Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet tykkää hirmu laihoista naisista

Vierailija
29.10.2021 |

Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?

Kommentit (678)

Vierailija
481/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet arvostaa sitä että nainen huolehtii itsestään, terveydestään ja ulkonäöstään. Usein nämä hoikat urheilulliset naiset ovat myös hyvässä asemassa työelämässä, kyllähän se tietty elämänhallinta korreloi joka asiassa! 

Omassa ystäväpiirissä on oikeastaan kaikki näin, hoikkia tai normaalipainoisia. Juuri äsken kävin uimassa  50+v naisporukan kanssa jossa oli 2/10 ylipainoista, 2 vinttikoiramaisen hoikkaa ja treenattua ja 6 normaalipainoista. 

Vierailija
482/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun valtaosa aikuisista on ylipainoisia, niin ei enää tiedetä miltä se normaalipainoinen näyttää. Ihannepaino suurimmalle osalle naisista on pituus miinus 110, eli esim. 170 cm / 60 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät naiset toisten takia muokatko omaa kuvaanne. Eläkää niin miten itse hyvin voitte. Omana itsenä paremmin löytää itselleen kumppanin, jolta löytyy arvostusta.

Vierailija
484/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen läski nainen (170/90) ja olen nyt joutunut aloittamaan laihdutuskuurin, koska on tullut erilaisia terveysongelmia. Homma on täyttä pakkopullaa (heh), mutta kun tässä pitäisi vielä pari vuosikymmentä jaksaa, niin ei ole vaihtoehtoa.

Vaikka saisinkin painon normaaliksi ja terveysongelmat edes suurimmaksi osaksi kuntoon, niin en minä siltikään koskaan mitään hyvää miestä tule saamaan. Olen pian 10 vuotta ollut yksin, enkä odota, että asiaan tulee muutosta. Ikääkin on jo melkein 50 v. Joillakin se elämä nyt vain menee näin. Nuorempien, kauniimpien ja haluttujen naisten kadehtiminen on turhaa. Omat ongelmansa heilläkin on eikä elämä nyt vaan ole aina reilua. Parasta on, kun keskittyy siihen, että itsellä on mahdollisimman seesteinen ja hyvä olla, antaa muiden taistella noiden pariutumis- ja haluttavuusongelmien kanssa, jos niin haluavat.

Vierailija
485/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmi normaali kirjoitti:

Vyötärö! Mihin se on kadonnut? Kun katsoo 1970-80 luvun valokuvia tai elokuvia, niin ihmiset olivat tuolloin yleisesti hoikkia. Minun silmissäni siis "normaaleja". Nuoruusaikaisissa koulukuvissani 35 hengen luokassa oli ehkä yksi tai kaksi tukevahkoa poikaa, jotka oikeastaan olivat vain riskejä ja harteikkaita. Juuri hiljattain oli lehdessä artikkeli, että yli kolmannes pojista on ylipainoisia. Ja samoilla suunnilla on tytötkin.

Kaupungilla kulkiessa ihmettelen, mihin naisten vyötäröt on hävinneet? Valtava sairauspommi on tulossa parinkymmenen vuoden kuluttua! Kehopositiivisuusko tämän on aiheuttanut? On ihan hyväksyttävää päästää itsensä sairaalloiseen ylipainoon.

m56

Ei sitä mikään kehopositiivisuus ole aiheuttanut.

Itse olin lapsi 60- luvulla ja 70- luvulla nuori.

Ei, kuule, ollut herkkuja kotona juuri koskaan eikä ruokakaan aina kovin kummoista, että sitä olisi viitsinyt santsata pelkän syömisen ilosta.

Sama oli kaikilla kavereilla ja sukulaisten perheissä.

Kaverini sai haukut äidiltään, kun tämä oli saanut rahaa salmiakkirasioihin itselleen, siskolleen ja minulle. Minä en tykännyt salmiakista ja ostettiin minulle sisurasia. Se oli himpun kalliimpi ja se oli liikaa. Rahaa ei ollut likikään niin paljon kuin nykyään eikä sitä pantu herkkuihin yms

Pitsaa söin ensimmäisen kerran , kun lähdin opiskelemaan isompaan kaupunkiin 19-v.

Ihminen on kehittynyt keräämään vararavintoa , koska se on ollut näihin asti hyvin tärkeä ominaisuus ja ne on säilyneet hengissä , joilla on se ominaisuus ollut vahva

Nyt se on kääntynyt toisin päin.

Ja seuraukset näkyvät katukuvassa.

Vierailija
486/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että johtuu vartalosta.

Mun ympärillä on aina ollut paljon miehiä ja saan myös paljon kehuja.

Olen 164cm pitkä ja parhaiten ollut vientiä 60-67 kilossa eli täysin normipainossa. Minulla muodokas vartalo vielä kaiken lisäksi.

Vientiä oli myös 90 kiloisena. Nyt 76 kiloa (laihdutan) ja saan huomiota edelleen, 39-vuotiaanakin vaikka olen naimisissa. Muiltakin siis kuin mieheltäni.

Kyllä, kyllä:D jokaisella keski-ikäisellä palstamammalla on varmasti miehiä pyörinyt ympärillä lihvanakin:D Ilmeisesti heillä on portti johonkin toiseen ulottuvuuteen, jossa on rajattomasti miehiä kun jokaisen pulskan tädin ympärillä on vähintään 50 miestä.

Juuri näin. Ja miten hitossa 67kg Ja 164cm on enää normaalipaino ? 164cm Ja painosi tulisi olla 49 - max 54kg, ellet nyt omaa jättirintoja. Isoilla rinnoillakin max 56 - 59kg. Aivan kuten kaverini sanoi, naisen paino alkaa nelosella tai vitosella. Nyt tulee rankkaa tilitystä miten 180cm voi alkaa vitosella. Ok, naisen paino sentit yli metrin - 10 / 15. Normaali 180cm painaa 65kg. + muutama kilo jos kuppikoko on d tai suurempi.

Tästä varmasti saa jättiryöpytyksen tällä kehopositiivisuuden ja vaakakapina -aikana. Ylipainoa 10kg + naisten hyökkäys. Nämä jo aikoja sitten suklaan kanssa kihloihin menneet naiset samaan aikaan vinkuvat miten miehet voi haluta laihoja pulkannaruja, kun omana sivuprofiilina ensin ovesta tunkee maha ja sitten vasta muu keho. He myös haluavat komean ja lihaksikkaan miehen isolla patukalla, mutta yksikään mies ei voi haluta vastaavaa. Sairaalloinen ylipaino on myös Vakava terveysriski. Verrannollinen päihteiden liikakäyttöön. Sillä päätyy kuolleeksi 40v +. Mutta täytyyhän sipsejä, jäätelöä, suklaata ja nyhtöpossua saada lähes päivittäin. Juomana myös toimii Coca Cola tai joku muu kaloririkas juoma. Vesi kun kuuluu niille vinkuheinille. Ja oi Herran kiesus jos jossain joutuu kaksi kerrosta rappusia kävelemään, sinne ei toiste mennä.

Tuntuu kuin normaaleja mieltymyksiään pitäisi hävetä. Jos valitset ennemmin 30v+ laihan tai fitnes tytön ja pidät pienistä rinnoista, niin olet sovinisti ja pahasti väärässä. Sinun tulee Mervi Tapola vaimoksesi ottaman. Ja ei en itse ole pönäkkä, impotenssi enkä alkoholisti.

Vierailija
487/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapina vaakakapinaa vastaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 164cm pitkä ja parhaiten ollut vientiä 60-67 kilossa eli täysin normipainossa. Minulla muodokas vartalo vielä kaiken lisäksi.

Vientiä oli myös 90 kiloisena. Nyt 76 kiloa (laihdutan) ja saan huomiota edelleen, 39-vuotiaanakin vaikka olen naimisissa. Muiltakin siis kuin mieheltäni.

Kyllä, kyllä:D jokaisella keski-ikäisellä palstamammalla on varmasti miehiä pyörinyt ympärillä lihvanakin:D Ilmeisesti heillä on portti johonkin toiseen ulottuvuuteen, jossa on rajattomasti miehiä kun jokaisen pulskan tädin ympärillä on vähintään 50 miestä.

Juuri näin. Ja miten hitossa 67kg Ja 164cm on enää normaalipaino ? 164cm Ja painosi tulisi olla 49 - max 54kg, ellet nyt omaa jättirintoja. Isoilla rinnoillakin max 56 - 59kg. Aivan kuten kaverini sanoi, naisen paino alkaa nelosella tai vitosella. Nyt tulee rankkaa tilitystä miten 180cm voi alkaa vitosella. Ok, naisen paino sentit yli metrin - 10 / 15. Normaali 180cm painaa 65kg. + muutama kilo jos kuppikoko on d tai suurempi.

Tästä varmasti saa jättiryöpytyksen tällä kehopositiivisuuden ja vaakakapina -aikana. Ylipainoa 10kg + naisten hyökkäys. Nämä jo aikoja sitten suklaan kanssa kihloihin menneet naiset samaan aikaan vinkuvat miten miehet voi haluta laihoja pulkannaruja, kun omana sivuprofiilina ensin ovesta tunkee maha ja sitten vasta muu keho. He myös haluavat komean ja lihaksikkaan miehen isolla patukalla, mutta yksikään mies ei voi haluta vastaavaa. Sairaalloinen ylipaino on myös Vakava terveysriski. Verrannollinen päihteiden liikakäyttöön. Sillä päätyy kuolleeksi 40v +. Mutta täytyyhän sipsejä, jäätelöä, suklaata ja nyhtöpossua saada lähes päivittäin. Juomana myös toimii Coca Cola tai joku muu kaloririkas juoma. Vesi kun kuuluu niille vinkuheinille. Ja oi Herran kiesus jos jossain joutuu kaksi kerrosta rappusia kävelemään, sinne ei toiste mennä.

Tuntuu kuin normaaleja mieltymyksiään pitäisi hävetä. Jos valitset ennemmin 30v+ laihan tai fitnes tytön ja pidät pienistä rinnoista, niin olet sovinisti ja pahasti väärässä. Sinun tulee Mervi Tapola vaimoksesi ottaman. Ja ei en itse ole pönäkkä, impotenssi enkä alkoholisti.

Omia mieltymyksiä ei pidä hävetä niin kauan kuin ne pysyvät lain sallimissa rajoissa. Mutta se, että sinä tai joku muu yrittää määrätä ja pakottaa omat mieltymyksensä toisten normiksi, on väärin. Sinulla ei ole oikeutta eikä valtaa sanella kenelläkään, mitä hänen tulee kilon tarkkuudella painaa, jotta hän olisi sinun silmissäsi viehättävä. Sinä et ole yksinvaltias, vaan tavis muiden joukossa.

Vierailija
488/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän on ihan tutkittu, että hanavedessä on valtava määrä kaikenlaisia hormonijäämiä. Ihan varmasti vaikuttaa ihmisiin. Yhtenä asiana muiden joukossa. Kehopositiivisuus lienee enemmän seuraus kuin syy. Kovasti toivoisin silti että kehopositiivisuus sallittaisiin myös laihoille naisille.

Hormonijäämiä on lihassa ja maitotaloustuotteissa ei vedessä.

Vierailija
489/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi aatella että laihaan mahtuu pienempi reikä kuin lihavaan.

Vierailija
490/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo 175cm ja painoa noin 70kg. Reittä ja pyllyä löytyy minun silmissäni täydellisellä tavalla. Anorektiset nuoret naiset catwalkilla ovat nuorista miehistä pitävien mies-suunnitelijoiden aiheuttama harhainen ilmiö.

Vierailija
491/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä osaa jotkut olla tyhmiä!!! Tajuatko että vartalomalleja on erilaisia. Toiset oi syödä mitä vaan ja paino ei nouse. Toinen saa kilon kun katsookin kakkupalaa kohti. Lihas painaa. Liikkumaton ja laiha ei todellakaan ole hyvässä kunnossa mutta bmi on tasan vähemmän kuin lihaksikkaalla ja liikkuvalla. Joillakin jotka syövät terveellisesti ja liikkuvat paljon ovat silti hieman pyöreitä muodoiltaan ja painoltaan, koska vartalo on sen tyyppinen. Kyllä saa olla varsinaisen idiootti jos ei perus asioita ymmärrä.

Vierailija
492/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä totuus on se että monet ongelmat, etenkin mielenterveys heijastuu kehossa. Oli se sitten sairaalloista yli tai alipainoa, se on monesti merkki ongelmista.

Entiset urheilijat ovat monesti niitä jotka polttaa itsensä loppuun ja omaavat näitä ongelmia harrastuksen loputtua. Etenkin miehet lihoo järkyttävästi jos vuosia kestäneet puntti treenit loppuvat syystä tai toisesta. Syödään entiseen malliin ja turpoavat vähän päälle vuodessa muodottomaksi. Näistä kokemuksista oppineena, olisi täytynyt ottaa nuorena hoikka peruskunnon omaava, eikä tähtäillä sali hirmuja. Muuttuvat muodottomiksi jos loppuu "sali on koti" periaate.

Vierailija
493/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman olen huomannut. Itse taas olen hoikka mutta muodokas tiimalasi ja vientiä nolla. En ymmärrä ollenkaan. Minusta muodokas vartalo on kauniimpi vaikka toki myös laiha voi olla kaunis.

Jos vientiä on nolla, niin mä luulen että sä et nyt kyllä ole osannut arvioida omaa viehättävyyttäsi oikein. Tuskin olet niin hyvännäköinen kuin itse arvioit.

Vierailija
494/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä osaa jotkut olla tyhmiä!!! Tajuatko että vartalomalleja on erilaisia. Toiset oi syödä mitä vaan ja paino ei nouse. Toinen saa kilon kun katsookin kakkupalaa kohti. Lihas painaa. Liikkumaton ja laiha ei todellakaan ole hyvässä kunnossa mutta bmi on tasan vähemmän kuin lihaksikkaalla ja liikkuvalla. Joillakin jotka syövät terveellisesti ja liikkuvat paljon ovat silti hieman pyöreitä muodoiltaan ja painoltaan, koska vartalo on sen tyyppinen. Kyllä saa olla varsinaisen idiootti jos ei perus asioita ymmärrä.

Haha, osaat kyllä olla tyhmä jos luulet että on "vartalomalleja", joiden mukaan ihmisistä tulee lihavia/laihoja, kaikki ollaan ihmisiä. Joillakin aineen vaihdunta eri tasolla. Mutta ei niitä kiloja tule helposti lisää jos syö sen mitä kuluttaa. Kiloja tulee lisää ainoastaan jos syö enemmän kuin kuluttaa. Täytyy olla tavan taliaivo jos ei tätä ymmärrä. Kaikki sairaalloisen ylipainoiset ihmiset keitä tunnen, syövät aivan järkyttäviä määriä ruokaa viikottain. Litran paketti jäätelöä hulahtaa hetkessä. Käyttävät juomalasina vähintään 0,5l tuoppeja. Jos söisivät vain 1/5 osan siitä mitä nyt, lisää kiloja tulisi silti. Karkit tilataan tukuista jota saattaa mennä kilo päivässä jne.

Ei se paino johdu vartalotyypistä, vaan rakkaudesta ruokaan.

Vierailija
495/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin nyt vaan tuota "naisesta pitää olla mistä ottaa kiinni"-kommenttia. Eli en jonkun mieltymyksiä, joille ei vaan voi mitään, en terveyttä enkä omaa ulkonäköäni.

Ihminen tuppaa olemaan sellainen, että se välittää mitä muut ajattelee. Se, että toitottaa tuota naisessa pitää olla-mantraa ja "saunan raikas nainen" on kaunein, on usein vaan sitä, että sillä vaikuttaa toisen silmissä hyvältä tyypiltä ja suvaitsevaiselta. Suvaitseminen= suvaitset jotain asiaa, sinun on pakko ajatella siitä negatiivisesti.

Ja kun ne muiden mielipiteet ovat kaikki kaikessa, niin tietenkin valitaan se hoikka nainen, kun pelätään mitä muut siitä ajattelee.

Joku tuolla mainitsikin, että etenkin nuorilla miehillä kavereiden mielipiteet ovat kaikki kaikessa.

Kyllä se niin näyttäis olevan, että hoikin mahdollinen on se kiinnostavin.

Nää kardashianit on muotia kaiketi vaan naisten silmissä. No saattaa tossa suvaitsemismielessä miehetkin niitä hehkuttaa, mutta jos ne täällä kaduilla kävelis niin uskon että säikähdettäis. Hävettäs mitä muut sanoo kun on noin iso peppu naisella.

Miehelle muodokas= pieni hoikka missi, jolla on silarit.

Sori yleistys, mutta menikö nyt ihan metsään muka.

Vierailija
496/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei miehet piä laihoista tai lihavista vaan seksikkäistä

naisista.

Laiha tai lihava voi olla seksikäs,

oma makuhan se on tärkein ja liian

huonoon ei kannata tyytyä.

Vierailija
497/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka on kyllä ihan järjettömän pinnallista. Pakko vertailla niitä omia muotoja ja kiloja jatkuvasti, katsellaan pahalla niitä joilla on tietynlainen ulkonäkö ja valitetaan kun itse ei kelvata kellekään.

Se asenne, mitä kylvää omassa käytöksessään houkuttelee aina pidemmän päälle tasan sellaista seuraa, jota itsekin on. Kateellisuudessa ja itseinhossa märehtivä yksilö on muutenkin todella raskasta seuraa niin tapailu-/ kuin kaveri mielessä. Jatkuvasti epäillään omaa ns. Hyvyyttä lapsen tavoin, "kelpaanko minä", ja kun ei saada sitä lapsellisesti odotettua tiettyä reaktiota muilta niin käännetään oma huonommuudentunne mielellään ympäristön syyksi, "mikä teitä vaivaa kun mä en kelpaa kellekään?!?!"

Jaksoin vielä alle 30veenä murehtia joka päivä useita kymmeniä kertoja, että miksei minulle jaettu ulkonäön suhteen parempia kortteja, elämä voisi olla sitä ja tätä jos olisin vaan siinä ja tässä niinsanotusti parempi.

Pötyä kaikki, ulkonäkökeskeisyydessä keskitytään kaikkeen siihen paskaan, jossa oikeassa elämässä ei pitäisi olla tippaakaan merkitystä.

Jos olet aidosti mielestäsi suvaitsevainen ja hoet että kaikki on hyviä just sellaisena kuin on, niin et voi tuota viestiä aidosti välittää, ennenkuin hyväksyt ITSESI. Kaikki negatiivinen ajattelu, kateus, toisen menestyksestä suuttuminen ja oman frustraation purkaminen viattomiin on paitsi väärin, vastenmielistä että täydellisesti ristiriidassa tämän nykypäivän kehopositiivisuuden yms. Kanssa.

Rakasta, itseäsi, ja rakkaus löytää sinut.

Vihaa itseäsi, ja sinua vihaavat löytävät sinut.

Kylvä kateutta, ja muut kateellisuutta ylistävät löytävät seurasi.

Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
498/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja laihdutin itseni lievästä ylipainosta normaaliin (BMI:n mukaan normaalipaino). Olen siis pienikokoinen muutenkin ja vaatekokoni on nyt XS/34. Syön terveellisesti ja urheilen, sekä tarkkailen kyllä syömisiäni, sillä muuten en pysy tässä painossa. Hyvinvoinnissa muutos on valtava entiseen verrattuna. Vatsakivut, alakuloisuus ja väsymys lähtivät pois. En voi kuvitellakaan, että palaisin vanhaan ruokavalioon, vaan pitäydyn edelleen tarkassa ruokavaliossani. Ruokavalioni on niin runsasproteiininen, että nälässä ei tarvitse olla.

Lisäksi ulkoinen olemus nuoreni huomattavasti ja saan katseita kyllä joka paikassa. Kiva on ostella myös vaatteita, kun kaikki käy. Ihmettelin kyllä sitä, kun aiemmin ollessani ylipainoinen kukaan ei huomauttanut ulkonäöstäni, vaan nykyään saan piikikkäitäkin kommentteja työpaikan pullukoilta naisilta. En muuta syytä siihen keksi, kun kateus ja itsekurin puute. Itsekuria laihduttaminen ja ihannepainossa pysyminen vaatii ainakin silloin, jos on taipumusta lihoa herkästi. Mutta olen aivan varma siitä, että kaikille tulee varmasti parempi olo silloin, kun pääsee ylipainosta pois normaalipainoon. Ylipaino on aina terveellisyysriski.

Vierailija
499/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan selkeästi miehet tykkäävät enemmän hoikista naisista kuin ylipainoisista. Minulla on paino vaihdellut ja lihavempana muutun aina näkymättömäksi miesten silmissä, enkä saa minkäänlaista huomiota. Sitten hoikkana kautena miehiä suorastaan pörrää ympärillä.

Mutta miksikäs eivät saisi tykätä hoikista? Itsekin pidän enemmän normaalipainoisista ja hoikemmista miehistä. Ensinnäkin tärkeitä on terveydelliset seikat, lihava syö ja juo ihan liikaa ja elää lyhyemmän ja epäterveellisen elämän. Hoikkuus kertoo elämänhallinnasta kaikella tasolla. Läski myös tuntuu ällöttävältä. Pinkeältä tai löllöltä ja iho on kylmä. Yöks.

Vierailija
500/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nuori nainen 158cm/42kg. Mun rikas vanhempi boyfriend sanoo että jättää mut jos lihoan kilonkin :(