Kaikki raitiovaunu 15 käyttäjät, hoi! Ehdottakaa HSL:lle, että bussi 550 kulkisi edes 2 kertaa tunnissa.
Menisi edes joku, kun siihen linja 15 tulee häiriö ja siihen tulee häiriö todella usein. Tosin tuolla vuorovälillä se 550 on täysin tukossa välittömästi jos linja 15 kyykkää.
Kommentit (18)
15 pikaratikan pysäkki on mulla selkeästi kauempana kuin 550 linjan. Harmittaa, että 550 lähti.
Vierailija kirjoitti:
15 pikaratikan pysäkki on mulla selkeästi kauempana kuin 550 linjan. Harmittaa, että 550 lähti.
Kaikki ei voi saada kaikkea.
Aamulla oli taas pikaratikalla ongelmia kun auto oli ajanut kiskoille. Ja iltapäivällä jäi vuoroja välistä.
Vierailija kirjoitti:
Poliittisten päätösten sijasta pitäisi kuunnella kaupunkilaisia näissä asioissa. Julkinen liikkenne on Helsingissä tärkeä työmatkaliikenteen muoto ja on kestämätöntä, että päättäjät tuhoavat sen osaamattomuuttaan.
Uuden ratikan häiriöt ovat päättäjien syytä? Oletus tietysti on, että linja toimii, mutta häiriöt ovat mahdollisia. Myös bussiliikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliittisten päätösten sijasta pitäisi kuunnella kaupunkilaisia näissä asioissa. Julkinen liikkenne on Helsingissä tärkeä työmatkaliikenteen muoto ja on kestämätöntä, että päättäjät tuhoavat sen osaamattomuuttaan.
Uuden ratikan häiriöt ovat päättäjien syytä? Oletus tietysti on, että linja toimii, mutta häiriöt ovat mahdollisia. Myös bussiliikenteessä.
Päättäjät halusi sen, kuten länsimetronkin. He jotka julkisia käyttävät eivät tätä uudistusta halunneet. Sama on tämän Kruunuvuorensillan kanssa. Miljardeja tuhlataan typeriin julkisen liikenteen hankkeisiin jotka vain heikentävät palvelun laatua.
Näissä hankkeissa pitäisi kysyä heiltä jotka julkista liikennettä käyttää mitä he haluavat.
Oli jo alusta asti selvää, että raideliikenne on epäluotettava. Se kuulu enää tämän päivän kaupunkiin. Poliitikkojen piti vain saada iso projekti kavereille jotta raha taas liikkuu heidän taskuihin. Muuta syytä ei siihen ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla oli taas pikaratikalla ongelmia kun auto oli ajanut kiskoille. Ja iltapäivällä jäi vuoroja välistä.
Ja ratikan vikako se on, että autoilijat törttöilee?
Vierailija kirjoitti:
Oli jo alusta asti selvää, että raideliikenne on epäluotettava. Se kuulu enää tämän päivän kaupunkiin. Poliitikkojen piti vain saada iso projekti kavereille jotta raha taas liikkuu heidän taskuihin. Muuta syytä ei siihen ei ollut.
Ei vika ole raideliikenteessä vaan autoilijoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla oli taas pikaratikalla ongelmia kun auto oli ajanut kiskoille. Ja iltapäivällä jäi vuoroja välistä.
Ja ratikan vikako se on, että autoilijat törttöilee?
Se on ihan sama kenen vika se on, kun liikenne pysähtyy täysin. Bussit sentään pystyy kiertämään nuo ongelmat.
Miksi sitä 550 bussia ei voida laittaa rinnalle, kun kysyntää sille on? Onko ideologia tämänkin esteenä ja jos on niin miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliittisten päätösten sijasta pitäisi kuunnella kaupunkilaisia näissä asioissa. Julkinen liikkenne on Helsingissä tärkeä työmatkaliikenteen muoto ja on kestämätöntä, että päättäjät tuhoavat sen osaamattomuuttaan.
Uuden ratikan häiriöt ovat päättäjien syytä? Oletus tietysti on, että linja toimii, mutta häiriöt ovat mahdollisia. Myös bussiliikenteessä.
Harvemmin bussiliikenteessä on ollut samoja ongelmia kuin tuon uuden ratikkalinjan kanssa. Bussilinjat kulkevat oikein jouhevasti.
Ehdottakaa niille autoilijoille että ajelesivat niillä omilla kaistoillaan.
En minäkään ajele kiskoja pitkin kuten pieksämäen juna.
Silmä käteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla oli taas pikaratikalla ongelmia kun auto oli ajanut kiskoille. Ja iltapäivällä jäi vuoroja välistä.
Ja ratikan vikako se on, että autoilijat törttöilee?
Se on ihan sama kenen vika se on, kun liikenne pysähtyy täysin. Bussit sentään pystyy kiertämään nuo ongelmat.
Miksi sitä 550 bussia ei voida laittaa rinnalle, kun kysyntää sille on? Onko ideologia tämänkin esteenä ja jos on niin miksi?
Näinpä, tämä kyllä ihmetyttää. Olihan bussilinja 21:kin jäähyllä pitkään, kunnes se jouduttiin palauttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliittisten päätösten sijasta pitäisi kuunnella kaupunkilaisia näissä asioissa. Julkinen liikkenne on Helsingissä tärkeä työmatkaliikenteen muoto ja on kestämätöntä, että päättäjät tuhoavat sen osaamattomuuttaan.
Uuden ratikan häiriöt ovat päättäjien syytä? Oletus tietysti on, että linja toimii, mutta häiriöt ovat mahdollisia. Myös bussiliikenteessä.
Harvemmin bussiliikenteessä on ollut samoja ongelmia kuin tuon uuden ratikkalinjan kanssa. Bussilinjat kulkevat oikein jouhevasti.
Näin juuri. Silloin tällöin jää bussi välistä, mutta sieltä tulee uusi myöhemmin. Jos spåra kyykkää, niin kaikki perässä tulevat jäävät samaan jonoon.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottakaa niille autoilijoille että ajelesivat niillä omilla kaistoillaan.
En minäkään ajele kiskoja pitkin kuten pieksämäen juna.
Silmä käteen
Eipä ehdottelut näytä auttavan ja ei pelkät autot ole ongelma. Ajolangat saattavat vaurioitua, vaihteet hajota ja varmasti ajan myötä vanhetessaan myös raitiovaunut alkavat vikaantumaan. Kaikki nämä keskeyttävät koko liikenteen. Ei ole tarpeeksi luotettava.
Kantakaupugissa nuo viat eivät samalla tavalla näy, kun vaihtoehtoisia linjoja on niin paljon tarjolla. Linja 15 ei ole vaihtoehtoa.
Pistäkää HSL:n palautetta! Itse olen jo laittanut.
Kunnon Pirilinja. Nistit siirtyneet metrosta tähän ratikkaan.
Poliittisten päätösten sijasta pitäisi kuunnella kaupunkilaisia näissä asioissa. Julkinen liikkenne on Helsingissä tärkeä työmatkaliikenteen muoto ja on kestämätöntä, että päättäjät tuhoavat sen osaamattomuuttaan.