Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tykkää hirmu laihoista naisista

Vierailija
29.10.2021 |

Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?

Kommentit (678)

Vierailija
221/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei voi itse vaikuttaa siihen minkälaisesta vartalosta viehättyy. Itsestäni mikään ei ole parempaa kuin sopusuhtainen hoikka vartalo, pieni muodokas peppu ja pitkät sääret. Rinnat mielellään pienet tai sopusuhtaiset vartalon kanssa. Se on ihan välitön kivikova erektio kun hommiin sellaisen kanssa pääsee ja näin se vaan on. Ei auta mitään vaikka kuinka haluaisin asian olevan toisin.

Monia naisiakin sytyttää vain 180 cm pitkä mies. Toki tuosta pitempi mies käy myös.

Lyhyet miehet alapeukuttaa

Vierailija
222/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka on ihmisen normaali olotila. Sillon syömme yli kulutuksen, kun alamme lihoo. Jokaisella meistä on se oma normaali paino. Kaikki yli määräinen on sitten löysää. Kateus paistoi ap. n kirjoituksesta.

Minulta hoikkuus vaatisi että pitäisi elää nälässä ja liikkua jumalattomasti. Ei ole onnistunut ikinä ja olen lapsesta asti ollut ylipainoinen. 

Olet ihan oikeassa, että lapsuudesta lähtien ylipainoiset ihmiset ovat aika todennäköisesti ylipainoisia myös aikuisina. Lapsuudessa mm. määräytyy ihmisen rasvasolujen määrä. Itse olen perheestä, jossa oli hoikat ja urheilulliset vanhemmat. Terveellinen syöminen ja urheilullisuus olivat itsestäänselvyyksiä, enkä minä tai sisarukseni ole kärsineet ylipainosta koskaan. Suurin syy lienee juuri se kodista opittu malli. Kaksi serkkuani ovat taas aina olleet reilusti ylipainoisia ja heidän vanhempansa ovat sairaalloisen ylipainoisia. Huonot ruokatottumukset siirrettiin lapsille, eikä heitä laitettu liikuntaharrastuksiin. Molemmat serkkuni tekivät alle parikymppisenä elämäntapamuutokset. Syövät suht. terveellisesti ja harrastavat liikuntaa. Kuitenkin heille normaalissa painossa pysyminen näyttää olevan totaalisen eri asia kuin vaikkapa minulle. He edelleen lihovat hyvin helposti ja he ovat helposti "turpeita" jokapaikasta. Esim yleensä ylimääräinen kertyy naisilla ennen kaikkea vatsaan, reisiin ja peppuun. Heillä se turpeus jotenkin näkyy ihan kaikkialla, vaikka ylimääräistä ei olisi hirveän montaa kiloa.

Mutta helppo on huudella, jos ei itse ole ollut ylipainoinen lapsesta saakka. Toki jokainen voi halutessaan olla normaalipainoinen, mutta erilaista panostusta se vaatii niiltä, jotka ovat kamppailleet aina asian suhteen. Kukaan lapsi ei itse päätä olla ylipainoinen, eikä se koskaan ole lapsen vika. On vanhempien tehtävä huolehtia terveellisestä ruokailusta ja liikunnasta. Valitettavasti aika usein ylipainoiset vanhemmat siirtävät huonot tottumuksensa myös lapsilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite tykkään yli 180 cm pitkistä miehistä, aviomies on 187 cm, jos mies olisi esim 168 cm, nii ei oikein nappaisi, olisi minua lyhyempi.. eli kyllähän nämä vaikuttaa..jo siihen ensi vaikutelmaan, ja jos naisella on a-kuppi ja toisella d-kuppi, on samanlaiset rintsikat ja vaiks samanlainen T-paitaki päällä, niin onhan siinä tosi iso ero, joka näkyy heti, mutta joitain miehiä viehättää se A ja toisia se D

Vierailija
224/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka on ihmisen normaali olotila. Sillon syömme yli kulutuksen, kun alamme lihoo. Jokaisella meistä on se oma normaali paino. Kaikki yli määräinen on sitten löysää. Kateus paistoi ap. n kirjoituksesta.

Minulta hoikkuus vaatisi että pitäisi elää nälässä ja liikkua jumalattomasti. Ei ole onnistunut ikinä ja olen lapsesta asti ollut ylipainoinen. 

Olet ihan oikeassa, että lapsuudesta lähtien ylipainoiset ihmiset ovat aika todennäköisesti ylipainoisia myös aikuisina. Lapsuudessa mm. määräytyy ihmisen rasvasolujen määrä. Itse olen perheestä, jossa oli hoikat ja urheilulliset vanhemmat. Terveellinen syöminen ja urheilullisuus olivat itsestäänselvyyksiä, enkä minä tai sisarukseni ole kärsineet ylipainosta koskaan. Suurin syy lienee juuri se kodista opittu malli. Kaksi serkkuani ovat taas aina olleet reilusti ylipainoisia ja heidän vanhempansa ovat sairaalloisen ylipainoisia. Huonot ruokatottumukset siirrettiin lapsille, eikä heitä laitettu liikuntaharrastuksiin. Molemmat serkkuni tekivät alle parikymppisenä elämäntapamuutokset. Syövät suht. terveellisesti ja harrastavat liikuntaa. Kuitenkin heille normaalissa painossa pysyminen näyttää olevan totaalisen eri asia kuin vaikkapa minulle. He edelleen lihovat hyvin helposti ja he ovat helposti "turpeita" jokapaikasta. Esim yleensä ylimääräinen kertyy naisilla ennen kaikkea vatsaan, reisiin ja peppuun. Heillä se turpeus jotenkin näkyy ihan kaikkialla, vaikka ylimääräistä ei olisi hirveän montaa kiloa.

Mutta helppo on huudella, jos ei itse ole ollut ylipainoinen lapsesta saakka. Toki jokainen voi halutessaan olla normaalipainoinen, mutta erilaista panostusta se vaatii niiltä, jotka ovat kamppailleet aina asian suhteen. Kukaan lapsi ei itse päätä olla ylipainoinen, eikä se koskaan ole lapsen vika. On vanhempien tehtävä huolehtia terveellisestä ruokailusta ja liikunnasta. Valitettavasti aika usein ylipainoiset vanhemmat siirtävät huonot tottumuksensa myös lapsilleen.

Tiedän noita lapsuudessa ylipainoisia jotka ovat laihtuneet, mutta sitten kun tulee lapsia eikä voi treenata koko ajan niin kilot tulee takaisin.

Vierailija
225/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena sanon suorat sanat - kaikki naiset haluavat olla laihoja. Mutta ruokaa ja viini maistuu myös hyvin! Se on elämän nautinta. Ollaan kiltimpiä toisille! Jos on vielä työ, missä paljon stressiä ja perhe-elämä.. naiset ovat todellisesti supertähdet! Yritetään nähdä, mikä on ihmisen sisällä. Saliin saa aina mennä, vaikka yhdessäkin. Mistä niin paljon viha tulee? Mukavaa viikonloppua kaikille!

Se mitä naiset ei ikinä tunnu ymmärtävän on se, että kyllä ruoasta ja viinistä saa nauttia mutta sen vastapainoksi pitää sitten harrastaa liikuntaa tai pitää se herkuttelu esim yhtenä päivänä viikossa.

Tuo on yleinen harhaluulo että ruoasta ei voisi nauttia tai pitäisi kituuttaa jos haluaa olla hoikka.

Täytyy vain tietää mitä syö ja miten paljon voi syödä.

Vierailija
226/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena sanon suorat sanat - kaikki naiset haluavat olla laihoja. Mutta ruokaa ja viini maistuu myös hyvin! Se on elämän nautinta. Ollaan kiltimpiä toisille! Jos on vielä työ, missä paljon stressiä ja perhe-elämä.. naiset ovat todellisesti supertähdet! Yritetään nähdä, mikä on ihmisen sisällä. Saliin saa aina mennä, vaikka yhdessäkin. Mistä niin paljon viha tulee? Mukavaa viikonloppua kaikille!

Se mitä naiset ei ikinä tunnu ymmärtävän on se, että kyllä ruoasta ja viinistä saa nauttia mutta sen vastapainoksi pitää sitten harrastaa liikuntaa tai pitää se herkuttelu esim yhtenä päivänä viikossa.

Tuo on yleinen harhaluulo että ruoasta ei voisi nauttia tai pitäisi kituuttaa jos haluaa olla hoikka.

Täytyy vain tietää mitä syö ja miten paljon voi syödä.

Suomessa on enemmän ylipainoisia miehiä kuin naisia.

Itse laihdun koko ajan, kun eri ruokavalio, mutta kalliimpi tämä nykyinen ruokavalio kyllä on.

Vierailija
227/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sanonta :  Luun vierestä liha on parasta.

Vierailija
228/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset keskenään luo toisulleen ulkonäkö paineita ja kaikki syyttää siitä miehiä niistä paineista. Mikä siinä on kun naisten mielestä kaikki on aina miesten vikaa ja itsessä ei suostuta näkemäänn mitää virheitä

Vierailija
229/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän noita lapsuudessa ylipainoisia jotka ovat laihtuneet, mutta sitten kun tulee lapsia eikä voi treenata koko ajan niin kilot tulee takaisin.

Ehkä miehen täytyy pyytää nähdä naisen lapsuuskuvia.

Vierailija
230/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pitävät enemmän thai tyyppisestä sirosta naisesta kuin muodokkaasta  Kim Kardashian tyylisestä vartalosta. Pieni, siro nainen herättää miehessä suojelunhalua, ja saa heidät tuntemaan itsensä miehekkäiksi.

Mutta jos on 170 niin voi ostaa vaatteet naisten osastolta eikä tarvitse lyhentää housuja. Eikä kaupassa tarvitse kiipeillä jakkaroilla.

Keittiökaapit ja kaikki on mitoitettu 170 cm pitkälle naiselle.

Ja jos mies on lyhyt ja ottaa itseään lyhyemmän naisen niin pojasta tulee lyhyt.

Kaikki tytöt on luokalla pidempiä ja 15-vuotiaana täytyy lopettaa jääkiekko, meillä on suvussa näitä perheitä.

Vierailija
231/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman olen huomannut. Itse taas olen hoikka mutta muodokas tiimalasi ja vientiä nolla. En ymmärrä ollenkaan. Minusta muodokas vartalo on kauniimpi vaikka toki myös laiha voi olla kaunis.

Luulisi kyllä todellakin, että juuri tuo sinun vartalo hoikka, mutta muodokas tiimalasi olisi se halutuin. Mutta tosiaan, mitä laihempi ja muodoton niin tuntuu olevan kovassa suosiossa miesten keskuudessa.

-Ap

En usko, että miehet haluavat luuviuluja. Normaalipainoinen tai varsinkin muutaman kilon ns. ylipaino on ihan hyvä. Katselin erään naisen kuvaa ennen ja jälkeen laihdutuksen. Hän lienee n. 175 cm pitkä.

Laihdutus oli 16 kg. Kun katselin vanhaa kuvaansa niukoissa pukimissa, niin oikeasti tämä nainen oli seksikkäämpi siinä vanhassa ennen kuvassa kuin nykyisessä.

Vierailija
232/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pitävät enemmän thai tyyppisestä sirosta naisesta kuin muodokkaasta  Kim Kardashian tyylisestä vartalosta. Pieni, siro nainen herättää miehessä suojelunhalua, ja saa heidät tuntemaan itsensä miehekkäiksi.

Mutta jos on 170 niin voi ostaa vaatteet naisten osastolta eikä tarvitse lyhentää housuja. Eikä kaupassa tarvitse kiipeillä jakkaroilla.

Ja jos mies on lyhyt ja ottaa itseään lyhyemmän naisen niin pojasta tulee lyhyt.

Tuossa lyhyyden periytymisessä voi olla perää. Olen 180 cm pitkä mies ja vaimo on 157 cm. Olemme lähes eläkeikäisiä. Vanhin poika on 169 cm pitkä, nuorempi 180 cm pitkä, kuten minäkin. Oikeasti nuori sukupolvi on aina ollut varmaan paremman ravinnon takia vanhempiaan pidempiä, niin eipä nyt ole näin asiat.

Vierailija
233/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta jotkut näkyvät kylkiluut :<

Seksikkäimpinä olen pitänyt naisia joilla riittää myös jonkin verran rasvaa rintoihin ja takamukseen. Pieni pömppömaha on söpö. Eli varmaankin juuri naisista joilla on luonnollinen naisille kuuluva rasvaprosentti.

Meidän miestenhän kuuluu olla matalarasvaisempia vaikka en kyllä itsekään sellainen ole :)

Vierailija
234/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin pitkä ja hoikka nainen, kuin lyhyt ja pyöreä.

Vierailija
235/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä ääliö kuin kommenttisi on se lyhyt nainen joka asennuttaa keittiökalusteet siihen 170cm naisen tasoon... Meillä kun rakennettiin just uusi koti ja vaimoni on lyhyt, enkä itsekkään 200cm niin totta hitossa ala taso laskettiin 5cm normaalia alemmas, yläkaapisto pian 10cm alemmas, nyt yltää alle 170cm kin ylähyllylle. Voi myös olla ihan vain fiksu kun näitä suunnittelee... M36v

Vierailija
236/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla kyllä jaksetaan haukkua miehiä ja ei-ylipainoisia naisia joka ikinen päivä. Aika surullista ajatella, millainen elämä näillä katkerilla mammoilla on.

What??? Jaa jotkut kateellisia pulleille mammoille... ????

Vierailija
237/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://nypost.com/wp-content/uploads/sites/2/2019/07/belly-fat-istock-…

Vasemmalta oikealle:

Epäterveellisen vatsakas - normaalipainoinen - hoikka.

Laihaa naista ei näissä kuvissa esiinny.

No just joo.. vasemmanpuoleinen kuva (vaikka varmaan kuvankäsittelyllä tehty) ei ole mikään epäterveellisen vatsakas, vaan siinä on vatsalihakset ihan näkyvissä. Ei ole mikään rasvamaha. Kukaan noista ei ole lihava.

Jos ymmärtää, että ihmisillä on erilaiset ”raamit”, joiden päälle ulospäin näkyvä keho muodostuu, niin ymmärtää myös, ettei kaikista vain saa samannäköisiä ja -painoisia, vaikka niin kai pitäisi olla.

Toinen on linnunluinen ja siro, toinen on raskasrakenteisempi ja lihaksikkaampi. Molemmat voivat silti olla normaalipainoisia ja omassa kategoriassaan ei-lihavia.

Tuostakin voisi sanoa että vasemmanpuolimmainen on se normaali ja oikeanpuolimmainen sairaalloisen laiha luikku. M36v

Vierailija
238/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Tosin kyllä me hoikatkin nautitaan elämästä, ruuasta, viinistä. Nytkin on pää vähän kipee kun eilen tuli otettua juhliessa. Otan colaa just.

Se ero vaan tanakoihin ettei me mässätä koko aikaa epäterveellistä.

Vierailija
239/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://nypost.com/wp-content/uploads/sites/2/2019/07/belly-fat-istock-…

Vasemmalta oikealle:

Epäterveellisen vatsakas - normaalipainoinen - hoikka.

Laihaa naista ei näissä kuvissa esiinny.

No just joo.. vasemmanpuoleinen kuva (vaikka varmaan kuvankäsittelyllä tehty) ei ole mikään epäterveellisen vatsakas, vaan siinä on vatsalihakset ihan näkyvissä. Ei ole mikään rasvamaha. Kukaan noista ei ole lihava.

Jos ymmärtää, että ihmisillä on erilaiset ”raamit”, joiden päälle ulospäin näkyvä keho muodostuu, niin ymmärtää myös, ettei kaikista vain saa samannäköisiä ja -painoisia, vaikka niin kai pitäisi olla.

Toinen on linnunluinen ja siro, toinen on raskasrakenteisempi ja lihaksikkaampi. Molemmat voivat silti olla normaalipainoisia ja omassa kategoriassaan ei-lihavia.

Tuostakin voisi sanoa että vasemmanpuolimmainen on se normaali ja oikeanpuolimmainen sairaalloisen laiha luikku. M36v

Sun kommentit on kyllä läpi ketjun vähän särähtäneet korvaan. ”Sairaalloisen laiha luikku” ?

Olisiko sopivaa nimitellä ylipainoista nimellä oksettava tankkeri / sairas läskipallero - no ei olisi. Jostain syystä laihoja on muiden mielestä ihan ok nimitellä noilla sinunkin käyttämillä termeillä.

Eihän tuossa kuvassa ole edes sairaan näköinen ihminen.

Vierailija
240/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama merkitsee todella paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme