pyytäisin kaveria tossa tilanteessa maksamaan koko näytön korjauksen. Ja itse ostaisin puhelimelle semmoiset suojat, mitkä suojaa seuraavilta pudotuskerroilta sit.

Vierailija
4/13 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutuksen omavastuu kaverin piikkiin tietenkin.

Vierailija
5/13 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän takia juuri en osta noita paskoja puhelimia!

Vierailija
6/13 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi SINUN puhelimesi on kaverin kädessä? Olet siis antanut kaverillesi puehlimesi, joten sinun syy

Vierailija
7/13 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta parempi puhelin. Noissa aina näytöt hajoaa

Vierailija
8/13 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pistät maksamaan!!!! Ja korot päälle
. Raha-asioissa ei ole kaveria.

Vierailija
9/13 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa naurettavan heikko lasi. Tämmöstä laatuako se iphone tekee?

Vierailija
10/13 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaverisi olisi heti pitänyt tarjoutua maksamaan korjaaminen. Vahinko on toki vahinko, mutta vastuu pitää kantaa. Eri asia toki sitten miten korvaus loppupeleissä suoritetaan.

Vierailija
11/13 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutus ei taida korvata kun omavastuu on jo enemmän kuin korjaus.

Vierailija
12/13 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voinut katsoa karttaa niin että puhelin olisi ollut omassa kädessäsi?

Vierailija
13/13 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea olet joutunut applen pyramidi huijauksen uhriksi! Satuitko tietämään että Applen tuotteidein näytön lasit tehdään tahallaan surkeiksi jotta kuluttaja joutuu ostamaan itse näytönkin.Sillä näyttö on kokonainen komponentti joka on liimattu kasaan.

Applen puhelimen korjaus on erittäin kallista jos katsotaan vara-osien hintoja, Iphone 4s:n näytön korjaus maksaa n.110-150€. näytön lasia ei yleensä aleta vaihtaman vaan vaihdetaan kerralla koko näyttö.Uusi näyttö maksaa 20-40$ aasian markkinoilla.Kannattanee ottaa myös se huomioon että jos näyttö hajoaa voi muutakin hajota.Applen virtapiirit ja liittimet eivät ole kovin kestäviä.

Suosittelen myymään tuon luurin esim matkapuhelinforuumilla ja ostat sitten niillä rahoilla Korealaisen samsungin tuotteen joka on valmistettu AIKUISTEN ammattilaisten toimesta.