Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet tykkää hirmu laihoista naisista

Vierailija
29.10.2021 |

Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?

Kommentit (678)

Vierailija
201/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni naisen muodot on aivan eri asia kuin tosi leveä lantio, isot rinnat, tai ylimääräiset varastorasvan kertymät. Hoikka sporttinen nainenkin voi olla muodokas riippuen siitä miten asia nähdään.

Oletko varma, että ei ole topatut rintaliivit?

Vierailija
202/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naisellinen pullukka ja miehiä on aina riittänyt liikaakin.

varmasti, mutta mikä taso:D

Minua miellyttävä taso.

huomattu että pullerot tykkää kieriä sipsipedillä yhdessä

Ja hoikilla on topatut rintaliivit.

Ja eikös hoikilla miehillä ole ohut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama hoikan naisen huulet. Ne ovat kuivat narut. M36v

M36:a ei ole ollut paikalla, kun älliä jaettiin, sen verran typeriä kommentteja. Mutta  tyyppihän kuuluukin siihen vinkuvaan joukkoon, joka itkee av:lla kun naiset ei tykkää.

Ihan vaan tiedoksi, M36, että huulet eivät ole se kehonosa, josta laihtuessa rasva katoaa...

Voi kuule kyllä ovat... Nämä toisin vinkujat eivät omaa kokemusta... Huulissa on kuin yöllä ja päivällä eroa hoikalla ja pyöreällä naisella. Pyöreällä ne ovat aina pehmeät ja täyteläisen kuin juuri rasvattu, mutta hoikemmalla ihan selkeästi ohuemmat ja ”kuivemmalta tuntuvat”. Sama ero on pimpassa itsessään... Totta kai se rasva on joka paikassa. Oletko nähnyt kasvoiltaan sellaisen fitness naisen joka xxl ja toisinpäin? Kannattaa vähän käydä kokeilemassa ennenkuin on jotain mieltä. Ja ei mitään sormin laskettavaa määrää vaan kymmeniä molempia niin osaatte verrata. M36v

Xxl kokoinen fitness nainen 😂😂

Tän mä haluaisin kyllä nähdä, mutta en kokeilla.

Vaikka Janni hussin kasvot jollain xxl naisella, niin ei todellakaan ole, kyllä siinä xxl naisella on myös naamassa rasvaa ja huulissa kans, samoin tissit, perse, pimppi, mutta vaihdetaan siihen fitnekseen niin takuulla kuivahtaa ihan jokainen yllä mainittu kohta. M36v

Oh yes? Mistä sitten tämä rutina, että naiset huijaa tinderissä kun laittaa vain naamakuvia ja sitten yllättäen paikalle astelee valas? Eikö sen rasvan määrän näe jo naamasta, niinhön sä väität?

Höpö höpö🤣

Ei naama mikään puntari ole, sanotaan että jos verrataan vähän reilummalla asteikolla esim vaikka 170/55 nainen ja 160/90 nainen niin kyllä sen näkee naamasta. Mut jos otetaan sellainen vaikka 165/60 tai 165/70 niin ei näy välttämättä naamassa mutta kropassa näkyy todellakin... on totta että seikkaillessa on yllätyksiä tullut. M36v

Vierailija
204/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana yksioikoinen totuus, taattua vauvapalstalaatua. Mä en tykkää pienistä, laihoista miehistä enkä hiihtäjä/maratonari-tyypeistä. Monenmuotoiset naiset voivat viehättää tervettä miestä(nyt ei puhuta 18-vuotiaista poikasista), jos ei ole selkeää ylipainoa. Itellä on vientiä riittänyt painon vaihdellessa kymmenen kilon haarukassa. Ehkä mulla on myös muita avuja kuin paino...?

Vierailija
205/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla helpottui elämä kun lakkasin välittämästä. Ei ole minulta pois jos joku kaveri saa vaikka enemmän huomiota miehiltä.

Valitettavasti myös suuri osa niistä entisistä hoikista nuorista kavereista lihoi iän myötä ja hoikkuutta ihannoivat miehensä nalkuttavat nyt painosta ja syömisistä, joten kadehdinko? En todella.

Vierailija
206/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pitävät todellakin laihoista naisista. Mutta luulen että tämän toteaminen kielletään piakkoin, koska tämä loukkaa naisia. 

Ja naiset pitävät vähintään 180 cm pitkistä lihaksikkaista miehistä, joilla on paksu. Ja pitää olla myös tuuheat hiukset.

Vierailija
207/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni naisen muodot on aivan eri asia kuin tosi leveä lantio, isot rinnat, tai ylimääräiset varastorasvan kertymät. Hoikka sporttinen nainenkin voi olla muodokas riippuen siitä miten asia nähdään.

Sitä kutsutaan vyötärö-lantio-suhteeksi. Vyötärö erottuu selkeästi kapeana muusta kropasta.

Vierailija
208/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi itse vaikuttaa siihen minkälaisesta vartalosta viehättyy. Itsestäni mikään ei ole parempaa kuin sopusuhtainen hoikka vartalo, pieni muodokas peppu ja pitkät sääret. Rinnat mielellään pienet tai sopusuhtaiset vartalon kanssa. Se on ihan välitön kivikova erektio kun hommiin sellaisen kanssa pääsee ja näin se vaan on. Ei auta mitään vaikka kuinka haluaisin asian olevan toisin.

Vierailija
209/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, aika yleistyksiä. Itse en yli-laihoista naisista juuri perusta, pitää olla muotoja ja isohkot rinnat, rinnaton nainen jolla näkyy kylkiluut näyttää sairaalta, eikä kyllä minua kovaksi edes saa.

Vierailija
210/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla helpottui elämä kun lakkasin välittämästä. Ei ole minulta pois jos joku kaveri saa vaikka enemmän huomiota miehiltä.

Valitettavasti myös suuri osa niistä entisistä hoikista nuorista kavereista lihoi iän myötä ja hoikkuutta ihannoivat miehensä nalkuttavat nyt painosta ja syömisistä, joten kadehdinko? En todella.

Ei kaikkien naisten miehet nalkuta painosta, tosirakkauttakin on.

Toisissa suhteissa se rakkaus on painosta kiinni 😂

Vierailija
211/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei voi itse vaikuttaa siihen minkälaisesta vartalosta viehättyy. Itsestäni mikään ei ole parempaa kuin sopusuhtainen hoikka vartalo, pieni muodokas peppu ja pitkät sääret. Rinnat mielellään pienet tai sopusuhtaiset vartalon kanssa. Se on ihan välitön kivikova erektio kun hommiin sellaisen kanssa pääsee ja näin se vaan on. Ei auta mitään vaikka kuinka haluaisin asian olevan toisin.

Monia naisiakin sytyttää vain 180 cm pitkä mies. Toki tuosta pitempi mies käy myös.

Vierailija
212/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 173/48. Nykymittapuulla anorektinen.

Syön paljon, mutta en vain liho.

Muilta naisilta saan aina kuulla, että olen lauta, pulkannaru, "sun pitäis lihottaa" on myös yöeinen

Siis ihan avoimesti puhutaan tuollaista minulle.

Joskus huomautin asiasta, ei ole kuulemma sama asia kuin ylipainosta huomauttelu.

Omalta mieheltä taas saan aina kuulla että on hyvä kroppa. Tykkää kun on timmit vatsalihakset ja reisien väliin jää rako suorassa seistessä.

Miehen kaverit ihmettelevät usein, että tietämättä ei tajuaisi että olen synnyttänyt nainen, kun on niin hyvä vartalo.

Kyllä se on lähinnä naisten omassa päässä, että "oikeilla naisilla on muotoja".

Minusta taas yksi joka on hoikalla naisella se oksetus, naisella näkyvät lihakset ovat kyllä yök! Toinen, mulle tulee heti luuranko mieleen jos kylkiluut näkyvät siten että niitä voi ihan laskea, eikä sitä ajatellessa seksi ole oikein hyvää. Kolmas, kaulan ja hartioiden seutu kun luut paistavat ja se neljäs, ne lantioluiden päät sattuvat ihan hitosti jos osuvat omiini... Itse olen kyllä ihan hoikka. M36v

Vierailija
213/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli sitä mieltä, että painaessani 51kg, olin vasta normaalipainoinen ja laihempikin ois voinu olla. Olen 169cm.

Nyt kun olen vähän päälle 70kg, nykyinen miesystävä rakastaa kroppaani ja sanoo aina, että ei todellakaan ole tarvetta laihduttaa. Ja kyllä noita muitakin miehiä pörrää ympärillä, ei se kiloista kiinni ole.

Vierailija
214/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://nypost.com/wp-content/uploads/sites/2/2019/07/belly-fat-istock-…

Vasemmalta oikealle:

Epäterveellisen vatsakas - normaalipainoinen - hoikka.

Laihaa naista ei näissä kuvissa esiinny.

No just joo.. vasemmanpuoleinen kuva (vaikka varmaan kuvankäsittelyllä tehty) ei ole mikään epäterveellisen vatsakas, vaan siinä on vatsalihakset ihan näkyvissä. Ei ole mikään rasvamaha. Kukaan noista ei ole lihava.

Jos ymmärtää, että ihmisillä on erilaiset ”raamit”, joiden päälle ulospäin näkyvä keho muodostuu, niin ymmärtää myös, ettei kaikista vain saa samannäköisiä ja -painoisia, vaikka niin kai pitäisi olla.

Toinen on linnunluinen ja siro, toinen on raskasrakenteisempi ja lihaksikkaampi. Molemmat voivat silti olla normaalipainoisia ja omassa kategoriassaan ei-lihavia.

Vierailija
215/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitävät enemmän thai tyyppisestä sirosta naisesta kuin muodokkaasta  Kim Kardashian tyylisestä vartalosta. Pieni, siro nainen herättää miehessä suojelunhalua, ja saa heidät tuntemaan itsensä miehekkäiksi.

Vierailija
216/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin tietää, että miksi miehille on ulkonäkö aina se kaikkein tärkein asia naisessa? Luonteella ei ole mitään väliä, kunhan on laiha ja kaunis. Eikö miehet oikeasti halua olla sellaisten kanssa joiden kanssa viihtyisivät ja tulisivat hyvin toimeen, vaan ennemmin valitsevat nyrpeän itsekeskeisen v**tupään, joka on kaunis ja laiha. Se minua kans ärsyttää, kun jotkut miespuoliset kaverit AINA arvostelevat naisten ulkonäköä, edes tv:tä ei voi katsoa rauhassa, kun jokaisen naisen ulkonäköä pitää kommentoida.

Aikamoinen yleistys laihojen ihmisten luonteesta :D nyrpeä itsekeskeinen v*ttupää. Kertoo ehkä enemmän susta toi kommentointi 😁

Vierailija
217/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pitävät enemmän thai tyyppisestä sirosta naisesta kuin muodokkaasta  Kim Kardashian tyylisestä vartalosta. Pieni, siro nainen herättää miehessä suojelunhalua, ja saa heidät tuntemaan itsensä miehekkäiksi.

Mutta jos on 170 niin voi ostaa vaatteet naisten osastolta eikä tarvitse lyhentää housuja. Eikä kaupassa tarvitse kiipeillä jakkaroilla.

Vierailija
218/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö että nykyään lääkärit käskevät naisia laihduttamaan jos on lasten saamisessa ongelmia.

Kukas se täällä väittikään että siihen tarvitaan rasvaa ja rinnat?

Johtuu siitä ettei yhdyntä onnistu jos miehellä ei ole erektiota. Harva mies innostuu keikkumaan säkkituolin päällä 😅

Vierailija
219/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö että nykyään lääkärit käskevät naisia laihduttamaan jos on lasten saamisessa ongelmia.

Kukas se täällä väittikään että siihen tarvitaan rasvaa ja rinnat?

Johtuu siitä ettei yhdyntä onnistu jos miehellä ei ole erektiota. Harva mies innostuu keikkumaan säkkituolin päällä 😅

Jos miehellä on liian ohut ja lyhyt niin ei ole seisokista naiselle iloa.

Vierailija
220/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos on 170 niin voi ostaa vaatteet naisten osastolta eikä tarvitse lyhentää housuja. Eikä kaupassa tarvitse kiipeillä jakkaroilla.

Keittiökaapit ja kaikki on mitoitettu 170 cm pitkälle naiselle.

Ja jos mies on lyhyt ja ottaa itseään lyhyemmän naisen niin pojasta tulee lyhyt.