Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet tykkää hirmu laihoista naisista

Vierailija
29.10.2021 |

Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?

Kommentit (678)

Vierailija
161/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naisellinen pullukka ja miehiä on aina riittänyt liikaakin.

varmasti, mutta mikä taso:D

Minua miellyttävä taso.

huomattu että pullerot tykkää kieriä sipsipedillä yhdessä

Vierailija
162/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko AP:n tuttavapiiri niin heterogeeninen että sitä voisi pitää edustavana otoksena koko miessukupuolen, länsimaisen miehen tai edes suomalaisen miehen preferensseistä?

Minä puhun nyt vain omasta puolestani mutta omissa suhteissani (3kpl) nainen on omasta mielestään ollut liian lihava silloin kun hän on minun silmääni näyttänyt parhaalta. Sellainen noin 5-7kg näkemysero ehkä, normaalipainon sisällä molemmat.

Veikkaan että ap:n tuttavapiirissä vientiä on ihan just kuvailemillasi, normipainoisilla ja liikunnallisilla naisilla. Siis just niillä, jotka ap:n mielestä on ihan anorektisia rimppakinttuja koska eivät ole ap:n tavoin pelkkää rehevää rintaa, reittä ja revää joita ei toisistaan enää erota vaan kaikki on yhtä ja samaa rasvakasaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanon suorat sanat - kaikki naiset haluavat olla laihoja. Mutta ruokaa ja viini maistuu myös hyvin! Se on elämän nautinta. Ollaan kiltimpiä toisille! Jos on vielä työ, missä paljon stressiä ja perhe-elämä.. naiset ovat todellisesti supertähdet! Yritetään nähdä, mikä on ihmisen sisällä. Saliin saa aina mennä, vaikka yhdessäkin. Mistä niin paljon viha tulee? Mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
164/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen huomannut itse että ihan puppua tuo että miehet tykkäisivät muodokkaista naisista. Laihan naisen ne haluaa. Itsellä on aikalailla tiimalasivartalo (vyötärö n. 30cm kapeampi kuin lantio), olen ihan normaalipainoinen mutta ei toivoakaan että laihoille pärjäisi. Olen huomannut että olen enemmän miehille semmoinen kokeilu - yksi sanoikin suoraan, että onpahan nyt yksi reheväkin tapaus koettu. Eihän se kivalta tunnu, mutta minkäs teet. Näännytän itseäni joka päivä, en syö ja urheilen kunnes silmissä sumenee mutta paino ei tipu, pylly ei pienene eikä se lantio kapene ku luut tulee vastaan. Mutta noh, olen sitten jatkossakin kokeilu!

Vierailija
165/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellani sopusuhtainen tiimalasi nuorempana. Kapea vyotaro. Pyorea peppu. Kauniit rinnat. Miehet olivat hulluna minuun. Omaan myös kauniit kasvot. Sain miehiltä paljon kehuja. Pitivat vartaloani ja kasvojani kauniina.

Tuo timmi keskivartalo ja selkeästi erottuva vyötärö on tärkeää ja silloin ei tarvitse edes mitään kardashian-assia tai tosi isoja rintoja että näyttää sopivan kurvikkaalta vaan ihan semitreenattu normiperä ja c-kuppi riittää.

Mikä se "normiperä"on? Onko se joidenkin tiettyjen normien mukainen perä? Eu-normien kenties?

No ei ainakaan tällainen nykymuodin porrasperä joka massiivisuudessaan on kaukana sopusuhtaisesta. 

Oli se sitten hankittu treenaamalla tai ihan vaan istumalla niin kivalta sellainen panssaripatjaperse ei näytä.

Pointti oli se, että kun pitää keskivartalon kunnossa ja vyötärö erottuu niin silloin ei takapuolenkaan tarvitse olla massiivinen eikä rintojen superisot jotta on kurvikas. Silloin on maltillisemmallakin lantiolla aidosti kurvikas toisin kuin nämä omasta mielestään "kurvikkaat" joissa on tasan yksi kurvi ja senkin muoto on ympäripyöreä..

Todella hyvin sanottu.. Repeilen kun luen tätä ketjua.. !! :)

Nauran myös itselleen kun 40+ ikäisenä tätinä luen näitä analyyseja.

Miehet pitäneet aina hoikista naisista, ei se maailma miksikään ole muuttunut.

Naiset ovat aina pitäneet rikkaista miehistä, ei se maailma miksikään ole muuttunut

Vierailija
166/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen huomannut itse että ihan puppua tuo että miehet tykkäisivät muodokkaista naisista. Laihan naisen ne haluaa. Itsellä on aikalailla tiimalasivartalo (vyötärö n. 30cm kapeampi kuin lantio), olen ihan normaalipainoinen mutta ei toivoakaan että laihoille pärjäisi. Olen huomannut että olen enemmän miehille semmoinen kokeilu - yksi sanoikin suoraan, että onpahan nyt yksi reheväkin tapaus koettu. Eihän se kivalta tunnu, mutta minkäs teet. Näännytän itseäni joka päivä, en syö ja urheilen kunnes silmissä sumenee mutta paino ei tipu, pylly ei pienene eikä se lantio kapene ku luut tulee vastaan. Mutta noh, olen sitten jatkossakin kokeilu!

Ehkä ongelmasi ei ole muotosi vaan kuspäinen luonteesi

Vierailija
167/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko AP:n tuttavapiiri niin heterogeeninen että sitä voisi pitää edustavana otoksena koko miessukupuolen, länsimaisen miehen tai edes suomalaisen miehen preferensseistä?

Minä puhun nyt vain omasta puolestani mutta omissa suhteissani (3kpl) nainen on omasta mielestään ollut liian lihava silloin kun hän on minun silmääni näyttänyt parhaalta. Sellainen noin 5-7kg näkemysero ehkä, normaalipainon sisällä molemmat.

Veikkaan että ap:n tuttavapiirissä vientiä on ihan just kuvailemillasi, normipainoisilla ja liikunnallisilla naisilla. Siis just niillä, jotka ap:n mielestä on ihan anorektisia rimppakinttuja koska eivät ole ap:n tavoin pelkkää rehevää rintaa, reittä ja revää joita ei toisistaan enää erota vaan kaikki on yhtä ja samaa rasvakasaa.

Pyöreä pallo on muoto

Vierailija
168/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino ei ole terveellistä, kehopostitiivisuun on epäterveyden ihannointia

Kumma kun laihojen kehot ei saa positiivista vastaanottoa vaan silmitöntä vihaa ja sylkemistä osakseen. Niitä saa rääpiä ja pilkata mielin määrin. Kyllä kehopositiivisuudennpitäisi tarkoittaa positiivisuutta kiloista riippumatta.

Tämä!!! Ja nykyisin jopa normaalipainoisia hoikkiakin haukutaan kuikeloiksi ja pelkkää luuta ja nahkaa oleviksi luukasoiksi.

Eikä vain heitä. "Medium sized" ihmiset, eli todellisuudessa lievästi ylipainoiset on ilmeisesti saaneet läskiaktivisteilta kenkää kehopositiivisuusliikkeestä, ovat kuulemma liian etuoikeutettuja pienen kokonsa takia. Nyt näiden ideologiaan kuuluu että, jos et joudu shoppailemaan vaatteita plussaosastolla ja pystyt pyyhkimään takalistosi selän puolelta, olet etuoikeutettu luuranko

Vierailija
169/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan siis KUKAAN ei valitse lihavaa partneria jos laiha on samasta versiosta tarjolla. Tollanen ikuinen läppä "tykkään muhkuista" on vaan epätoivonen iskulause kun muuta ei saa, piste.

Ja samaan syssyyn, jokainen keski-ikänen mies haluaa 20v jos vaan sais.

Vierailija
170/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök! Laiha nainen ei ole koskaan hyvä. Se seksi kun ne luut painavat niin kipeesti... Ei todellakaan hoikkaa naista sänkyyn. M36v

Ihan kuin sinä naisia saisit

No on mulla ollut kuitenkin yli 100 naista sängyssä, että on siihen mahtunut ihan todella laihasta aina xxxl naiseen. Molemmat ääripäät ovat yhtä huonoja heitä ei voi panna. Mutta sellainen normaalipainoinen noin 165/65 ja siitä +20kg on oikein hyvä. Mutta jos aletaan mennä sinne 165/50 osastolle niin yök yök mitä seksi on, ei todellakaan tunnu hyvältä... M36v

Vierailija
171/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin kuin sinulla?

Vierailija
172/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellani sopusuhtainen tiimalasi nuorempana. Kapea vyotaro. Pyorea peppu. Kauniit rinnat. Miehet olivat hulluna minuun. Omaan myös kauniit kasvot. Sain miehiltä paljon kehuja. Pitivat vartaloani ja kasvojani kauniina.

Tuo timmi keskivartalo ja selkeästi erottuva vyötärö on tärkeää ja silloin ei tarvitse edes mitään kardashian-assia tai tosi isoja rintoja että näyttää sopivan kurvikkaalta vaan ihan semitreenattu normiperä ja c-kuppi riittää.

Mikä se "normiperä"on? Onko se joidenkin tiettyjen normien mukainen perä? Eu-normien kenties?

Liittyy Suomen lakiin..

Vierailija
173/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti pakaroiden rasvoja hävittää tehokkaimmin imettäminen!

Vierailija
174/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on elämä. Mitä kauniimpi, sitä helpompi elämä. Ylipainoisuus on sairaus. Jos et halua pelätä sitä peliä, ole sinkku. Miehet ovat yliarvostettu.

"Mitä kauniimpi, sen helpompi elämä" älä ny viitti. Et taida tietää kuinka paljon kusipäitä se kauneus vetää puoleensa myös. Olen monesti miettinyt, että olisimpa kehitysvammaisen näköinen tai muuten ruma, että sitten jos ihmiset lähestyis minua niin se olisi aitoa. Nyt ihmiset lähestyvät vain ulkonäön takia. Haluaa vaan mun ruumista:(

Vierailija
175/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeimmilla miehillä on varaa olla nirsoja.

Vierailija
176/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin. Mä esimerkiksi preferoin muodokkaita naisia.

Vierailija
177/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin kuin sinulla?

En puhu naisista yleistäen tai käytä pronominia "ne"

Et selvästi tiedä miehistä mitään, ja teet valheellisia väittämiä.

Sanoisin että se osoittaa kuspäisen luonteen.

Vierailija
178/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö että nykyään lääkärit käskevät naisia laihduttamaan jos on lasten saamisessa ongelmia.

Kukas se täällä väittikään että siihen tarvitaan rasvaa ja rinnat?

Vierailija
179/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on taas hienosti yleistetty että "miehet tykkää siitä" ja "miehet tykkää tuosta". Meitä miehiä on aika paljon erilaisia ja meitä ei voi niputtaa yhteen ja ajatella että me kaikki tykätään samanlaisista naisista tai samanlaisista asioista. Minä tykkään kaikenlaisista naisista - laihoista, pyöreämmistä, isorintaisista, pienirintaisista, tummista, vaaleista. Pääasia on, että se nainen kantaa itsensä, ulkonäkönsä, tyylinsä, kilonsa ja rintansa ylpeydellä ja itsevarmasti eikä vertaile itseään koko ajan johonkin muuhun. Se, jos joku on minusta viehättävää.

Vierailija
180/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullaullan silmissä normaali kroppa on hirmu laiha.