Hiusten kasvatus - vinkkejä kasvuvaiheen kestämiseen
Miten tämmäisiä juuri korvan taa yltäviä hiuksia voisi pitää? Kuvia? Ideiota? Apua!
Leikkuutin syksyllä hiukseni lyhyeksi ns pixie malliin ja nyt syksyn olen koittanut kasvattaa mittaa takaisin. Päälaella hiuksilla on mittaa ~20cm niskassa ~2cm. Käytännässä malli on kasvamassa siis polkan suuntaan, mutta on yhä sen varran lyhyt että suorana näyttää typerältä potalta. :/
Ona ratkaisui on ollut käännellä suoristusraudalla latvoja kiharoille/laineille ja piilottaa mallia/mallittomuutta tuolla, mutta olisikko ihmisillä jakaa muita kasvatusvaiheen hiusratkaisuja?
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:35"]
Mä laitoin pidennykset kasvatuksen ajaksi. Toimi. Nyt pärjää jo omilla hiuksille.
[/quote]
Olen itsekkin miettinyt tuota. Millaiste pidennykset sulla oli? Sellainen nauha/osio vai erillisiä tupsuja?
Käsittääkseni pitäisi olla vähintään ~10cm mittaa että voi laittaa? Koskeeko tuo koko päätä? Aka onko mun niska vielä toivottoman lyhyt? Entä miten hiusten kunto pidennysten poistamisen jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:40"]
Nyt saan pikku nysäponnarille, se pelastaa paljon. Tosin kaikki hiukset ei siihen mene mutta kuitenkin.
Koita french twistiä, tohon tarvitsee 1-2 pinniä vaan lyhyille hiuksille. Entäs kiharat?
[/quote]
Kiitos :) Toi videon malli on hyvä varmaan parin kuukauden päästä, jahka saan nuo niskahiukset mukaan. Nyt ne jäisivät matkasta irtonaisiksi. Kiharoita olen nyt värkännyt jostain joulukuun alusta lähtien jotta tämä järkyttävä kasvatus"malli" olisi edes vähän piilossa.
Mä laitoin pidennykset kasvatuksen ajaksi. Toimi. Nyt pärjää jo omilla hiuksille.