Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tykkää hirmu laihoista naisista

Vierailija
29.10.2021 |

Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?

Kommentit (678)

Vierailija
241/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://nypost.com/wp-content/uploads/sites/2/2019/07/belly-fat-istock-…

Vasemmalta oikealle:

Epäterveellisen vatsakas - normaalipainoinen - hoikka.

Laihaa naista ei näissä kuvissa esiinny.

No just joo.. vasemmanpuoleinen kuva (vaikka varmaan kuvankäsittelyllä tehty) ei ole mikään epäterveellisen vatsakas, vaan siinä on vatsalihakset ihan näkyvissä. Ei ole mikään rasvamaha. Kukaan noista ei ole lihava.

Jos ymmärtää, että ihmisillä on erilaiset ”raamit”, joiden päälle ulospäin näkyvä keho muodostuu, niin ymmärtää myös, ettei kaikista vain saa samannäköisiä ja -painoisia, vaikka niin kai pitäisi olla.

Toinen on linnunluinen ja siro, toinen on raskasrakenteisempi ja lihaksikkaampi. Molemmat voivat silti olla normaalipainoisia ja omassa kategoriassaan ei-lihavia.

Se on kuvapankkikuva:

https://www.istockphoto.com/photo/dedication-earns-results-gm521702447-…

Tuossa malli:

https://www.istockphoto.com/search/stack/615037341?assettype=image

Tällä sankarilla on oma ketju:

https://www.vauva.fi/keskustelu/4362254/kasitys-hoikkuudestalaihuudesta…

Vierailija
242/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pitävät enemmän thai tyyppisestä sirosta naisesta kuin muodokkaasta  Kim Kardashian tyylisestä vartalosta. Pieni, siro nainen herättää miehessä suojelunhalua, ja saa heidät tuntemaan itsensä miehekkäiksi.

Mutta jos on 170 niin voi ostaa vaatteet naisten osastolta eikä tarvitse lyhentää housuja. Eikä kaupassa tarvitse kiipeillä jakkaroilla.

Keittiökaapit ja kaikki on mitoitettu 170 cm pitkälle naiselle.

Ja jos mies on lyhyt ja ottaa itseään lyhyemmän naisen niin pojasta tulee lyhyt.

Yhtä ääliö kuin kommenttisi on se lyhyt nainen joka asennuttaa keittiökalusteet siihen 170cm naisen tasoon... Meillä kun rakennettiin just uusi koti ja vaimoni on lyhyt, enkä itsekkään 200cm niin totta hitossa ala taso laskettiin 5cm normaalia alemmas, yläkaapisto pian 10cm alemmas, nyt yltää alle 170cm kin ylähyllylle. Voi myös olla ihan vain fiksu kun näitä suunnittelee... M36v

Tuo voi olla muille perheenjäsenille hankala ratkaisu ja kun myyt talon niin sinun pitää muuttaa ne normaalikorkeudelle.

Vuokra-asunnoissa nuo kaapit on 170 cm pitkälle naiselle tehty, samoin kuin kauppojen naisten vaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö että nykyään lääkärit käskevät naisia laihduttamaan jos on lasten saamisessa ongelmia.

Kukas se täällä väittikään että siihen tarvitaan rasvaa ja rinnat?

Jep jep ihmiset kehittyivät miljoona vuotta niin, että kaikki olivat hoikkia. Ja yhtäkkiä muka tarvitaan läskiä lisääntymiseen? Ihmisen kehonkoostumus on luonnontilassa tällainen: https://ndnr.com/wp-content/uploads/2020/11/103650931_m.jpg

Vierailija
244/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 173/48. Nykymittapuulla anorektinen.

Syön paljon, mutta en vain liho.

Muilta naisilta saan aina kuulla, että olen lauta, pulkannaru, "sun pitäis lihottaa" on myös yöeinen

Siis ihan avoimesti puhutaan tuollaista minulle.

Joskus huomautin asiasta, ei ole kuulemma sama asia kuin ylipainosta huomauttelu.

Omalta mieheltä taas saan aina kuulla että on hyvä kroppa. Tykkää kun on timmit vatsalihakset ja reisien väliin jää rako suorassa seistessä.

Miehen kaverit ihmettelevät usein, että tietämättä ei tajuaisi että olen synnyttänyt nainen, kun on niin hyvä vartalo.

Kyllä se on lähinnä naisten omassa päässä, että "oikeilla naisilla on muotoja".

Tyttöystäväni on täsmälleen saman kokoinen, enkä pidä häntä edes laihana. Minusta ihan normaalin näköinen. Edes vatsalihakset eivät näy.

Vierailija
245/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö että nykyään lääkärit käskevät naisia laihduttamaan jos on lasten saamisessa ongelmia.

Johtuu siitä ettei yhdyntä onnistu jos miehellä ei ole erektiota. Harva mies innostuu keikkumaan säkkituolin päällä 😅

Jos miehellä on liian ohut ja lyhyt niin ei ole seisokista naiselle iloa.

Seisokin on tarkoitus tuottaa miehelle iloa, ei naiselle.

Vierailija
246/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä menestyneempi ja korkeammassa asemassa oleva mies niin pitää mahdollisimman hoikasta naisesta. Tämä huomattu. Elämäm koululaisille saa olla pullevampikin nainen.

köh--tasoteoria--köh

Vierailija
247/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä ettei yhdyntä onnistu jos miehellä ei ole erektiota. Harva mies innostuu keikkumaan säkkituolin päällä 😅

Mistä sä niitä naisia saat, kun alkaa kiertää juttua, että sulla on pieni.

Vierailija
248/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä menestyneempi ja korkeammassa asemassa oleva mies niin pitää mahdollisimman hoikasta naisesta. Tämä huomattu. Elämäm koululaisille saa olla pullevampikin nainen.

köh--tasoteoria--köh

Kaikki naiset ei halua noita menestyneempiä miehiä, jotka nalkuttavat ja nillittävät kotona joka asiasta.

Vierailija
249/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, äidiltäsi saa aina.

Vierailija
250/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on totta jos miehelle riittää pelkkä seisokki.

Vierailija
251/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, äidiltäsi saa aina.

Et tiedä missä se asuu ja on varattu.

Niin, nuorempi nainen voi mennä eläkeläisen kanssa naimisiin niin että kuulet jälkikäteen eikä ole avioehtoa, tarkoitan isääsi.

Vierailija
252/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihalla on hyvä perse, nätit kasvot, joissa hyvä, suora nenä, niin kyllä tykkään.

Vierailija
253/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 173/48. Nykymittapuulla anorektinen.

Syön paljon, mutta en vain liho.

Muilta naisilta saan aina kuulla, että olen lauta, pulkannaru, "sun pitäis lihottaa" on myös yöeinen

Siis ihan avoimesti puhutaan tuollaista minulle.

Joskus huomautin asiasta, ei ole kuulemma sama asia kuin ylipainosta huomauttelu.

Omalta mieheltä taas saan aina kuulla että on hyvä kroppa. Tykkää kun on timmit vatsalihakset ja reisien väliin jää rako suorassa seistessä.

Miehen kaverit ihmettelevät usein, että tietämättä ei tajuaisi että olen synnyttänyt nainen, kun on niin hyvä vartalo.

Kyllä se on lähinnä naisten omassa päässä, että "oikeilla naisilla on muotoja".

Tyttöystäväni on täsmälleen saman kokoinen, enkä pidä häntä edes laihana. Minusta ihan normaalin näköinen. Edes vatsalihakset eivät näy.

Se, että vatsalihakset näkyy vaatii sekä vatsatreeniä, jotta niitä lihaksia oikeasti on, että alhaista rasvaprosenttia. Laihuus itsessään ei tuo lihaksia näkyviin, jos ei ole mitä tuoda.

Vierailija
254/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hirmu laiha" = painoindeksi alle 25? Nykyään kai joku painoindeksin 22 nainen on ainakin jo "hirmu laiha", vaikka normaalipainon raja lähtee jo 20:stä. Ja ylipainoinen = "tavis"?

Vierailija
255/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ite tykkään yli 180 cm pitkistä miehistä, aviomies on 187 cm, jos mies olisi esim 168 cm, nii ei oikein nappaisi, olisi minua lyhyempi.. eli kyllähän nämä vaikuttaa..jo siihen ensi vaikutelmaan, ja jos naisella on a-kuppi ja toisella d-kuppi, on samanlaiset rintsikat ja vaiks samanlainen T-paitaki päällä, niin onhan siinä tosi iso ero, joka näkyy heti, mutta joitain miehiä viehättää se A ja toisia se D

Kannattaa huomioida, että hoikalla naiselle siinä rintojen alla ei roiku poimuilevaa läskimahaa tai sellaista tynnyrimäistä muotoa. Ne läskien hyllyvät roikkulötjäketissit ei myöskään ole nätit paljaana. Läskiys tuhoaa kropan kaikilla tavoilla eikä terveellistä lihavuutta ole.

Vierailija
256/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

köh--tasoteoria--köh

Kaikki naiset ei halua noita menestyneempiä miehiä, jotka nalkuttavat ja nillittävät kotona joka asiasta.

Menestyneet miehet nalkuttavat ja nillittävät? Rohkenen epäillä, että he tekisivät tuota sen enempää kuin muutkaan. Todennäköisesti tekevät yleensä vähemmän kuin muut miehet, koska ovat tyytyväisiä elämään. Nalkuttaminen tulee tyytymättömyydestä.

Vierailija
257/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tutkimusten mukaan miehiä viehättää eniten sellainen tiimalasivartalo. Syy: viestii hedelmällisyydestä. Eiköhän ihmiset yleensä viehäty kaikesta kauniista ja seksikkäästä. On kuitenkin eri asia, minkälaisen kumppanin voi oikeasti saada. Vaikka miehet yleisesti pitävät tiimalasimuodosta (hoikahko, kuitenkin suht leveä lantio ja vähintään jonkin verran rintaa), niin kyllähän miehet seurustelevat ihan kaiken muotoisten naisten kanssa. Kroppa on vain yksi osa kokonaisuutta. Osa naisista ja miehistä voi varmaan aika vapaasti valita kenen kanssa pariutuu ja määritellä tarkemmin vaikkapa sen haluamansa kropan. Lähes kaikki kuitenkin ovat tilanteessa, jossa eivät voi vaatia juuri jotain tiettyjä mittoja tai jos näin tekee, niin todennäköisesti jää yksin.

Toki hoikkuus tuo edun, sillä varsinkin itse normaalipainoiset tai urheilulliset ihmiset usein toivovat kumppanilta samaa. Olen esim itse urheileva nainen ja minulle aktiivinen, sekä terveellinen elämäntapa on todella tärkeä. En voisi seurustella henkilön kanssa, joka ei jaksaisi samoja arvoja. Yleensä ihminen on suht hyvässä kunnossa, jos urheilee ja syö terveellisesti. Mutta ei muutamat ylimääräiset kilot tietenkään vaikuta asiaan.

Mielestäni on ihan luonnollista, että ihmisillä on tiettyjä reunaehtoja kumppanille. Niiden suhteen kuitenkin kannattaa olla realisti. Olisi esim aika erikoista dumpata joku muuten todella potentiaalinen nainen, koska hänellä on vaikka 5 kg ylimääräistä omaan ideaalinen nähden. Mutta halutessaan sekin on tietysti ok, koska jokainen saa itse päättää kenen kanssa haluaa olla. Paino kuitenkin vaihtelee elämän aikana ja siihen pystyy itse vaikuttamaan. Pyöreästä voi tulla hoikka laihduttamalla tai vaihtoehtoisesti hoikka ehkä jossain vaiheessa kerää kiloja. Paino ei ole kiveen hakattu.

Joku kiinnostuu vain hoikista naisista ja itse en taas seurustelisi alle 185cm miesten kanssa. Monelle se voi kuulostaa hurjalta. Minulle miehen pituus on tosi tärkeä asia, koska periytyy mahdollisille lapsille, enkä oikein vain viehäty lyhyistä miehistä. Varmasti olen tuon vuoksi menettänyt monta potentiaalista kumppaniehdokasta ja se on sitten ollut minun häviöni. Toisaalta minulla ei ole ollut ongelmia löytää pitkää ja muutenkin toivomanilaista kumppania, joten syytä muuttaa kriteerejäni ei ole ollut.

Vierailija
258/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surullinen ketju. Sivukaupalla naiset pohtivat ja kinaavat siitä, mitä _miehet_ haluavat. (Jos se kiinnostaa, niin veikkaan hyvän itsetunnon olevan aika korkealla sijalla..)

Vierailija
259/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsuri Pekka kirjoitti:

Minä en sitten ole mies. Naisen viehättävyys ei ole kiinni hoikkuudesta tai lihavuudesta. Ääripäät on sitten toki asia erikseen. Yleensä olen kyllä sitä mieltä, että hieman lihavampi on terveemmän oloinen. Ellei sitten ole luonnostaan sorea, mikä on yksilöllinen piirre. 

Voi MetsuriPekka, olipas ihanaa kuulla tällainen vanha Suomifilmi-määritelmä :D

Vierailija
260/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://nypost.com/wp-content/uploads/sites/2/2019/07/belly-fat-istock-…

Vasemmalta oikealle:

Epäterveellisen vatsakas - normaalipainoinen - hoikka.

Laihaa naista ei näissä kuvissa esiinny.

No just joo.. vasemmanpuoleinen kuva (vaikka varmaan kuvankäsittelyllä tehty) ei ole mikään epäterveellisen vatsakas, vaan siinä on vatsalihakset ihan näkyvissä. Ei ole mikään rasvamaha. Kukaan noista ei ole lihava.

Jos ymmärtää, että ihmisillä on erilaiset ”raamit”, joiden päälle ulospäin näkyvä keho muodostuu, niin ymmärtää myös, ettei kaikista vain saa samannäköisiä ja -painoisia, vaikka niin kai pitäisi olla.

Toinen on linnunluinen ja siro, toinen on raskasrakenteisempi ja lihaksikkaampi. Molemmat voivat silti olla normaalipainoisia ja omassa kategoriassaan ei-lihavia.

Tuostakin voisi sanoa että vasemmanpuolimmainen on se normaali ja oikeanpuolimmainen sairaalloisen laiha luikku. M36v

Onneksi valaanussijat ja valaat eivät kuitenkaan määrittele sitä, mikä on normaali, vaikka kovasti tätä ovat viime vuosina yrittäneetkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän