Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kinuskikissan reseptit ei onnistu

Vierailija
06.01.2015 |

Mikä siinä on, ettei Kinuskikissan, jopa helpotkin reseptit eivät vaan toimi? Ei pohjat kohoa ja ainemäärät ovat liian pieniä tai suuria...

Hienoja kuvia on otettu, mutta ei varmasti tehty kyseisellä reseptillä.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mitä olen itse testannut ovat toimineet hyvin.. (En ole kovin kummoinen leipuri mutta perusjutut menee)

Vierailija
2/90 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huono leipuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa nyt olla leipurista kiinni...hyvin ovat onnistuneet tässäkin keittiössä, oli sitten kyse juustokakusta tai muusta...

Vierailija
4/90 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauttomia ne on ainakin, jos noudattaa täsmälleen Kinuskikissan ohjeita.

Vierailija
5/90 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta reseptiä kokeilin ja molemmista tuli hyviä

Vierailija
6/90 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ihan selvä esimerkki, millä ohjeella ei kohonnut ja mitä ainetta on sinusta liian vähän tai paljon. Vähän erikoinen väite, että jonkun leivontasivuston sadat reseptit eivät toimi.

Vierailija
7/90 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks kans, joka ei koskaan käytä Kinuskikissan ohjeita.

Vierailija
8/90 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä onnistu leipomukset Kinuskikissan ohjeilla mullakaan, ja olen kyllä hyvä leipuri. En ole tainnut saada yhtään ohjetta onnistumaan täydellisesti ja olen kokeillut useampaakin. Missä lie vika. Enkä ole ainoa joka on valittanut KK:n ohjeista että ei toimi.

Siirryin joku aika sitten ottamaan ohjeet Baking Instingt- blogista ja joka ikinen sen blogin ohjeista on onnistunut täydellisesyyttä hipoen. Toisin kuin Kinuskikissalla, Baking Instingtin ohjeet oikeasti toimii. Ja on vieläpä viihdyttävä blogi :D

Vierailija
9/90 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, muutamia Kinuskikissan reseptejä olen testannut eikä vaan toimi. Olen hyvä leipuri muuten.
Mutta hatunnosto sille miten hyvin hän on itsensä brändännyt! Mahtavaa!

Vierailija
10/90 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko blogin idea on mennyt. Tykkäsin alkuun siitä, että teki todella hienoja ja taidokkaita kakunkoristeita yms. - nykyään blogi on täynnä jokaleipurin helppoja reseptejä ("näin sinäkin onnistut!"). Onnistumiseen en ota kantaa (kaikki joita minä olen kokeillut ovat teknisesti onnistuneet), mutta makuja ei ole leivonnaisissa nimeksikään.

Vierailija
11/90 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta oon leiponu kinuskikissan ohjeilla, ja kyllä ne vaan toimii!

Vierailija
12/90 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä justaa tässä oon miettinyt, että miten minusta on tullut kuukaudessa huono leipuri :DD

Esim. kananmunaa ja leivinjauhetta on, mutta ei vaan kohoa. Eikä tietääkseni uunissakaan ole vikaa, koska omat leipomukset kohoaa hyvin.

Onneks on muitakin hyviä leipureita, joiden mielestä Kinuskikissan reseptit ei toimi :)
Kiitos tuosta Baking Instingt -blogivinkistä!
Ja totta, hyvin on itsensä brändännyt! Mutta tästä lähin taidan pysyä niistä resepteistä erossa.

-ap

Vierailija
13/90 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onnistuu juustokakut, täytekakut, suolaset piirakat ja leivonnaiset.. Jos joku on joskus mennyt pieleen, niin sille löytyy kyllä ihan omasta toiminnasta selitys (kylmät kananmunat tms). Ei väliä, tekeekö tismalleen reseptin mukaan vai soveltaako vähän, aina onnistuu.

Vierailija
14/90 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Kinuskikissan ohjeet ovat kaikista luotettavimmat. Aina onnistuu, tulee oikea määrä massaa jne.
Tehnyt hänen ohjeillaan vuosikausia.
Tässäkin ketjussa vain hyvät leipurit epäonnistuvat hänen resepteillään, mistäköhän johtuu, että me huonot onnistutaan...

Vierailija
15/90 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla vaan onnistuu, ainakin ne joita olen kokeillut.

Vierailija
16/90 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh...minkälaisia poropeukaloita te ootte vai vastailetteko itellenne :D ihan normaalisti ne toimii ja kohoaa :D

Vierailija
17/90 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kinuskikissa toiminut, sit ei toimi jos alan soveltaa tai teen "sinne päin"-meiningillä. Niinkuin ihan millä vaan muillakin resepteillä. Yleensä kyllä katson vastaavia reseptejä useilta eri sivuilta ja vertailen, saa vähän käsitystä paljon niitä mausteita ja muita kannattaa omaan makuun laittaa ja mitkä määrät on toimivia. Mutta joissain resepteissä pitää olla tosi tarkka, esim leivinjauhetta ei saa olla liian vähän muttei myöskään liikaa.

Vierailija
18/90 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisitko esimerkin/esimerkkejä mikä ei ole onnistunut.

En ole Kinuskikissan ohjeilla tehnyt mitään.

Olen ammatiltani leipuri-kondiittori joten voisin katsoa onko ohjeella mahdollisuus onnistua.

Vierailija
19/90 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:33"]Mulla kinuskikissa toiminut, sit ei toimi jos alan soveltaa tai teen "sinne päin"-meiningillä. Niinkuin ihan millä vaan muillakin resepteillä. Yleensä kyllä katson vastaavia reseptejä useilta eri sivuilta ja vertailen, saa vähän käsitystä paljon niitä mausteita ja muita kannattaa omaan makuun laittaa ja mitkä määrät on toimivia. Mutta joissain resepteissä pitää olla tosi tarkka, esim leivinjauhetta ei saa olla liian vähän muttei myöskään liikaa.
[/quote]

Ja siis kaikista sivustoista mitä itse olen kokeillut niin eniten luotan kinuskikissaan.

Vierailija
20/90 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin olisi kiva kuulla teiltä, joilla on mennyt pieleen, mikä resepti ei toiminut ja miten. Ihan vaikka "suklaakääretorttu, tuli littana ja ohjeessa oli vaan 1tl leivinjauhetta kun yleensä on 2tl".

Mua oikeasti kiinnostaisi nähdä niitä reseptejä, niin voisin katsoa onko määrät ja suhteet minusta oikeanlaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi