Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet tykkää hirmu laihoista naisista

Vierailija
29.10.2021 |

Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?

Kommentit (678)

Vierailija
461/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laudoista naisista saa tikkuja kun niitä painaa. Näin nuorena sanottiin. Jaa, paikkansahan se pittää...

Vierailija
462/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa nuorudessani (70 -80 -luku) peruskoulu/ lukioluokassa saattoi olla 0 -1 ylipainoista oppilasta. Ja tämä lihava oli kyllä silmätikku ja vapaata riistaa kiusaamiselle. 

Kuntoilu ei ollut juurikaan muotia, vaan laihduttaminen. Kaikki laihduttivat. Keski-ikäisille sallittiin ylipainoisuus, mutta nuorten piti olla laihoja. Iso peppu naisella oli out. Sivuprofiilissa peppu ei saanut erottua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kuitenkin että miehet tykkää normalipainoisista itsestään huolehtivista naisista.

Se bmi-mittarin mukainen yläraja on melkoinen tankki vaikka harrastais liikuntaakin, mutta lääkärien edessä normi,koska pakko johonki vetää raja.Kai ne on laskenee että se ei vielä tuhoa elämänlaatua kokonaan.

Vierailija
464/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkää muhkummasta ja toiset ei. Onneksi mieltymyksiä on monia ja kaikkien ei tarvitse olla samanlaisia. Mitä jos vaan annettaisi kaikkien olla sellaisia kuin on, eikä haukuttaisi toisiamme koko ajan?

Lisätään mieluummin hyvää oloa kuin pahaa oloa tähän ankeaan elämään.

Terveisin: lauta nelisilmä

Vierailija
465/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kyseessä raha. Raha vatää puoleensa ja jos on hoikka, niin silloin pitää huolta itsestään ja itsestään huolenpito tarkoittaa nykyisin kuntosalikäyntejä. Kuntoileminen tarkoittaa myös hyviä sosiaalisia taitoja ja hyvää itsetuntoa. Kuntoileminen on hyvä harrastus ja siitä seurauksena on hoikkuus.

Vierailija
466/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että onko siinä kuitenkin joku piilohomous syynä että naisen tissit pitää kadota selällä maatessa, ja takaapäinkään laittaessa pitää näyttää nuorelta luiselta pojalta. 

Vierailija
467/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laudoista naisista saa tikkuja kun niitä painaa. Näin nuorena sanottiin. Jaa, paikkansahan se pittää...

Pesehän jatkossa kädet kun tulet rakennustyömaalta kotiin ja aloitat runkkaamisen.

Vierailija
468/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti naisellinen tiukkapeppuinen B-koon rinnat tähtisilmät aurinkoinen hymy positiivinen eläväinen... Siinä unelmieni nainen, jota en koskaan tule tapaamaan. Nykyinen naiseni on hieman leveälanteinen E-koon rinnat (ei lihava) melko pahansisuinen voimakastahtoinen feministi ei oikein kykene jakamaan vastuuta ylikuormittunut... Mutta ihan ns. "normaalisti" meilläkin menee.

Vierailija
469/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen totta puhuen ihmetellyt, kuinka kuumaa kamaa olen nyt ollut viime vuodet ikäluokassani. Olen siis 165 ja 49 kg ja ikää lähes 50. Toki se nyt ei auta, kun miestem taso nyt on mitä on, mutta ottajia olisi kyllä. Ja pidän kyllä seksikumppanina jotakuta koko ajan, kun parisuhdekelposia miehiä ei ole, mutta seksiä täytyy saada.

Minulla on kullä vyötärö ja lihaksia, koska treenaan lähes päivittäin. Lisäksi pukeudun naisellisesti, on pitkät hiukset ja minirinnat ovat kiinteät,

Mutta aika luuviulu silti olen.

Miehet itse perustelevat, että pieni koko, ns. tyttömäisyys vetoaa. Voi nostella jne… Itsekin toki tykkään taas isommasta ja mielellään lihaksikkaasta miehestä eli jotain primitiivistä siis.

Mutta ihmettelen tätä lähinnä sitä vasten, kun biologisesti voisi ajatella, että pehmeät rinnat, lantio jne kiihottaisi, mutta kai se on niin, että,sellaisia kauniisti muodokkaita naisia ei ole. Eli joko ollaan laihoja tai sitten vyötäröttömiä läskikasoja. Eli varmaan sellaiselle Monroe-tyypille olisi tilausta, mutta niitä sitten yksi miljoonasta.

Vierailija
470/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tai miehen vartalo on kauneimmillaan ilman ylimääräistä rasvaa.

Vierailija
471/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa nuorudessani (70 -80 -luku) peruskoulu/ lukioluokassa saattoi olla 0 -1 ylipainoista oppilasta. Ja tämä lihava oli kyllä silmätikku ja vapaata riistaa kiusaamiselle. 

Kuntoilu ei ollut juurikaan muotia, vaan laihduttaminen. Kaikki laihduttivat. Keski-ikäisille sallittiin ylipainoisuus, mutta nuorten piti olla laihoja. Iso peppu naisella oli out. Sivuprofiilissa peppu ei saanut erottua.

Minä muistan myös tuon ajan, jolloin sivuprofiilissa ei peppu saanut erottua. Olin silloin kauneusihanteiden mukainen :) minulla ei ole koskaan ollut peppua, ei edes nuorempana.

Vierailija
472/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka totuus on, että haluaisin seksiä hoikan ja notkean naisen kanssa, eikä tarvitsisi siirrellä läskejä edestä päästäkseen asiaan ja pystyisi hieman erilaisiin asentoihin.

Toki tiedostan, että asia on myös toisin päin, enkä itsekään ole tässä kunnossa herkku naisten silmissä.

Uskon myös naisten haaveilevan hoikista timmeistä miehistä, eikä tämmöisistä ylipainoisista karvaplösöistä.

Vierailija
473/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkemykset ovat erilaiset eri ihmisillä.

Toinen ihannoi laihoja ja toinen ei.

T:M1es

Vierailija
474/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raaka totuus on, että haluaisin seksiä hoikan ja notkean naisen kanssa, eikä tarvitsisi siirrellä läskejä edestä päästäkseen asiaan ja pystyisi hieman erilaisiin asentoihin.

Toki tiedostan, että asia on myös toisin päin, enkä itsekään ole tässä kunnossa herkku naisten silmissä.

Uskon myös naisten haaveilevan hoikista timmeistä miehistä, eikä tämmöisistä ylipainoisista karvaplösöistä.

Kuulostat ihan hirveän viehättävältä ihmiseltä. Vihaat ylipainoisten naisten ja omaa kehoasi, mistähän mahtaa johtua, ettei sitä toivomaasi seksiseuraa löydy?

Vierailija
475/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne ja hyväntuulisuus kiihottaa. Miksi te nulkuista aina kiinnostutte?

On niitä hyvä persoonisia miehiäkin.

Vierailija
476/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 85 -> 75 ja voin paremmin ja olen ylpeä saavutuksestani. Mies ei tunnu olevan, seksi loppui kun tissit väheni.

Vierailija
477/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina miesten suosiossa, vaikka olen lihonutkin vähän Minulla on hyvä peppu, urheilullinen kroppa ja pitkät hiukset. Ikää on tullut, mutta jaksan myös meikata joka päivä.

Vierailija
478/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman olen huomannut. Itse taas olen hoikka mutta muodokas tiimalasi ja vientiä nolla. En ymmärrä ollenkaan. Minusta muodokas vartalo on kauniimpi vaikka toki myös laiha voi olla kaunis.

Olet rasittava luonne. Tai sitten et näe niitä kaikkia miehiä, näet vain ne joista olet itse kiinnostunut Itsekin olen muodokas, mutta en mikään ihanne tiimalasi. Ikääkin jo yli 40v. Ei ole koskaan ollut ongelma ettei miehiä kiinnostaisi. Ajatuksena jo ihan hullu.

Onpa kaunista haukkua tuntematonta rasittavaksi.

Vierailija
479/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutin 85 -> 75 ja voin paremmin ja olen ylpeä saavutuksestani. Mies ei tunnu olevan, seksi loppui kun tissit väheni.

Tai sitten sitä ottaa päähän, kun ei itse pysty samaan. Hävettää oma vartalo eikä pysty katsomaan toista joka on jaksanut/viitsinyt tehdä omalleen jotain.

Vierailija
480/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan hirveän viehättävältä ihmiseltä. Vihaat ylipainoisten naisten ja omaa kehoasi, mistähän mahtaa johtua, ettei sitä toivomaasi seksiseuraa löydy?

Kiitos kovasti. Vihaaminen on kovin liioiteltu sana, ehkä ei pitäminen olisi lähempänä totuutta.

Elämä on paljon muutakin kuin seksi ja koska olen onnellisesti aviossa ylipainoisen naisen kanssa, 

nuo hoikan naisen kanssa sekstailut ovat vain fantasiaa ja sellaisina pysyvätkin.